Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Xpu100
Мнения: 162
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация

Мнениеот Xpu100 » Съб 29 мар 2014 18:52


Здравейте, колеги!

Имам Голф 2 1.8 90 к.с. на 155 000км - 8 години не беше каран, кодът на мотора е RP и е с вакуумен аванскоректор (mono jetronic). Колата я направиха на газ за 300лв - турски изпарител, но работи добре.

Искам да ви попитам необходимо ли е да се слага ТАП и ламбда - емулатор, в момента нямам?

Като цяло кой в София разбира на тези коли истински добре, за да ми направи центровка на запалването както трябва, да изчисти грешките в компютъра, ако има и евентуално да разбере има ли натрупани грешки?
Да се центрова и самото МОНО - чистене на дюзата.

Искам да съм сигурен, че е направен да работи оптимално както на газ, така и на бензин, тъй като смятам да си го взимам в Германия (в момента баща ми го кара в България).




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19148
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация

Мнениеот stefan4o » Съб 29 мар 2014 19:50


Здравей, Христо.
Не зная дали е добра идея да караш толкова стар автомобил в чужда държава като Германия, понеже е много вероятно да ти поднесе изненада, когато си най-малко подготвен и очакваш. А там, доколкото зная, не може като тук - да легнеш на тротоара и да си ремонтираш автомобила (то и тук вече не може, преди два дни без малко да ми съставят акт, задето си разглобявах навън колата за скраб преди да я предам).
Сега по питането ти за газовото - ТАП е нещо много хубаво, но не е строго задължително автомобилът да е с такъв. Покарай автомобила и засечи разход. По принцип неговото ползване и читавата му и точна настройка на запалването могат да доведат до коректна работа на мотора при по-бедни от нормалното смеси и с това да се спести малко гориво. Говоря съвсем принципно, разбира се. Но все пак е възел по запалителната система, който ако дефектира на път може да ти се наложи да се развихриш под капака със секачките (и това ми се случи веднъж) :mhihi
За ламбда емулатора не бих се наел да коментирам, нека колегите, ползващи такива да кажат мнение с и без него как е било.


Xpu100
Мнения: 162
Регистриран на: Сря 22 апр 2009 10:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация

Мнениеот Xpu100 » Вто 13 май 2014 18:29


Благодаря за отговора.
Някой друг може ли да се намеси?


Потребителски аватар
cheatereye
Мнения: 428
Регистриран на: Пон 30 яну 2012 16:33
Автомобил: VW Golf III 1.6
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Бургас

Re: Golf 2 1.8 mono RP - оптимизация

Мнениеот cheatereye » Сря 14 май 2014 11:13


В тази тема, vaskotoo1 е обяснил подробно, кое как действа, предимствата и недостатъците!
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=22&t=51505



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 254 госта