Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
962 е изпитана на 130 кВ / не помня 133/136/139 кВ ли бяха .Това беше 2003г. 962 изюдържа на 69кВ , но не е маслоустойчива. И 2 те ленти са по 9,15м дължина и 19 мм широчина.
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Утре отивам на майстор, да хвърли едно око на бобината..
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Колеги ей сега се прибирам от майстор, пак ми провери кабелите и каза че са добре, но за мен са за смяна.. А за бобината каза по-добре да я смена, но аз мисля първо да сменям кабелите направо на място след като ги купя и след като запаля ако има пак искри направо да се върна да взема и бобина Мисля, че това е най-добрия вариант..
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Kolegi kabelite, no iskra si ima i utre 6te kupuvam bobina, sled ka4vaneto na novata bobiba predi da zapalq да махна ли клемите на акумулатора за ресетване на компа,че бях чел подобно нещо и някакви други правила за нова бобина
Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:39, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата е задължителна!
Причина: Кирилицата е задължителна!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Мотора грам на го интересува каква бобина си му сложил,стига да не я откачиш в движение,докато работи .Махаш едната,слагаш другата и си палиш.При всяко палене и докато работи мотора,си проверява състоянието на бобината - ако случайно умре частта с ниското напрежение (комутатора), тогава мотора гасне или започва да прекъсва и съответно чек-а ще светне. Ако умре частта с високото напрежение, мотора пак прави същото, защото детонационните датчици регистрират,че няма някой цилиндър. Ако си имал грижи със старата бобина,това няма да се отрази на работата на новата бобина и не е нужно да откачаш акумулатор и други ритуали. Моторния компютър е така устроен,че грешките ги запазва като история, след като вече вижда,че ги няма (което се случва на всяко палене,понякога дори и в процеса на работа). Иначе може да прочетеш всякакви ритуали...примерно бих могъл да ти напиша да сложиш новата бобина и да обиколиш 3 пъти колата от ляво на дясно, преди да я запалиш ама това вече е в сферата на свръхестественото .
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Opasen si kolega takiva golemi problemi ne sam imal sas sega6nata bobina, nito pak mi e svetval chek..edinstveniqt problem e 4e v dvijenie na niskite oboroti prekisva/predarpva, ina4e kolata si varvi perfektno sled 2000oborota, moje bi ima o6te hlqb v neq, no poneje imam gazova edin priqtel mi prepora4a da q smena za da ne stane nqkoq belq zaradi tiq iskri.
Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:43, променено общо 2 пъти.
Причина: Кирилицата е задължителна!
Причина: Кирилицата е задължителна!
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Ами най-добре е да я смениш,аз затова ти писах по-рано още,че най-добре е да я смениш....пробвал съм се да лепя бобини...дори да стане,е временно и после пак трябва да се смени и по-добре да е планова смяна, от колкото където тя реши
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Prav si kolega, jiv I zdrav za savetite
Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:43, променено общо 2 пъти.
Причина: Кирилицата е задължителна!
Причина: Кирилицата е задължителна!
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Извинявам се, че не съм писал на кирилица, но в таблета който пишех имаше само английски.. Вече съм поръчал бобина на Бош и най-вероятно вторник ще карам с нова бобина, а иначе кабели взех на Тесла-за щракането беше прав май 2 от кабелите не щракнаха на сегашната бобина..
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Затова ако не щракат добре на новата, ги смени с друга марка ;)
Последна промяна от IvanMan на Съб 25 яну 2014 16:21, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!
Причина: Не цитирай предишното мнение!
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Сега с новите кабели колата се държи по-добре и няма прекъсвания, но като я форсифарам на място пак хвърля искра.. Проблем ли е да се кара известно време така и дали бобината може да повреди новите кабели и свещи или пък да им скъси живота
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
Ти и сам си си отговорил :) Щом бобината хвърля искра, значи прогаря частично лулата на кабела откъм мястото,където хвърля искрата и след това там изолацията ще е нарушена т.е. кабела ще е пак за смяна. Следващото - щом искрата е там,а не е при електрода на свещта,значи въпросната свещ не пали и съответно само се кисне в бензин,както и целия цилиндър на двигателя не работи - няма искра,няма и запалване,няма и взрив, ставаш като 3-цилиндров миксер .Само че 3-цилиндровия миксер е измислен и балансиран така, че да е 3-цилиндров, а твоя си е сакат 4-цилиндров и не му е готино на целия двигател, не само на кабела и свещта.
- the_red_camel
- Мнения: 696
- Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
- Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
- Двигател: BTS
- Местоположение: Plovdiv
Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина
ООоооо ясно, най-скоро я сменям.. Питам защото поръчката се забави и колата я карам тия дни по 15км на ден.. Жив и здрав за отговорите колега
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 204 госта