Схема на голф 3 за ел.стъкла.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Схема на голф 3 за ел.стъкла.
Здравейте има ли някой схема на ел.стъклата на голф3 1.8.По точно ме интересува къде са вързани,положението на кабелните обувки в/у ключетата които са на вратите и дали цялата система на стъклата е вързана през реле или бушон,благодаря много
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ами някой колега с ЕТКА или ETOS да постне схемата.В момента аз нямам нито една от двете програми.
И все пак проблемите с ел.стъклата са в 90% от случаите механични (механизмът с жилата и двете шини) и само 10%електронни или моторни.Моторчето+електрониката и механизмът са 2 отделни неща т.е. продават се отделно.
Тъй,не разбрах защо мислиш,че си свързал нещо погрешно?
Има само една букса,която влиза в електронната част на механизма.Да не си барал по кабелите нещо?
Като натиснеш копчето чува ли се моторчето да работи или поне чува ли се термичната му защита да изключва (чува се много отчетливо "цък" и ако си сложиж ръката на кората чак можеш да го почувстваш).Ако няма звуци,значи няма ток дотам.Търси проблем по бушони,кабели...за съжаление не зная как са наредени кабелите в буксата и не зная кои са захранващите .
Ако проблемите са механични - скъсано жило,разплетено жило,блокирал механизъм и т.н. е добре да се купи нов или да се занесе стария на майстор и да се види дали е възможно да се смени само жилото.Обикновено пластмасовата ролка с каналчета,която задвижва жилото и целия механизъм, се смачква ( по-точно каналите й се смачкват ) и не е възстановима,а дори и леко нарушение в каналите е предпоставка за нови повреди,дори и при сменено жило.
Обичам си Голфа и ел.стъклата му .И много обичам да ги поправям .
Ако пък решиш за постоянно да ги държиш вдигнати стъклата няма никакъв проблем - махаш кората на вратата,взимаш дървена летва с подходяща дължина и подпираш отдолу прозореца.Шофьорската ми врата дойде така от Италия (много хай-тек изпълнение,трябва да си призная).
И все пак проблемите с ел.стъклата са в 90% от случаите механични (механизмът с жилата и двете шини) и само 10%електронни или моторни.Моторчето+електрониката и механизмът са 2 отделни неща т.е. продават се отделно.
Тъй,не разбрах защо мислиш,че си свързал нещо погрешно?
Има само една букса,която влиза в електронната част на механизма.Да не си барал по кабелите нещо?
Като натиснеш копчето чува ли се моторчето да работи или поне чува ли се термичната му защита да изключва (чува се много отчетливо "цък" и ако си сложиж ръката на кората чак можеш да го почувстваш).Ако няма звуци,значи няма ток дотам.Търси проблем по бушони,кабели...за съжаление не зная как са наредени кабелите в буксата и не зная кои са захранващите .
Ако проблемите са механични - скъсано жило,разплетено жило,блокирал механизъм и т.н. е добре да се купи нов или да се занесе стария на майстор и да се види дали е възможно да се смени само жилото.Обикновено пластмасовата ролка с каналчета,която задвижва жилото и целия механизъм, се смачква ( по-точно каналите й се смачкват ) и не е възстановима,а дори и леко нарушение в каналите е предпоставка за нови повреди,дори и при сменено жило.
Обичам си Голфа и ел.стъклата му .И много обичам да ги поправям .
Ако пък решиш за постоянно да ги държиш вдигнати стъклата няма никакъв проблем - махаш кората на вратата,взимаш дървена летва с подходяща дължина и подпираш отдолу прозореца.Шофьорската ми врата дойде така от Италия (много хай-тек изпълнение,трябва да си призная).
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Значи малко по подробно... опитваики се да сменя крушчицата в бутона с диод извадих бутона от кабелите (как пък не напраиха една бъкса тия немци ) и после при свързването отново (явно не както трябва) кабелите горе при бутона запушиха и дотам! сичко свъши! Та въпроса е ... какво може да е изгоряло?!Проверих бушоните но не видях такъв за стъклата а и изгорели нямаше! Да не би да има някакво реле!? Забравих да кажа не се чува нищо като натискам копчето. Благодаря предварително
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
bulr1dr написа:Значи малко по подробно... опитваики се да сменя крушчицата в бутона с диод извадих бутона от кабелите (как пък не напраиха една бъкса тия немци ) и после при свързването отново (явно не както трябва) кабелите горе при бутона запушиха и дотам! сичко свъши! Та въпроса е ... какво може да е изгоряло?!Проверих бушоните но не видях такъв за стъклата а и изгорели нямаше! Да не би да има някакво реле!? Забравих да кажа не се чува нищо като натискам копчето. Благодаря предварително
Бутоните при оригинални ел.стъкла са свързани с кабелите чрез букси,които се откачат.Виж си всички бушони.
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Значи проверих сичките бушони (22бр) и нямаше нито един изгорял! Проверих имаше и един над релетата 10ка и тои не беше изгорял! Има ли още? Колкото до буксата именно тези крачета нещо съм ги разменил, предполагам, и това доведе до стапянето им та и на копчето Та сега нз кое къде! Днес ще се ходи на ел. техник, няма начин нещо не мога да се оправя сам [/quote]
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Такааам след ходене при ел. техник проблема се оказа съвсем глупав, бутоните ми се оказаха италианско менте и затова са били без букса а с някви измислени обувки! Ток нямаше защото бушона е бил допълнително направен и заврян ..... ! Сичко се оправи с 10ст за бушон и 20лв за оригинално копче с букса! Благодаря за отг и се извинявам че ви занимавах с глупости
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 153 госта