решение задна пръскалка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kemoto
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 23 дек 2010 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

решение задна пръскалка

Мнениеот kemoto » Чет 20 мар 2014 16:48


Когато ви се счупи задната пръскалка това е лесно решение на проблема!
Прикачени файлове
ColorTouch-1395333890315.jpeg




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: решение задна пръскалка

Мнениеот phantom_ » Чет 20 мар 2014 16:50


Да решение е,но е брутално :mhihi За времянка става :mhihi


Потребителски аватар
Bucket
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
Двигател:
Местоположение: Вр/Сф

Re: решение задна пръскалка

Мнениеот Bucket » Пет 21 мар 2014 12:11


Аз, го правих това преди време.
Стругар ми разпроби самият вал на моторчето, после направихме тръбичка от месинг, която да е хлабава в този вал.
И аз сложих маркуча така и някаква пръскала със свинска опашка :mhihi
Но и това не беше удачно, защото след време, оста пак се пълни с боклуци и блокира.
ПлюсЪТ на това решение, е икономията на течност и че директно се пръска където трябва. Иначе един голям облак или пръскане небесата.
Накрая пробих капака, сложих статична пръскала и я насочих към стъклото. Не стои грубо да ви кажа, най-вече не се занимавам с тия простотии.
Искам да се видя с инженера проектирал тази простотия с пръскалката в оста, да си поговорим по инженерно му :dummy


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13433
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: решение задна пръскалка

Мнениеот kris11 » Съб 22 мар 2014 20:39


не е простотия , когато се профилактира си работи дълги години. И се вади лесно , ако знаеш как.
Оснвония проблем е с 1 О пръстен на вала, който се износва от въртенето и ЕГН то. Стича вода /кална/по остта и тя азпича в дългия корпус.
Преди да се разглоби възела се разпробиват нитовете , нарязва се резба / за замяна с М3 винтове, почиства се и се разглобява като се внимава да не се скъса хартиената гарнитурка м/у капака и корпуса / и да се скъса с капака се маркира и се режи нова от прешпан / техн . картон/.Почиства се контактната с-ма от насъбралата се грес. Избива се с чалъм кухата ос. Почиства се , шкурка за премахване на ръждата.О пръстена не съм намерил като резервен по размер. При сглобяване слагам медна смазка. Отгоре подсигурявам О пръстена с 2-3 шайби много плътни по остта тефлонови б0,5-0,6 мм. Самата пръскалка съм купувал / не помня от Евро то ли беше ?? / за смешната сума 1.5-2 лв.
Германеца не е мислиш, че ще си караме колите по 20 г.
Новите автомобили са още по- кекави / проблема с пръскалката ти е направо минимикроскопичен с техните/.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта