Здравейте,колеги!
След седмица и повече четене и питане стигнах да пусна нова тема.Да започнем от началото-на 8-ми март смених четките(с регулатора)и диодния блок,че изгърмяха.Всичко си беше наред и колата си се държеше отлично 10-на дни,след което няколко пъти ми примигна лампата на акомулатора (като при късо съединение) и умря тотално.В следствие на това сега на контакт не свети лампата на акомулатора,само лампата на маслото,а след запалване на двигателя(1,9 дизел)мига лампата на маслото и не зарежда алтернатора.След форсиране на двигателя лампата на маслото спира да мига и алтернатора започва да подава 14,8 волта.Лампата на акомулатора е проверена и не е изгоряла.Ако някой има идея какъв може да е проблема,моля нека сподели.
Golf 3 1,9 d 92г. Не свети лампата на акумулатора - РЕШЕНО
Golf 3 1,9 d 92г. Не свети лампата на акумулатора - РЕШЕНО
Последна промяна от cigomarev на Съб 29 мар 2014 20:32, променено общо 1 път.
- van4ooo
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 13 юли 2008 19:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Golf 3 1,9 d 92г. Не свети лампата на акумулатора
Провери с пробна лампа дали свети като я свържеш към малката букса на генератора и маса(колата на контакт) и някои да гледа при пробата дали ще светне и лампата за зареждане.Ако светне проблема е в генератора.
Re: Golf 3 1,9 d 92г. Не свети лампата на акумулатора
Ок,още утре.Само те моля кажи знаеш ли коя от двете кабелчета е.Че забравих да спомена че говорим за Bosch Алтернатор,той има две кабелчета.И трябва ли да са закачени към алтернатора?Електротехник съм ,но силов по принцип и отското шофьор и не съм си играл много с тези неща ,все още
П.П.:И двете са модифицирани и не са ба букса а на малки кабелни обувки,изолирани и няма да е проблем и закачени да опитам
Благодаря предварително за бързият отговор
П.П.:И двете са модифицирани и не са ба букса а на малки кабелни обувки,изолирани и няма да е проблем и закачени да опитам
Благодаря предварително за бързият отговор
Re: Golf 3 1,9 d 92г. Не свети лампата на акумулатора
Да не си разменил местата на малките кабелчета?!На този мотор по памет син трябва да е на лампата в купето, а другият се закача на клема DF.Ако не сте поставили какъвто трябва регулатор е сте сбъркали монтажа е възможна ситуацията.
Re: Golf 3 1,9 d 92г. Не свети лампата на акумулатора
Вече е решен проблема:)
Първо да благодаря на колегите за отговорите и да кажа ,че писах,след форсиране започва да работи алтернатора и гасне лампата на маслото(на работещ мотор мигаше)
РЕШЕНИЕТО:
Опитах по съветите на колегите и си се оказа че няма ефект.Ако някой се е загледал,близо до стартера има малка букса която свързва двете малки кабелчета от алтернатора със снопа от купето.Откачих буксата и тази на стартера(намират се близо една до друга)и се заех да размотавам изолацията,която се оказа текстилен изолирбанд.Открих нагоряло и прекъснато синьото кабелче(колегата rudoni беше прав) и направи късо съединение с другото кабелче.Срязах ,пресвързах и изолирах кабелчетата,снадката и целият сноп наново и всичко се оправи.
Вече свети акомулаторната лампа при контакт и гасне след запалване.Не ми мига лампата на маслото и си заработва алтернатора веднага,не след форсиране.
За колеги които имат странни проблеми въпреки малкият си опит бих опитал да помогна,вече немалко познавам инсталацията и доста си поиграх.На лична или cigomarev@mail.bg
Първо да благодаря на колегите за отговорите и да кажа ,че писах,след форсиране започва да работи алтернатора и гасне лампата на маслото(на работещ мотор мигаше)
РЕШЕНИЕТО:
Опитах по съветите на колегите и си се оказа че няма ефект.Ако някой се е загледал,близо до стартера има малка букса която свързва двете малки кабелчета от алтернатора със снопа от купето.Откачих буксата и тази на стартера(намират се близо една до друга)и се заех да размотавам изолацията,която се оказа текстилен изолирбанд.Открих нагоряло и прекъснато синьото кабелче(колегата rudoni беше прав) и направи късо съединение с другото кабелче.Срязах ,пресвързах и изолирах кабелчетата,снадката и целият сноп наново и всичко се оправи.
Вече свети акомулаторната лампа при контакт и гасне след запалване.Не ми мига лампата на маслото и си заработва алтернатора веднага,не след форсиране.
За колеги които имат странни проблеми въпреки малкият си опит бих опитал да помогна,вече немалко познавам инсталацията и доста си поиграх.На лична или cigomarev@mail.bg
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 235 госта