Грешката е "00588 - airbag igniter; driver side (n95) 28-00 - short to plus" и не се изчиства.Днес прегледах и почистих куплунзите под седалката и на самие аербек но ефект няма.Съмнявам се в лентовия кабел но до там не стигнах.Ще бъда благодарен ако някой се е сблъсквал с точно тая грешка и сподели решение.
Доста изчетох из нета но не мога да намеря нищо конкретно за грешката която ми изписва Вага.Подобни грешки и тяхното решение намирам но точно това "28-00 - short to plus" не мога и ме претеснява последното изречение от Рос-тех Special Notes
- When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too Low
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Resistance too High
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Upper Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95): Lower Limit Exceeded
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to positive
00588 - Airbag Igniter; Driver side (N95): Short to ground
Possible Symptoms
## Airbag Warning Light active
Possible Causes
## Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty
## Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty
## Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty
Possible Solutions
## Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95)
## Check Coil Spring with Slip Ring (F138)
## Check Airbag Igniter Driver Side (N95)
Special Notes
## When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.
Голф 4 - грешка Аербег
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Голф 4 - грешка Аербег
Да не те подведа но тази грешка не е ли за бега на волана какво търсиш под седалката? Вместо бега сложи съпротивление(не помня с каква стойност потърси) така ще разбереш от кабел ли е или от бега.
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 12:29
- Автомобил: vag
- Двигател:
- Местоположение: SOFIA
- Контакти:
Re: Голф 4 - грешка Аербег
трябва да го смениш този на седалката за да се оправи проблема
- wnaso
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse NewBeetle ALH@Brezel
Re: Голф 4 - грешка Аербег
Проблема за сега е решен.Вчера демонтирах лентовия кабел (при мен е заедно с ESP) за да го измеря и си беше наред ,пръснах с контактен спрей куплунзите и монтирах всичко обратно.Грешката се изтри и за сега не се е появявала.Не съм много сигурен от къде беше проблема но си мисля че е от една пластина която е монтирана в единия куплунг и при изваждане на буксата окасява кабела към аербека или другия вариант от не добър контакт на буксите.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Голф 4 - грешка Аербег
Здравейте,за да не отварям нова тема ще използвам тази на колегата.
Ето каква грешка ми се появи.
Saturday, 22 March 2014, 16:54:15:0
VCDS-Lite Version: Release 1.1
Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A
Component and/or Version: 0D AIRBAG VW5 0003
Software Coding: 12356
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 351DA2D71C4F
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
-------------------------------------------------------
Изтривам грешката но след известно време пак ми светва лампата и пак същата грешка.Имам съмнение.че е от лентовия кабел във волана,защото вчера като навъртях пълен десен и светна веднага.Ако е от лентовия кабел може ли да се излъже с резистори?Ако може някой да ми каже елементите и техните стойности,защото не намерих точно такава тема и как точно става свързването.Знам,че се споява при буксата под седалката но не разбрах подробностите.А самата букса под седалката не можах да я разкуплирам,изках да я почистя и смажа за да видя дали ще се оправи проблема.Поздрави.
Ето каква грешка ми се появи.
Saturday, 22 March 2014, 16:54:15:0
VCDS-Lite Version: Release 1.1
Control Module Part Number: 6Q0 909 605 A
Component and/or Version: 0D AIRBAG VW5 0003
Software Coding: 12356
Work Shop Code: WSC 00046
VCID: 351DA2D71C4F
1 Fault Found:
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
-------------------------------------------------------
Изтривам грешката но след известно време пак ми светва лампата и пак същата грешка.Имам съмнение.че е от лентовия кабел във волана,защото вчера като навъртях пълен десен и светна веднага.Ако е от лентовия кабел може ли да се излъже с резистори?Ако може някой да ми каже елементите и техните стойности,защото не намерих точно такава тема и как точно става свързването.Знам,че се споява при буксата под седалката но не разбрах подробностите.А самата букса под седалката не можах да я разкуплирам,изках да я почистя и смажа за да видя дали ще се оправи проблема.Поздрави.
- icemans
- Мнения: 151
- Регистриран на: Пон 30 юни 2008 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 - грешка Аербег
И аз да се включа: Имам въпросната грешка от доста време.
Имах съмнение в самия airbag - махнах го и да - оказа се, че не е свързан към лентовия кабел. Самата букса на бега не биваше нещо. Взех нов airbag и си го свързах към лентовия кабел. Изтрих си грешката, но пак се появява. На двата пина на лентовия кабел, които са за бег-а има някакво съпротивление, което означава, че не е прекъснат. Бег-а също си дава някаква верига като го меря. Къде да търся проблема? Как да измеря лентовия кабел? Или поне някой ако знае с какво съпротивление да го заместя, за да установя проблема дали е в кабела или в бег-а? Благодаря!
Код: Избери всички
00588 - Airbag Igniter; Driver Side (N95)
32-00 - Resistance Too High
Имах съмнение в самия airbag - махнах го и да - оказа се, че не е свързан към лентовия кабел. Самата букса на бега не биваше нещо. Взех нов airbag и си го свързах към лентовия кабел. Изтрих си грешката, но пак се появява. На двата пина на лентовия кабел, които са за бег-а има някакво съпротивление, което означава, че не е прекъснат. Бег-а също си дава някаква верига като го меря. Къде да търся проблема? Как да измеря лентовия кабел? Или поне някой ако знае с какво съпротивление да го заместя, за да установя проблема дали е в кабела или в бег-а? Благодаря!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта