Отново се връщам в темата си, но в малко по-друг аспект! Свързах се с Касапина от Пловдив, прати ми оферта по имейла, всичко е точно,но засега забавих малко ремонта, понеже ми е много напечено напоследък, и колата все ми трябва. В края на месеца, или началото на другия, ще бъда по-свободен, и смятам тогава да я карам на "доктор"
Но междувременно, ми попадна една обява, от продавалника, за двигател от същия код, окомплектован, която ме заинтригува. Цената му няма да споменавам сега, понеже сме в процес на преговори, и още не се знае окончателно. Но пък ми спомена, че от голф с дясна дирекция, британско изпълнение, затова я разпарчетосвал, иначе, всичко си било перфектно по колата, включая мотора.Каза също, че до последно е каран с масло кастрол магнетик 5в30.
Въпросът ми е - може ли да се съди за състоянието на двигателя, по маслото, с което е каран, и ако да, защо? Ако се навия да ида да го видя, какво бихте ме посъветвали да гледам, като признаци за състоянието му? Разбрах, че е свален, и не може да се пали.
Въпрос за основен ремонт на голф 4
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
искай да ти покаже задното гърне на колата,ако по двуцевката от вън има пръстен от чернилка, гаранция че е горял масло
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
Свален мотор е кофти,освен ако човека не ти даде някаква гаранция за него. Иначе не можеш да го запалиш преди да се сложи т.е. няма как да знаеш какво си купил,преди да се сложи на колата и да дадеш пари за труд за демонтаж на твоя и монтаж на другия. Ако човека е склонен да ти гарантира,че мотора е ок и се навие да ти покрие разходите по демонтаж/монтаж ако мотора не е изправен и трябва да го върнеш,сделката е печеливша.При свален мотор няма много какво да видиш - свещите дали нямат мизерия и нагари и както каза колегата - ауспуха в какво състояние е.
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
По добре си оправи твоя.Парите които ще дадеш за демонтаж,монтаж и самия двигател...
А и поне ще знаеш,че е ремонтиран качествено и ще изкара доста.
А и поне ще знаеш,че е ремонтиран качествено и ще изкара доста.
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
Като цяло сте прави, само не ми се изясни, какво е това масло кастрол магнетик 5W30? Не е ли пълна синтетика, подходящо за нови двигатели, с малки хлабини? Какъв ще е тоя голф, с АКЛ мотор, на поне 13-14 години, нямам идея кога спират да произвеждат тоя двигател, но е там някъде, дето ще е като нов, с такова масло? Възможно ли е изобщо това, или е неква зарибявка?
А иначе, ако се направи само прехвърляне двигател, без кой знае какви смени и подмени на чаркове и консумативи, излиза доста по-евтино, поне в случая! Но пък, дали по-евтиното няма да седне много по-скъпо, това се опитвам да разбера сега?
А иначе, ако се направи само прехвърляне двигател, без кой знае какви смени и подмени на чаркове и консумативи, излиза доста по-евтино, поне в случая! Но пък, дали по-евтиното няма да седне много по-скъпо, това се опитвам да разбера сега?
- Bai Sando
- Мнения: 8110
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
Ти си знаеш най-добре.Може пък и да е читав,може и след като му смениш маслото да пропуши и да си пак на същото дередже.Освен това трябва и документи поне да му намерите и да се регистрира с него,евентуално един ден ако решиш да я продаваш да е изрядна от към документи поне.
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
колега голям риск си е, мой познат купи уш читав двигател за неговата четворка,човека го убеждаваше че мотора е ок, купи го за 700лв и се оказа че гори литър и половина масло на 1000км,а неговия гореше 900гр.аз минах по твоя път, смених само сегменти, дори главата не шлайфаха и вече 25000км нямам проблем
- Mustang GT-R
- Мнения: 462
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
agumba написа:Отново се връщам в темата си, но в малко по-друг аспект! Свързах се с Касапина от Пловдив, прати ми оферта по имейла, всичко е точно,но засега забавих малко ремонта, понеже ми е много напечено напоследък, и колата все ми трябва. В края на месеца, или началото на другия, ще бъда по-свободен, и смятам тогава да я карам на "доктор"
Но междувременно, ми попадна една обява, от продавалника, за двигател от същия код, окомплектован, която ме заинтригува. Цената му няма да споменавам сега, понеже сме в процес на преговори, и още не се знае окончателно. Но пък ми спомена, че от голф с дясна дирекция, британско изпълнение, затова я разпарчетосвал, иначе, всичко си било перфектно по колата, включая мотора.Каза също, че до последно е каран с масло кастрол магнетик 5в30.
