Колеги искам да питам , днес сложих двусекционни фарове на моята тройка , направи ми впечатление че когато е на къси свети само външната секция - добре , а когато превключа на дълги се изключва тази секция и светват вътрешните съответно на двата фара .
Въпросът ми е когато е на дълги не трябва ли да светят едновременно и двете секции едновременно т.е. и двете крушки в единия фар общо 4-те в двата или бъркам
Въпрос за двусекционни фарове голф 3
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Въпрос за двусекционни фарове голф 3
точно така, трябва да светат и 4-те светлини. Проблема е, че като включиш на дълги ключа изключва късите!
- joro_bartera
- Мнения: 123
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 19:06
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: VR6 sincro ABV
Re: Въпрос за двусекционни фарове голф 3
Колега решението е съвсем просто и без пари.На бушониерата се слага едно мостче между две клеми и си готов.Сега по спомен не мога да кажа къде точно,но утре ще видя и ще пиша отново
- Emo19888
- Мнения: 137
- Регистриран на: Съб 12 яну 2013 18:43
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: ALH TDI
- Местоположение: София/Перник/България
Re: Въпрос за двусекционни фарове голф 3
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=52717&start=45 има решение - с едно мостче.
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за двусекционни фарове голф 3
да но при някои модели, на мястото на това мостче т.е. позиция за реле номер 10 е сложено реле на което на корубата му е написан номер 110 то за какво е тогава ?
-
- Мнения: 519
- Регистриран на: Вто 18 мар 2008 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпрос за двусекционни фарове голф 3
Нека изчистя темата и ако сметнете че е важна я запазете...
За въпросната позиция номер 10 за реле на бушонното табло, фабрично там на всички тройки има едно мостче под формата на седмица , това мостче включва единствено и само така наречените светлини за мъгла или казано инече включва халогените ако има такива и отзад допълнителната крушка в заден десен стоп когато се издърпа ключа за фаровете, по принцип с това издърпване се включват и халогените ако има такива, а ако са две степени на издърпване , първо се включват халогените а после при втора степен и стопа отзад
С една дума това мостче винаги трябва да бъде там , ако обаче се махне халогените и стопа отзад няма да светят , но може на негово място да се сложи реле например номер 53 което е за клаксона перфекно пасва и върши същата работа като фабричното мостче , смисъла от това реле е никаква защото тока не го намаляме тъй като ключа е вързан в силовата верига на това реле а не само в управляващата му.
Има и фабричен втори вариант за тази позиция номер 10 , това е заводското вграждане там на реле номер 110 такова изпълнение имат Американските голфове тъй като законите за безопастност при тях са малко по различни от Европейските, те изискват при включване на фаровете на дълги светлини автоматично да се изключват светлините за мъгла (халогените и стопа отзад) точно това прави реле 110 включва халогените и стопа при къси светлини когато сме издърпали ключа разбира се и ако включим с ръчката едновременно и дългите халогените се изключват ... това го правят от гледна точка на безопасност защо незнам ,... съответно на това реле управляващата верига вече е преместена на долните два пина под моста
Ако се използват релета на тази позиция няма как да се накарат двусекционните фарове при дълги да сработят и двете секции, възможно е и да има такова двойно реле с две комутиращи вериги но аз не съм виждал а дори и да има то смисъла от него е никакъв щото нищо не разтоварва. Така че класическия вариант си е най добър , мосче седмица и ако имаме и двусекционни фарове още един перпендикулярен мост на седмицата пинове 2 и 6 , това за сега е може би най добрия вариант. Второто мостче се прави много лесно от мостче седмица само се извива под формата на буквата П и му се запилват малко крачетата да могат да влезнат че са по широки
За въпросната позиция номер 10 за реле на бушонното табло, фабрично там на всички тройки има едно мостче под формата на седмица , това мостче включва единствено и само така наречените светлини за мъгла или казано инече включва халогените ако има такива и отзад допълнителната крушка в заден десен стоп когато се издърпа ключа за фаровете, по принцип с това издърпване се включват и халогените ако има такива, а ако са две степени на издърпване , първо се включват халогените а после при втора степен и стопа отзад
С една дума това мостче винаги трябва да бъде там , ако обаче се махне халогените и стопа отзад няма да светят , но може на негово място да се сложи реле например номер 53 което е за клаксона перфекно пасва и върши същата работа като фабричното мостче , смисъла от това реле е никаква защото тока не го намаляме тъй като ключа е вързан в силовата верига на това реле а не само в управляващата му.
Има и фабричен втори вариант за тази позиция номер 10 , това е заводското вграждане там на реле номер 110 такова изпълнение имат Американските голфове тъй като законите за безопастност при тях са малко по различни от Европейските, те изискват при включване на фаровете на дълги светлини автоматично да се изключват светлините за мъгла (халогените и стопа отзад) точно това прави реле 110 включва халогените и стопа при къси светлини когато сме издърпали ключа разбира се и ако включим с ръчката едновременно и дългите халогените се изключват ... това го правят от гледна точка на безопасност защо незнам ,... съответно на това реле управляващата верига вече е преместена на долните два пина под моста
Ако се използват релета на тази позиция няма как да се накарат двусекционните фарове при дълги да сработят и двете секции, възможно е и да има такова двойно реле с две комутиращи вериги но аз не съм виждал а дори и да има то смисъла от него е никакъв щото нищо не разтоварва. Така че класическия вариант си е най добър , мосче седмица и ако имаме и двусекционни фарове още един перпендикулярен мост на седмицата пинове 2 и 6 , това за сега е може би най добрия вариант. Второто мостче се прави много лесно от мостче седмица само се извива под формата на буквата П и му се запилват малко крачетата да могат да влезнат че са по широки
- dontaskdontsay
- Мнения: 1384
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
Re: Въпрос за двусекционни фарове голф 3
Я да попитам, вярно ли е че двусекционни фарове светят по-слабо от тези с 1 секция.
Спорихме с 1 и тои твърди че на двусекционни рефлектора е много по малък и затова светят по слабо дори и да са пуснати двете секции
Мен не ми се вярва. Ако беше така то новите коли всичките да са с 1 секция.
Спорихме с 1 и тои твърди че на двусекционни рефлектора е много по малък и затова светят по слабо дори и да са пуснати двете секции
Мен не ми се вярва. Ако беше така то новите коли всичките да са с 1 секция.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта