проблем с парното-голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

проблем с парното-голф 3

Мнениеот ortiz » Пон 27 яну 2014 20:24


Здравейте колеги,от изестно време имам проблем с парното- не духа топло.Преди време забелязах ,че издуха доста дунапрени през духалките и реших да отида на майстор да ги смени.Той облепи кутията където е радиаторчето и ми смени и самото радиаторче,но парното си остана доста слабо като сила и топлина и в краката почти не духа.Наложи се отново да я отваря и тогава сложих значително по-скъп радиатор,но няма ефект.Колата е Голф 3 ТДИ с КЛИМАТРОНИК,държи си стабилно 90 градуса.
Моля помагайте !




Потребителски аватар
miko
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
Автомобил: VW Bora
Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
Местоположение: София

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот miko » Пон 27 яну 2014 20:51


Ето ти решение на проблема, но трябва да свалиш цялото табло. Клапите вътре в парното които затварят и насочват въздуха са с покритие от нещо като дунапрен, който с времето се изронва а клапата е метална пластина с дупки и когато го няма дунапрена въздуха си минава през нея а не през радиаторчето
и затова парното е много слабо
http://www.youtube.com/watch?v=JCD7Li0HHmU&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJCD7Li0HHmU&app=desktop


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот ortiz » Пон 27 яну 2014 21:06


четох тема,в която се описва облепяне на металната клапа под жабката,без да се маха таблото.Не ми е ясно понеже съм с климатроник дали е по-различно ?


slavipleven
Мнения: 250
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
Автомобил: Golf 3 GTI 16v
Двигател: ABF 1994
Местоположение: Плевен

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот slavipleven » Пон 27 яну 2014 21:28


Трябва де се свали таблото, за да се направи както трябва!


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот ortiz » Пон 27 яну 2014 21:36


Кутията е облепена,лично я видях.Аз говоря за клапата под жабката,не за там където е радиатора .


slavipleven
Мнения: 250
Регистриран на: Сря 20 фев 2008 17:34
Автомобил: Golf 3 GTI 16v
Двигател: ABF 1994
Местоположение: Плевен

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот slavipleven » Вто 28 яну 2014 16:02


Колега, ако клапите са изолирани (като от клипчето малко по нагоре в темата)и моторчето, което движи клапата топло/студено работи не трябва да имаш никакви проблеми!За да продължаваш да нямаш парно, причините може да са или радиаторчето на парното е менте,термостат или водна помпа!
Написал си, че си го сменял с по скъпо радиаторче. Но пак няма гаранция като е по-скъпо, че е качествено!Написал си, че не ти духа в краката!Причината за това пак е от моторче, което отваря клапата за към краката!Ето ти едно клипче на свален климатроник http://www.youtube.com/watch?v=Nb6mm0TmZp4 Успех! :th_up


Потребителски аватар
miko
Мнения: 64
Регистриран на: Чет 17 май 2007 12:02
Автомобил: VW Bora
Двигател: 2.3 V5 AGZ 1999
Местоположение: София

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот miko » Вто 28 яну 2014 18:52


Някое моторче или буксичка, връщащия маркуч топъл ли е? Може да е запушен или при намалено ниво на антифриза първо изчезва парното.


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот ortiz » Сря 29 яну 2014 7:56


Маркучите са горещи,въдуха който влиза в купето-също.Днес ще се гледат моторчета в таблото.Според мен проблема е вътре в самото табло .


Потребителски аватар
ortiz
Мнения: 250
Регистриран на: Вто 02 май 2006 15:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот ortiz » Чет 30 яну 2014 19:31


Днес прегледахме моторчетата за клапите,всичко е ОК,майстора който я прави вече няма идея с какво да се захване.Прави впечатление,че на около 3000 оборота парното става значително по-добре отколкото на ниските обороти.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7882
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: проблем с парното-голф 3

Мнениеот zfa159 » Чет 30 яну 2014 21:49


ortiz написа:Днес прегледахме моторчетата за клапите,всичко е ОК,майстора който я прави вече няма идея с какво да се захване.Прави впечатление,че на около 3000 оборота парното става значително по-добре отколкото на ниските обороти.

Както ти писах и на ЛС - вероятно кофти радиатор - 2 пъти :mhihi .От където е взел последния радиатор (с който си в момента), купувате един същия и му махате отгоре пластмасовата пресовка. Вътре в тръбите трябва да има серпентини за забавяне на хода на охл. течност и по-пълно топлоотдаване. Повечето, които се продават, имат няколко (обикновено 4) или нямат нито една и водата минава през радиатора транзитно и не топлоотдава достатъчно на празен ход (затова в обороти парното е по-добро).
Общо взето на п.х. при външна температура около 0-та, оригинален радиатор прави до към 60-65 градуса на 4-та степен на вентилатора на празен ход за бензинов двигател (те греят повече от дизелите).В обороти качва до към 70-75 максимум (около 2500 оборота). Афтърмаркет радиатор прави около 50-тина градуса на празен ход и около 60-65 в обороти. Ако афтърмаркет радиатора е боклук,тогава прави около 30-тина градуса на п.х. и качва до 40-45 на и над 3000 оборота, ама пак е далеч от истината. Стойностите са при изправна охладителна система - читава помпа и добра циркулация през системата.
Ето го нагледно (серпентините може и да са пластмасови, ама трябва да ги има :) ) :
Изображение
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта