GOLF 2 1,6 RF 72 к.с. проблем с оборотите на празен ход
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
GOLF 2 1,6 RF 72 к.с. проблем с оборотите на празен ход
Здравейте,колеги.Доста теми съм прочел във форума.Намирал съм подобни проблеми,но не са точно като при мен.От известно време като запаля колата ми държи 2000 оборота,и така докато не достигне 90 гр. температура,после падат и започват да "играят" бързо 1000-1200.Това го прави на бензин и на газ.Колата ми е Голф 2 1988 г. 1,6 RF 72 к.с. карбуратор Pierburg 2E2.Благодаря Ви предварително.
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Колега от бегъл опит те съветвам ,да смениш маркучите на вакумите,провери мембраната на икономайзера.
Сега за лятото може да свалиш оборотите от шестограма за дроселовата клапа. Успех!
Сега за лятото може да свалиш оборотите от шестограма за дроселовата клапа. Успех!
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Благодаря ти колега.Съмняваш се,че взема въздух от някой маркуч и не прави добър вакум.В неделя ще ги сменя дано да е от тях.А относно мембраната на икономайзера мисля че ги продават в комплект с гарнитури за карбуратора.
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Най удобно е да свалиш карбуратора,като отвиеш първо корупуса на термо ампулата за да не го счупиш!
Огледай тампона и ако се наложи го смени,ако ти работи нормално триточковият модул и ампулата проблема ще ти се реши евтино. успех!
П.П има тема за смяна на гарнитурите
Огледай тампона и ако се наложи го смени,ако ти работи нормално триточковият модул и ампулата проблема ще ти се реши евтино. успех!
П.П има тема за смяна на гарнитурите
- Gazaro_wow
- Мнения: 218
- Регистриран на: Чет 25 юни 2009 19:44
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ 1990
- Местоположение: asdf
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Колега виждам ,че си от София най-добре иди при Люси http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=29623
Иначе ето я темата за ремонт на този карбуратор http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=241564&hilit=%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BD%D0%B0+pierburg
Преди време и аз имах проблеми с този карбуратор какво ли не правих и къде ли не ходих все не работеше както трябва и накрая отидох при Люси и всичко заспа вече две години няма грижи
Иначе ето я темата за ремонт на този карбуратор http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=241564&hilit=%D0%A0%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BD%D0%B0+pierburg
Преди време и аз имах проблеми с този карбуратор какво ли не правих и къде ли не ходих все не работеше както трябва и накрая отидох при Люси и всичко заспа вече две години няма грижи
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Благодаря за съвета,но не живея в София а в Свиленград.Люси го познавам,ходил съм в неговия гараж (в Малашевци мисля че се казваше квартала) със стария Голф 1,3 55 к.с..Тогава имах подобен проблем,държеше постоянно 2000 оборота без да падат,след неговата намеса вървеше със 160 без проблем.
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Здравейте колеги.Току-що свалих карбуратора.Термоампулата беше запушена,почистих нея и карбуратора много добре със спрей за карбуратори.Стана като нов на външен вид.Предполагам,че заради тази ампула ми е държала 2000 оборота докато достигне 90 градуса.Проверих и всички вакуми-няма скъсани сменяни са от предишния собственик заедно с гарнитурите и икономилайзера и термоампулата.Отворих и охлюва с биметалната пластина - вътре имаше една малка пружинка откъснала се от един кабел,който влиза в охлюва.Знаете ли за какво служи?А постоянната смяна на обороти от какво може да е ?
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Най-вероятно проблемът ти е бил точно запушената термоампула. Това, което си видял в корпуса на биметалната пластина не е пружина, това е нагревател. Ако можеш го закачи, че той спомага за нагряването на биметалната пластина, докато е още студен мотора, като би трябвало да изключи по някое време в зависимост от температурата (ако не ти е преправяно нещо по колата, защото при мен не се изключва, явно не е вързан към нужното реле, както и да е). Ако искаш погледни и тази тема по отношение на нагревателя.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=254390
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=254390
Последна промяна от icorainbow на Вто 18 мар 2014 8:37, променено общо 1 път.
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Голямо БЛАГОДАРЯ,колега.Прочетох много внимателно темата,който си написал.Точно от това имах нужда,направих точно това,което си направил и ти.Преди малко сглобих и монтирах карбуратора,но нямах бензин и антифриз и оставих за утре настройките.Отново ти БЛАГОДАРЯ.
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Успех, дано се оправят нещата. Да разбирам, че си закачил нагревателчето, за да работи?
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Здравейте.Да направих едно малко нагревателче и го закачих както го описахте.Смених и тампона на карбуратора,че не ми изглеждаше добре.Двигателя започна да работи сякаш по-меко.Сега като запаля на бензин колата ми държи около 1600 оборота около 2-3 минути след това падат на 1200 така ги държи до около 90 градуса после падат на 500 оборота и "заспиват на толкова.Опитах да регулирам оборотите на бензин с винта отгоре на карбуратора,но само ги свалям от там.Да не би нещо да не съм нагласил биметалната пластина на "охлюва" на смукача.Нагласих я на студен двигател беше леко отворена клапата около 4-5 мм.Иначе на газ колата е супер държи 750 оборота.
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Здравейте,колеги.Днес ми направи впечатление,че оборотите от 1000 започват да падат надолу след като термостатът започне да отваря и заспиват на около 400-500 когато термостатът напълно отвори.Не знам има ли някаква връзка.Реших да сваля пак карбуратора.Като отвивах трите болта забелязах,че болта в ляво до първа камера мирише на бензин.Свалих карбуратора и тампона да карбуратора беше леко омазан с бензин точно където се завива въпросния болт.Разглобих целия карбуратор.Тествах термо времевия клапан като го надух от единия маркуч и запуших другия-забелязах че пропуска въздух между двете му части.Предполагам че заради него ми е държала такива високи обороти.Два дни следях клапата на първа камера- на студен двигател беше около 3-4 мм отворена на топъл вертикално отворена и при натиск се връща веднага в същото положение.Ускорителната помпа си е като нова вътре нямаше никакви боклуци.Само гарнитурата на икономайзера е леко деформирана.Забелязах че гарнитурата между двете части на карбуратора не е поставена правилно- от едната страна излизаше 2-3 мм а от другата не се виждаше .Та въпросът ми е възможно ли е от недобре уплътняваща гарнитура да тече бензин под карбуратора и да взема въздух и оборотите да са такива ниски.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
По принцип оборотите могат да се клатят от всеки един нерегламентиран въздух, който е засмукван. Бих те посъветвал след като оправиш карбуратора първо да регулираш работата на бензин и тогава на газ. Между другото трябва да има два реглажни болта - за качеството на сместа и за въздушната междина на дроселовата клапа
- Димитър Христов
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 20:55
- Автомобил: Golf mk2
- Двигател: 1988 RF
- Местоположение: Свиленград
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Благодаря за бързия и коректен отговор.Болта за въздушната междина на дроселовата клапа беше с шестограм нали, ако не се лъжа.
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: GOLF 2 проблем с оборотите на празен ход
Ето реглажите:
А - болт за регулиране на ПХ
Б - болт за регулиране на качеството на сместа
А - болт за регулиране на ПХ
Б - болт за регулиране на качеството на сместа
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kamaza11 и 88 госта