AKL имх в предвид.....що съм написал AEK изобщо нямам представа......
На времето на голф 2 дизел на магистралата ми се откъсна един от нитовете на диференциала и мина през корпуса на скоросната кутия и се заби в зъбчатките.....направо блокира скоростите и изтече маслото....едвам ме измъкнаха от магистралата....и с дърпане не щеше да се движи...
Явно и тая е тръгнала на там...ще поровя из форума да видя как ги ремонтирате....ако не ...кат се счупи ,нова и така....
Golf MK3 1.6 АЕК странно тропна при задна скорост.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 08 мар 2014 16:48
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1600cm 101ps 1995
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1,6 АЕК , странно тропна при задна скорост.
Колеги а как мислите,дали може това да е от малко масло в скоросите.Съмняваме,защото само на задна скорост се чува и е тракане като от зъбчатка.Но все пак,как смятате по-добре ли е сега да се погледне отваря,ремонтира или да се кара докато изпляска тотално и тогава направо смяна.До колкото прочетох е доста трудно да се намери кутия от Голф 3 АЕК.
Re: Голф 3 1,6 АЕК , странно тропна при задна скорост.
Чукане може да се получи от тампона на двигателя-при мен направо се беше скъсал,кат купих колата и така тропаше метал в метал все едно....оказа се тампона-смених и трите и всичко си беше ок.От известно време има едно притрисане пак....загледах тампона-тръгнал си е...но-13 години издържа геройски този-време е за смяна пак.
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 26 ное 2010 18:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bulgaria
Re: Голф 3 1,6 АЕК , странно тропна при задна скорост.
Колеги имам Vento 1.6 AEK ии аз имах същият проблем ама смених тампона на скоростите/двигателя и тракането спря сегя си върви на заден ход без проблеми.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 08 мар 2014 16:48
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: 1600cm 101ps 1995
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.6 АЕК странно тропна при задна скорост.
Проблема при мен беше друг,кутията беше умряла и ми блокира на 3-та скорост.Сложихме друга кутия и се оказа,че старата е била заварявана колкото да изкара някакви километри.Сега съм с кутия от 2.0/115 коня и хубавото е,че ми паднаха оборотите при висока скорост(съответно и разхода малко).