Здравейте,светна ми ламппата на бега.След като изтрих грешката покарах малко и пак светна.Забелязах,че светва когато навия пълен десен или ляв,затова смятам ,че ми е заминал лентовия кабел във волана.Колега от форума ми прат ето таза снимка за симулране на еърбег.
Въпроса ми е ще сработи ли на голфа,защото казва,че работи на пасат 5.5 на бмв е36 и е46.Ако ми е заминал лентовия кабел,този симулатор,ще имитира ли бег или ще трябва да си се смени кабела.Също така не знам под седалката точно на кои кабели да поставя симулатора,защото при мен вървят три кабела на куплунга под седалката.Поздрави.
Питане относно AIRBAG на голф 4.
- calidad
- Мнения: 497
- Регистриран на: Вто 16 авг 2011 21:02
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: 2.0 AZH 4motion
- Местоположение: София-Шумен
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
за какво ти е да симулираш бег не мислиш ли че може да ти потрябва !да не се налага но все пак помисли.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
В сервизните програми на производителите на нашите коли пише препоръка бег-а (igniter-a т.е. самата възглавница) да се сменя на 10-тата година от производството на колата. След 10-тата година и да ти потрябва - я се отвори, я не като по-скоро не и затова така препоръчват. Както и да е, това е друга тема. В случая вариантите са два -по-добрия е да се смени кабела с такъв 2-ра употреба и проблема да се реши. Замазването на положението е вариант 2 и не се прави с кой знае какъв "симулатор" ,а едно просто съпротивление с подходяща стойност (не запомних колко ома беше за VW ама мога да питам), което струва не повече от 10 стотинки. В случая на колегата не му трябват кабелите към седалката, а кабела за бег-а към волана, до който има достъп като се свалят корите зад волана (под лостовете за фарове и мигачи). И пак казвам - макар, че няма гаранция, че бег-а би се отворил при евентуален удар, по-добре е да има такава възможност, от колкото да се резне кабела и да се забие съпротивлението, само за да не свети лампата.
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
А кабели в ибей- бол. На добри цени.
И да подчертая- беговете се отварят, дори 18 годишни:
И да подчертая- беговете се отварят, дори 18 годишни:
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Колега zfa мисля,че само със съпротивление няма да стане, виж как е на снимката която съм качил.
А към другия колега,може ли да ми изпрати линк към ebay.
А към другия колега,може ли да ми изпрати линк към ebay.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
в Булгаристан втора употреба са 30-50лв а нови 400+
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Ето за около 20лв с доставката до офиса на Габко в България.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
montresor написа:Колега zfa мисля,че само със съпротивление няма да стане, виж как е на снимката която съм качил.
Може да заповядаш и да погледнеш на моят В4 как е махнат десния (исках си жабката ) точно със съпротивление. Реално контролера (централата,както се нарича) няма какво друго да следи като параметър, освен съпротивлението на igniter-a. Стига съпротивлението да е коректно, ще ти отчете, че нямаш проблеми и лампата няма да светне. Ако влезеш в живите данни на контролера, ще ти покаже точното съпротивление на всеки от igniter-ите в реално време. За да го напиша, значи съм го пробвал и съм убеден, че ще стане на Голф 4. А защо изглежда сложно това, което си пратил - ами за да струва едни пари и за да може повечето хора да си мислят, че е някаква върхова технология, която струва повече от 10ст. Айде, ако е с букса директно за инсталацията, нека да е 2лв. Снимката нямам как да видя, защото не мога да я отворя.
По повод отварянето на беговете - казах каква е препоръката на производителя - дали ще се отвори или не след 10-тата година (че дори и като чисто нов) е въпрос на шанс и никой не гарантира, че това ще се случи. Те 18 годишните са по-надеждни от повечето нови, защото са правени качествено, ама препоръката си е препоръка - онзи ден гледах на Ауди А6 Ц4 (това е 96-та година) на колонката на вратите голям стикер, че бег-а трябва да се смени на 10-тата година от производството на колата и че ако това не се направи, производителя не може да гарантира безопасността на водача и пасажера и сработването на системата при инцидент.
Колегата по-добре да си вземе едно лентово кабелче и да си реши проблема и по-добре да не му се налага да разбира дали бега ще се отвори или няма :)
Иначе ето, всеки производител знае какво е слагал и може да определи горе-долу до кога системата ще сработи без проблем и кога вече е опасна (както се вижда, тенденцията е, че по-новите имат по-малък живот дори при Волво, дето е уж символа за сигурност, до преди да станат собственост на Форд ) :
Volvo Service Bulletin 88-0001 April 2003 написа: The owner's manual and SRS sticker in many cars indicates a need for a dealer check of the air bag, sensor, and diagnostic portions of the SRS system after ten years and to potentially replace the air bags. The bag replacement interval was extended to 15 years. According to the owners manual the airbag must be replaced after 10 years. Tests have shown that the service life can be extended to 15 years. Further tests have indicated that the service life of driver's airbags, manufactured between 1987 and 1992 which are 15 years old can be increased to 20 years. For driver's and passenger airbags manufactured between 1993 and 1996, the service life can be extended to 15 years.
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Не разбрах ако разкача буксата под седалката и там поставя съпротивлението дали ще изгасне лампата,естествено след като изтрия грешката.
,
,
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Естествено, че няма :)
Както описваш проблема си, имаш проблем с еърбега във волана и по-точно в лентовия кабел, за чии ще ровиш в буксата за седалката след като лентовия кабел се намира зад волана и кабелите за него минават по кормилната колона?!?
Както описваш проблема си, имаш проблем с еърбега във волана и по-точно в лентовия кабел, за чии ще ровиш в буксата за седалката след като лентовия кабел се намира зад волана и кабелите за него минават по кормилната колона?!?
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Разбрах те колега,а имаш ли спомен каква беше стойноста на съпротивлението,което си сложил на твоето ауди,защото гледах днес живите данни,но явно не съм гледал където трябва щото нищо не видях.Също така ми е интересно не мога ли да деактивирам тъпата лампа,примерно както тази за колана през vag-kom.Аз примерно нямам датчик за колана но когато активирам лампата тя започва да свети постоянно,защото естествено го няма датчика,това става през вагкома,като се сменят едни цифрички,но не съм запознат дали ще сработи за бега.Може би говоря пълни глупости,но пък и не ми се вярва единственив вариант за гасенето на беговете да са съпротивления и евентуален ремонт разбира се.
- mccoy
- Мнения: 993
- Регистриран на: Нед 11 ное 2007 23:16
- Автомобил: HONDA CRV III 2.2 I-CTDI
- Двигател: N22A2
- Местоположение: Стара Загора
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Съпротивлението беше (по спомен) 2-3 ома
ако лампата ти прече толкова махни я
а най-добре си оправи повредата
ако лампата ти прече толкова махни я
а най-добре си оправи повредата
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Приятелю, airbag-a е система за сигурност и никой не мисли за нашите мизерии с гасенето на лампата за да направи опция тя да се спира през ваг-а за да не те дразни. С тази идея тази лампа свети винаги, когато има или е имало проблем в системата и дори да се отстрани проблема, тя остава да свети, докато не се изчисти грешката т.е. някой конкретно не обръща внимание на проблема. В беля свят отиваш в затвора ако изкормиш лампата или сложиш съпротивление и другите глупости, които правим тук, защото това е система за безопасност и тя се води от първостепенно значение за сигурността на хората в колата. Ако в белия свят се случи катастрофа и бег-а не се задейства и успеят да докажат, че ти си го манипулирал с изкорубване на лампата или съпротивление, те съдят за предумишлено убийство. Лампата за колана е просто индикация,опция и е нормално тя да може да се пуска и гаси през ваг-а,както и лампата за свършили накладки и т.н. Пробвай да изгасиш лампата за маслото де .
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
Следя темата и се изумявам на българското безхаберие относно сигурноста и безопасноста на водача,пътниците и останалите на пътя !!!И аз съм правил разни емулации на въглавки,коланни натегачи и др. ,но то бе в началото!Сега като поискат такава услуга им показвам изхода на гаража!
Един случай от живота-сменям нещо по климатика и почвам четене за кодове и чистенето им ,и хоп стигам до спирачките.Не работи един от датчиците на предно колело.Поглеждам на таблото -няма индикация?!Питам -нещо светка ли в движение или въобще? Не!Обяснявам какво съм устновил между другите дейности и обяснявам като ZFA159 евентуални проблеми.Категорично бе отказано всякакви други дейности.Изтривам кода,плащат и си тръгват.Последните ми думи в движение бяха -и по -бавно карайте!След два дни колата бе мъртва ,а мамчето едвам се спаси след невъзможност да спре при скорост 160км/ч. Направете си извода дали да се ремонтираме или да емулираме работата на някоя система!
Един автомобил се смята за технически неизправен, когато поне една система е неизправна!
Един случай от живота-сменям нещо по климатика и почвам четене за кодове и чистенето им ,и хоп стигам до спирачките.Не работи един от датчиците на предно колело.Поглеждам на таблото -няма индикация?!Питам -нещо светка ли в движение или въобще? Не!Обяснявам какво съм устновил между другите дейности и обяснявам като ZFA159 евентуални проблеми.Категорично бе отказано всякакви други дейности.Изтривам кода,плащат и си тръгват.Последните ми думи в движение бяха -и по -бавно карайте!След два дни колата бе мъртва ,а мамчето едвам се спаси след невъзможност да спре при скорост 160км/ч. Направете си извода дали да се ремонтираме или да емулираме работата на някоя система!
Един автомобил се смята за технически неизправен, когато поне една система е неизправна!
-
- Мнения: 68
- Регистриран на: Вто 08 фев 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofiq
Re: Питане относно AIRBAG на голф 4.
След толкоз негативни мнения,за това което съм решил да правя(резистори),си намерих кабелче за 40кинта втора употреба разбира се,а работата ми излезе без пари и сега голфчето хвърчи.Стария кабел комшията каза,че можел да го оправи ама вече се бях набутал и така,Благодаря на всички отзовали се.Поздрави.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта