Добър ден на всички!
Имам следния проблем - снощи качих трима души на задната седалка. Абе бяхме на рожден ден и прибирах колежките А те са сравнително финни създания в един момент се оказа, че нещо отзад стърже. Слязох да погледна, но в тъмното нищо не успях да видя? Карам с карам с 14 цолови джанти, след като разтоварих колата проблема изчезна Нищо не разбирам!? Къде е проблема - много широки гуми, меки пружини отзад или .....
mod edit: dobrinb
Проблем със стържене отзад когато е натоварен
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
На стъблото на амортисьора има едни тампони,които го предпазват от удар метав в метал и не позволяват гумата да опре (ограничават хода на окачването), когато пружината се свие твърде много,при натоварен автомобил като в твоя случай.Ако не са сменяни никога повечето такива се разкапват до 8-9тата година.Направени са от някакъв вид твърда пяна (на предните амортисьори са гумени и доста по-къси).Смяната им е елементарна,може и в гаражни условия.Не са необходими специални инструменти,не е нужно пружината да се натяга със допълни скоби.Цената им е около 30 лв,заедно с пластмасите,които служат за прахоуловители.Сигурно си чел в темите във форума,че за прахоуловители могат да се ползват маншони от рейката на Кадет Д.Стават идеално,но по принцип се продават и гофрети а,специално за Г3.
Смени първо тях,не бързай с пружините.Омекването на задните пружини е доста срещано явление при Г2/Джетта,при Г3 не чак толкова,въпреки,че съм виждал "клекнали" екзаемпляри.
Смени първо тях,не бързай с пружините.Омекването на задните пружини е доста срещано явление при Г2/Джетта,при Г3 не чак толкова,въпреки,че съм виждал "клекнали" екзаемпляри.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Мда,смени ги.Ако го правиш в гаражни условия само ще дам малко съветче: за да се свали пружината+амортисьора,трябва да се отвие един болт+гайка,които свързват амортисьора със задния мост.Когато го отвиеш и махнеш и колата е вдигната САМО от едната страна отзад виждаш,че трябва пружината леко да се свие,за да излезе амортисьора от задния мост.За да не се напъваш да я свиваш просто вземи втори крик и вдигни колата и от другата страна.Така моста увисва и няма нужда от свиване на пружината,излиза супер лесно.
Ако е вдигната цялата кола в сервиз,естествено такива смешни проблемчета няма,ама понеже аз се мъчих да свивам пружината ,докато се сетя да вдигна и от другата страна резултатът беше,че единия тампон го смених за 50 мин,а другия за 15 .
Ако е вдигната цялата кола в сервиз,естествено такива смешни проблемчета няма,ама понеже аз се мъчих да свивам пружината ,докато се сетя да вдигна и от другата страна резултатът беше,че единия тампон го смених за 50 мин,а другия за 15 .
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Гумите са 185/60/14 Гудиър Улта грип 5 нови на алуминиеви джанти тип - спици /казват, чеса оригинални. Имам пласмасови спойлери, проблема с гърнето го отстраних на втория ден като взех колата. Кората между купето и гърнето се бе изместила и тропаше. Смених гумените тампони за които каза andro_v днес, пробвахме я натоварена добре е, за сега проблема изчезна. Колата леко се вдигна отзад. Натоварих я с тухли за проба добре е момчета, бива. Благодаря за съдействието.
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Щети разкажа бате няма проблем!
Но за да запазим добрия тон така: Едната е като почти нов Голф ІV с двоини еарбеци , другата Голф ІІІ 1995г. ABS, шибидах, ел. стакла в отлично състояние - продава се! Третата както се установи кара само на ръчна своя Голф ІІ GTI Без майтап, щом се стигна до там тампони да сменявам на задни амортесьори! хи хи хи!
Но за да запазим добрия тон така: Едната е като почти нов Голф ІV с двоини еарбеци , другата Голф ІІІ 1995г. ABS, шибидах, ел. стакла в отлично състояние - продава се! Третата както се установи кара само на ръчна своя Голф ІІ GTI Без майтап, щом се стигна до там тампони да сменявам на задни амортесьори! хи хи хи!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 292 госта