смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот chiki-riki » Сря 26 мар 2014 23:35


snupeca написа:Размера на гърбиците, респективно отварянето на клапаните и храненето.

Зависи .. на моето 1.8 размера на гърбиците е същия като този на 2е, но фазите отваряне/затваряне на клапаните са различни и от там идва разликата във вървежа

Разлика в разхода повече от 0,500/1л не вярвам да имаш, ако караш нормално. Като сложиш вала ще почнеш повече да я настъпваш и следователно от това ще се вдигне разхода :th_up
Лятото след смяна на сегментите с вала от 2е ми даваше разход 9/100 в града, но 3000об. не съм минавал, докато разработвах мотора

За предварението не знам трябва ли да се пипа, нека някой който знае да каже, при мен се наложи лека корекция, но дали заради вала или преди това е било така не мога да кажа




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19114
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот stefan4o » Чет 27 мар 2014 7:05


Според мен е логично да се пипа предварението при такава подмяна. Вече в каква посока - нагоре или надолу е въпрос на тестване. :th_up


Потребителски аватар
djmimo89
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
Двигател: ADZ
Местоположение: Долна Оряховица

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот djmimo89 » Чет 27 мар 2014 9:06


Гърбиците на вала от 2Е са по остри и отварят клапана по рязко от стандартния, също така са по дълги с 0.7 мм от този на ААМ.


Потребителски аватар
chiki-riki
Мнения: 748
Регистриран на: Сря 09 мар 2011 21:35
Автомобил: Golf 2
Двигател: 1.8
Местоположение: Пловдив

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот chiki-riki » Чет 27 мар 2014 9:17


djmimo89 написа:Гърбиците на вала от 2Е са по остри и отварят клапана по рязко от стандартния, също така са по дълги с 0.7 мм от този на ААМ.

По остри от кой стандартен вал ? На 2е-то са по заоблени от другите 1.8 8v


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот snupeca » Чет 27 мар 2014 11:13


От на 1.6 8v моторите със сигурност, слагал съм на 1.6 и ги мерих. За 1.8 не мога да твърдя, но при ААМ едва ли има разлика с вал от 1.6 :rolleyes
Горния е от 2Е - даже на око се хваща разликата.
Прикачени файлове
ScreenHunter_003.jpg


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1932
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот Danny boy » Чет 27 мар 2014 20:14


Някой замисля ли се на колко градуса отварят и затварят всмукателни,изпускателни клапани?,при двата вала примерно.Знаете ли при 2Е има застъпване на всмукателния и изпускателния клапан с 1градус?.Знаете ли че на 2Е хода на буталото е по-голям и затова всмукателния отваря по-рано и изпускателния затваря по-късно?.Всмукателните клапани на 2е са по-големи с 2мм.
От това страдат ниските и тихите,а се подобрява пълненето и чистенето във високите.
В този ред на мисли...двигателя става по-шумен,гори повече,малко по-добра динамика се получава след 3500-4000об.
Иска малко повече аванс,но изпускателния колектор тапи,освен това мотора винаги работи с богата смес.
При мене разхода на газ между вал от 2е и Рп варираше от 2-3 градско до 3-5 извън.
Не съм много сигурен но като лифт мисля че са еднакви.


Потребителски аватар
lubecku
Мнения: 393
Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
Автомобил: mk3
Двигател: ABF
Местоположение: sofiq bulgaria
Контакти:

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот lubecku » Пет 28 мар 2014 10:11


Като лифт разликата е много малка, гледах една таблица преди доста време,
това с клапаните е абсолютно вярно, проблема с детонациите в смукателния колектор
ми е много добре познат, иска повечко предварение и нещата се оправят.
А каква е връзката с големината на клапаните при 2Е то не мога да те разбера ?
Явно че наистина има застъпване ,почти съм обеден ,просто 1.8 с тоя вал
на заводско предварение до 12 градуса не може да работи нормално и има детонации в колектора :a045


Потребителски аватар
djmimo89
Мнения: 141
Регистриран на: Съб 11 дек 2010 19:11
Автомобил: VW Golf 3 Cabriolet
Двигател: ADZ
Местоположение: Долна Оряховица

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот djmimo89 » Пет 28 мар 2014 19:42


chiki-riki написа:
djmimo89 написа:Гърбиците на вала от 2Е са по остри и отварят клапана по рязко от стандартния, също така са по дълги с 0.7 мм от този на ААМ.

По остри от кой стандартен вал ? На 2е-то са по заоблени от другите 1.8 8v


Говоря конкретно за ААМ


sevelin
Мнения: 76
Регистриран на: Сря 22 юни 2011 21:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: levski

Re: смяна на вал от 2Е на 1.8 .

Мнениеот sevelin » Пет 16 май 2014 21:25


днес смених ролки ремаци и сложих вала от 2E :k050 ще видим каква разлика има :th_up
но градско несм осетил за сега никаква .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта