Здравейте, колеги!
Имам Голф 2 1.8 90 к.с. на 155 000км - 8 години не беше каран, кодът на мотора е RP и е с вакуумен аванскоректор (mono jetronic). Колата я направиха на газ за 300лв - турски изпарител, но работи добре.
Искам да ви попитам необходимо ли е да се слага ТАП и ламбда - емулатор, в момента нямам?
Като цяло кой в София разбира на тези коли истински добре, за да ми направи центровка на запалването както трябва, да изчисти грешките в компютъра, ако има и евентуално да разбере има ли натрупани грешки?
Да се центрова и самото МОНО - чистене на дюзата.
Искам да съм сигурен, че е направен да работи оптимално както на газ, така и на бензин, тъй като смятам да си го взимам в Германия (в момента баща ми го кара в България).
Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация
Здравей, Христо.
Не зная дали е добра идея да караш толкова стар автомобил в чужда държава като Германия, понеже е много вероятно да ти поднесе изненада, когато си най-малко подготвен и очакваш. А там, доколкото зная, не може като тук - да легнеш на тротоара и да си ремонтираш автомобила (то и тук вече не може, преди два дни без малко да ми съставят акт, задето си разглобявах навън колата за скраб преди да я предам).
Сега по питането ти за газовото - ТАП е нещо много хубаво, но не е строго задължително автомобилът да е с такъв. Покарай автомобила и засечи разход. По принцип неговото ползване и читавата му и точна настройка на запалването могат да доведат до коректна работа на мотора при по-бедни от нормалното смеси и с това да се спести малко гориво. Говоря съвсем принципно, разбира се. Но все пак е възел по запалителната система, който ако дефектира на път може да ти се наложи да се развихриш под капака със секачките (и това ми се случи веднъж)
За ламбда емулатора не бих се наел да коментирам, нека колегите, ползващи такива да кажат мнение с и без него как е било.
Не зная дали е добра идея да караш толкова стар автомобил в чужда държава като Германия, понеже е много вероятно да ти поднесе изненада, когато си най-малко подготвен и очакваш. А там, доколкото зная, не може като тук - да легнеш на тротоара и да си ремонтираш автомобила (то и тук вече не може, преди два дни без малко да ми съставят акт, задето си разглобявах навън колата за скраб преди да я предам).
Сега по питането ти за газовото - ТАП е нещо много хубаво, но не е строго задължително автомобилът да е с такъв. Покарай автомобила и засечи разход. По принцип неговото ползване и читавата му и точна настройка на запалването могат да доведат до коректна работа на мотора при по-бедни от нормалното смеси и с това да се спести малко гориво. Говоря съвсем принципно, разбира се. Но все пак е възел по запалителната система, който ако дефектира на път може да ти се наложи да се развихриш под капака със секачките (и това ми се случи веднъж)
За ламбда емулатора не бих се наел да коментирам, нека колегите, ползващи такива да кажат мнение с и без него как е било.
- cheatereye
- Мнения: 428
- Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
- Автомобил: VW Golf III 1.6
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация
В тази тема, vaskotoo1 е обяснил подробно, кое как действа, предимствата и недостатъците!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 253 госта