Колеги...нещо не намирам подобна тема и затова ще питам.
Става въпрос за моторчето на люка. Изпадна ми едно бонус и исках да го пробвам дали работи. В откачено положение от шините, като натисна копчето за затваряне и моторчето върти безконечно т.е. не изключва а според мен, когато достигне затворено положение трябва да спре. Насочете към някакви снимки да го пръсна на един чаршаф, да видя какво има вътре, може да е само за почистване на контактите ....ако има вътре такива. Моторчето ми е от този модел, които върху имбуса където се слага манивелката се завърта едно черно похлупаче. Това похлупаче...дали не играе някаква заключваща роля. Голфа е 94-ти набор
Моторче за люк на голф3 - Решено
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Моторче за люк на голф3 - Решено
Последна промяна от drago_tr на Съб 25 яну 2014 20:05, променено общо 1 път.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Моторче за люк на голф3
Ще изключи по ток,когато го натовари механиката,в крайните си положения!
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Моторче за люк на голф3
Благодаря
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Моторче за люк на голф3
Дано не те подведа защото съм го правил отдавна но мисля,че трябва да изключва само(без да е натоварено) и по това определяш в какво положение е люка когато монтираш мотора.
Имаше тема за реглаж на люка потърси я вероятно пише и за ел.мотора.
когато го завъртиш/отвориш щифта му прекъсва ел.управлението на мотора(някакви контактчета вътре).drago_tr написа:върху имбуса където се слага манивелката се завърта едно черно похлупаче
Имаше тема за реглаж на люка потърси я вероятно пише и за ел.мотора.
- swifter
- Мнения: 611
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 15:00
- Автомобил: 1999 Skoda Octavia AGN
- Двигател: 2003 VW Passat TDI AVF
- Местоположение: Велинград
Re: Моторче за люк на голф3
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?p=3398560#p3398560
Предполагам шибедаха е Rockwell.
Моторчето трябва да се настрои и да се монтира в позиция 0.
Сваляте моторчето, включвате буксата. При отваряне нагоре - пради 2 оборота и малко. При плъзгане назад около 17. Наглася се в позиция 0 и тогава се монтира, като люка трябва да е затворен и механизма регулиран.
Ще потърся схемите и ще ги кача тук.
Предполагам шибедаха е Rockwell.
Моторчето трябва да се настрои и да се монтира в позиция 0.
Сваляте моторчето, включвате буксата. При отваряне нагоре - пради 2 оборота и малко. При плъзгане назад около 17. Наглася се в позиция 0 и тогава се монтира, като люка трябва да е затворен и механизма регулиран.
Ще потърся схемите и ще ги кача тук.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Моторче за люк на голф3
Оказа се че моторчето, като не е закачено за шината, върти само в едната посока и не спира, тоест посока отваряне. Като натисна копчето за затваряне се чува само едно цъкане и нищо. Разглобих го, смазах го, пръсках му микретата и релетата със контактен спрей, но не се получава. Слаб съм в електрониката и съм до тук. Механично не се виждаше нищо повредено или отчупено. Освен това като го закачих за шината и като се движи назад люка, моторчето не изключва. Не съм го напъвал повече да не строша нещо друго. С манивелката си се движи и напред и назад и нагоре и надолу идеално. Май ще трябва нов мотор
Това не знам.
Понеже този люк си го стягам за резервен, на неговото моторче не пише нищо но на кила е значително по-тежко от другото, което ми е на колата в момента и на него пише BOSCH...ако това е някакъв признак.....
swifter написа:Предполагам шибедаха е Rockwell.
Това не знам.
Понеже този люк си го стягам за резервен, на неговото моторче не пише нищо но на кила е значително по-тежко от другото, което ми е на колата в момента и на него пише BOSCH...ако това е някакъв признак.....
- Mbass
- Мнения: 60
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Моторче за люк на голф3
Моторчето трябва да изключва без значение дали е свободно или е закачено към шибедаха.
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Моторче за люк на голф3
Пичове...имаше някъде линк към форума на братушките как се разглобява моторчето. Четох го скоро и сега се опитвам да го намеря но без успех. Прерових 100 теми. Ударете едно рамо.....
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Моторче за люк на голф3 - Решено
След няколко пъти разглобяване и събиране, проблема се реши с презапояване на всички спойки по платката.
При монтажа на платката към корпуса, има една тънкост с голямото колело за да се центрова. На него, на платката и на долния корпус на машинката има по една дупка. Дупките са колкото кламер. При събирането, прекарвате един кламер защото тези дупки трябва да съвпаднат Ако колелото не е на местото си при събирането, може да счупите някое от палчетата, които натискат микретата.
На снимките оградено в черно
При монтажа на платката към корпуса, има една тънкост с голямото колело за да се центрова. На него, на платката и на долния корпус на машинката има по една дупка. Дупките са колкото кламер. При събирането, прекарвате един кламер защото тези дупки трябва да съвпаднат Ако колелото не е на местото си при събирането, може да счупите някое от палчетата, които натискат микретата.
На снимките оградено в черно
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: speedvw и 220 госта