Въпросът ми е - може ли да се съди за състоянието на двигателя, по маслото, с което е каран, и ако да, защо? Ако се навия да ида да го видя, какво бихте ме посъветвали да гледам, като признаци за състоянието му? Разбрах, че е свален, и не може да се пали.
Аз не бих вярвал на такива приказки. Той може да каже много неща, за да те накара да го купиш.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
ако се шлайфа блока губи ли си качествата в смисъл нали цилиндрите са обработени така че да издържат на високото износване и като се шлайфа покритието не се ли отнема ?
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
Най-после завърши сагата по основния ремонт на голфа ! Казвам сага, не защото продължи дълго самия ремонт, за една седмица беше готов. А щото все не можех да се наканя. Е, наканих се, закарах я в сервиза, и всичко свърши, сега ще гледаме, дали всичко е ок!
Тук е мястото, да се извиня на Касапина от Пловдив и хората му, че не ги предпочетох, нищо лично, препоръчаха ми местен човек, който също е член на този форум. Все пак, местния патриотизъм трябва да е на първо място ! Това, разбира се, е в кръга на шегата, но пък по този начин, успях да дам и моя, макар и нищожен принос, в ремонта
Като цяло, съм доволен от свършената работа, и от монтьора, който направи ремонта. Умишлено не му казвам името, понеже нямам съгласието му за това, но мисля, че ако продължава да си върши качествено работата, няма да остане неоценен. Но, дотук със суперлативите, поне засега
Тук е мястото, да се извиня на Касапина от Пловдив и хората му, че не ги предпочетох, нищо лично, препоръчаха ми местен човек, който също е член на този форум. Все пак, местния патриотизъм трябва да е на първо място ! Това, разбира се, е в кръга на шегата, но пък по този начин, успях да дам и моя, макар и нищожен принос, в ремонта
Като цяло, съм доволен от свършената работа, и от монтьора, който направи ремонта. Умишлено не му казвам името, понеже нямам съгласието му за това, но мисля, че ако продължава да си върши качествено работата, няма да остане неоценен. Но, дотук със суперлативите, поне засега
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: Пон 28 дек 2009 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за основен ремонт на голф 4
Здравейте :) И аз имах същия проблем с този разход на масло, обаче стажа дума за 1.4 16V Отначало с какви ли не добавки, химиий, различни масла и тнт. но няма оправяне и няма! За пробег от 1000км. доливах по 1 л. масло на мотора..ужас ! Накрая се реших да правя ремонт..както повечето знаят се оказа износени сегменти и водачи.
Разглоби се мотора, естественно имаше и износване по цилиндрите, което беше в рамките на допустимото така, че само се наложи шлайф на блока, без нови бутала. Нови сегменти, нови водачи, гумички, гарнитура на глава, О-пръстени на всмукателен колектор, болтове на главата, шлайф на блока и главата. Сега му налях масло 10/40 и след около 1000 км. пробег, ще се смени пак(така ми каза майстора) Да се надявам, че ще спре горенето на масло най-накрая! Спря на пуши отзад и не цапа гърнето вече! Само мисля на сменя свещи понеже старите са малко зацапани :) Инвестицията за такъв ремонт не е малка, но всеки сам решава какво да прави :) Ако някой го интересува нещо спрямо ремонта и цени мога да му бъда полезен :)
Разглоби се мотора, естественно имаше и износване по цилиндрите, което беше в рамките на допустимото така, че само се наложи шлайф на блока, без нови бутала. Нови сегменти, нови водачи, гумички, гарнитура на глава, О-пръстени на всмукателен колектор, болтове на главата, шлайф на блока и главата. Сега му налях масло 10/40 и след около 1000 км. пробег, ще се смени пак(така ми каза майстора) Да се надявам, че ще спре горенето на масло най-накрая! Спря на пуши отзад и не цапа гърнето вече! Само мисля на сменя свещи понеже старите са малко зацапани :) Инвестицията за такъв ремонт не е малка, но всеки сам решава какво да прави :) Ако някой го интересува нещо спрямо ремонта и цени мога да му бъда полезен :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта