Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот kris11 » Вто 21 яну 2014 19:24


962 е изпитана на 130 кВ / не помня 133/136/139 кВ ли бяха .Това беше 2003г. 962 изюдържа на 69кВ , но не е маслоустойчива. И 2 те ленти са по 9,15м дължина и 19 мм широчина.




Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Вто 21 яну 2014 23:03


:th_up Утре отивам на майстор, да хвърли едно око на бобината..


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Сря 22 яну 2014 18:03


Колеги ей сега се прибирам от майстор, пак ми провери кабелите и каза че са добре, но за мен са за смяна.. А за бобината каза по-добре да я смена, но аз мисля първо да сменям кабелите направо на място след като ги купя и след като запаля ако има пак искри направо да се върна да взема и бобина :question Мисля, че това е най-добрия вариант..


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Пет 24 яну 2014 18:44


Kolegi kabelite, no iskra si ima i utre 6te kupuvam bobina, sled ka4vaneto na novata bobiba predi da zapalq да махна ли клемите на акумулатора за ресетване на компа,че бях чел подобно нещо и някакви други правила за нова бобина :question

Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:39, променено общо 1 път.
Причина: Кирилицата е задължителна!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот zfa159 » Пет 24 яну 2014 20:04


Мотора грам на го интересува каква бобина си му сложил,стига да не я откачиш в движение,докато работи :mhihi .Махаш едната,слагаш другата и си палиш.При всяко палене и докато работи мотора,си проверява състоянието на бобината - ако случайно умре частта с ниското напрежение (комутатора), тогава мотора гасне или започва да прекъсва и съответно чек-а ще светне. Ако умре частта с високото напрежение, мотора пак прави същото, защото детонационните датчици регистрират,че няма някой цилиндър. Ако си имал грижи със старата бобина,това няма да се отрази на работата на новата бобина и не е нужно да откачаш акумулатор и други ритуали. Моторния компютър е така устроен,че грешките ги запазва като история, след като вече вижда,че ги няма (което се случва на всяко палене,понякога дори и в процеса на работа). Иначе може да прочетеш всякакви ритуали...примерно бих могъл да ти напиша да сложиш новата бобина и да обиколиш 3 пъти колата от ляво на дясно, преди да я запалиш ама това вече е в сферата на свръхестественото :gruebel :screwy .


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Пет 24 яну 2014 20:21


Opasen si kolega :biggrin takiva golemi problemi ne sam imal sas sega6nata bobina, nito pak mi e svetval chek..edinstveniqt problem e 4e v dvijenie na niskite oboroti prekisva/predarpva, ina4e kolata si varvi perfektno sled 2000oborota, moje bi ima o6te hlqb v neq, no poneje imam gazova edin priqtel mi prepora4a da q smena za da ne stane nqkoq belq zaradi tiq iskri.

Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:43, променено общо 2 пъти.
Причина: Кирилицата е задължителна!


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот zfa159 » Пет 24 яну 2014 20:31


Ами най-добре е да я смениш,аз затова ти писах по-рано още,че най-добре е да я смениш....пробвал съм се да лепя бобини...дори да стане,е временно и после пак трябва да се смени и по-добре да е планова смяна, от колкото където тя реши :mhihi


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Пет 24 яну 2014 21:09


Prav si kolega, jiv I zdrav za savetite

Последна промяна от IvanMan на Пет 24 яну 2014 21:43, променено общо 2 пъти.
Причина: Кирилицата е задължителна!


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Съб 25 яну 2014 15:28


Извинявам се, че не съм писал на кирилица, но в таблета който пишех имаше само английски.. Вече съм поръчал бобина на Бош и най-вероятно вторник ще карам с нова бобина, а иначе кабели взех на Тесла-за щракането беше прав май 2 от кабелите не щракнаха на сегашната бобина..


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот zfa159 » Съб 25 яну 2014 15:56


Затова ако не щракат добре на новата, ги смени с друга марка ;)
:beer

Последна промяна от IvanMan на Съб 25 яну 2014 16:21, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Пон 27 яну 2014 18:29


:th_up Сега с новите кабели колата се държи по-добре и няма прекъсвания, но като я форсифарам на място пак хвърля искра.. Проблем ли е да се кара известно време така и дали бобината може да повреди новите кабели и свещи или пък да им скъси живота :question


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот zfa159 » Пон 27 яну 2014 22:11


Ти и сам си си отговорил :) Щом бобината хвърля искра, значи прогаря частично лулата на кабела откъм мястото,където хвърля искрата и след това там изолацията ще е нарушена т.е. кабела ще е пак за смяна. Следващото - щом искрата е там,а не е при електрода на свещта,значи въпросната свещ не пали и съответно само се кисне в бензин,както и целия цилиндър на двигателя не работи - няма искра,няма и запалване,няма и взрив, ставаш като 3-цилиндров миксер :mhihi .Само че 3-цилиндровия миксер е измислен и балансиран така, че да е 3-цилиндров, а твоя си е сакат 4-цилиндров и не му е готино на целия двигател, не само на кабела и свещта.
:beer


Потребителски аватар
the_red_camel
Мнения: 696
Регистриран на: Съб 17 юли 2010 14:04
Автомобил: Skoda Roomster 1.6 16V 105hp
Двигател: BTS
Местоположение: Plovdiv

Re: Голф 4 1.6 16V AUS проблем с бобина

Мнениеот the_red_camel » Вто 28 яну 2014 16:54


ООоооо ясно, най-скоро я сменям.. Питам защото поръчката се забави и колата я карам тия дни по 15км на ден.. Жив и здрав за отговорите колега :th_up



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 204 госта