Здравейте,
колата ми гори много масло. Налага се да доливам около литър на 1000 км.
Нормално ли е това??
Карам с масло 10 на 40.
Голф 4,МК, 1999г., 1,6 бензин - гори масло
Голф 4,МК, 1999г., 1,6 бензин - гори масло
Последна промяна от Pavlin24 на Съб 12 апр 2014 15:09, променено общо 3 пъти.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: голф 4, гори масло
Въобще не е мaлко..огледaй зa течове
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4, гори масло
Същия случай с мотор 1.6 8 клапана /101 к.с. / 1.6 SR и също с 10W40.
Доливам литър на 1000 км. Картер уплътнен, семеринг на колянов вал сменен, семеринг на разпределителен вал сменен, тръбичка за маслените пари сменена , гарнитура на капак клапани сменяна 2 пъти и пак тече от нея. Развивам свещите и нямат черен нагар по електродите. Сменени гумички на клапаните. Бяха много зле и ядяха електродите на свещите за има няма 20 000 км.
Защо два пъти сменям гарнитурата на капака на клапаните и пак тече незнам. Много скоро сменяна и пак и пак ми олива агренажния ремък. Може би трябва да взема ОРИГИНАЛНА гарнитура, въпреки че струва 65 лв.
Съветвам колегата да има предвид следните неща:
- гарнитура капак клапани
- гарнитура картер
- семеринг колянов вал
- семеринг разпределителен вал
- маркуч за маслени пари
- гумички на клапани (не дават такъв разход , а не повече от 300 мл на 1000 км)
- eвентуално масло менте
Колега, с какво масло си ? Нали не е GM ?
Доливам литър на 1000 км. Картер уплътнен, семеринг на колянов вал сменен, семеринг на разпределителен вал сменен, тръбичка за маслените пари сменена , гарнитура на капак клапани сменяна 2 пъти и пак тече от нея. Развивам свещите и нямат черен нагар по електродите. Сменени гумички на клапаните. Бяха много зле и ядяха електродите на свещите за има няма 20 000 км.
Защо два пъти сменям гарнитурата на капака на клапаните и пак тече незнам. Много скоро сменяна и пак и пак ми олива агренажния ремък. Може би трябва да взема ОРИГИНАЛНА гарнитура, въпреки че струва 65 лв.
Съветвам колегата да има предвид следните неща:
- гарнитура капак клапани
- гарнитура картер
- семеринг колянов вал
- семеринг разпределителен вал
- маркуч за маслени пари
- гумички на клапани (не дават такъв разход , а не повече от 300 мл на 1000 км)
- eвентуално масло менте
Колега, с какво масло си ? Нали не е GM ?
- plamikcho
- Мнения: 775
- Регистриран на: Чет 11 юни 2009 15:25
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: BLS 2007
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4, гори масло
Ако са течове и при тоя разход 1/1000, или под колата, или по двигателя щеше да личи. По-вероятно е да го гори. Има писано доста из форума по тази тема. От гарнитурата на капака и да тече, едва ли ще даде този голям разход. Моя двигател е омаслен целия, особено на капака и имам разход не повече от 300 гр/10000 км. Нещата може да са по-сериозни
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4, гори масло
Мернете му и компресията, въпреки че това не е 100% показател за причина за горенето.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4, гори масло
И от износени водачи на клапани също може да гори.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4, гори масло
Писано, писано, писано...има поне 55 теми - сегменти, гумички на клапаните и разцепени водачи. Отваряш мотора, правиш всичко, затваряш и ще гори между половин и 1 литър на 10 000км. Ако блока е износен, е кофти, ремонта се оскъпява почти двойно за ремонт на блока и ремонтни бутала. Ако няма да я караш още дълго, доливай, защото не е рентабилно да я ремонтираш. Ако искаш да я караш още няколко години - качествен ремонт.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4, гори масло
Нека първо колегата наистина да погледне за течове и нека сподели с какво масло я кара. Да не бърза да отваря мотора. Може и да има сериозен теч.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: голф 4, гори масло
То първо май колегата трябваше да каже за какъв двигател става дума...Ако е като моя 1.4, 1 литър масло на 1000км. си го гореше, че не му и стигаше даже. Оправи се след смяна на сегменти.
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Голф 4,МК, 1999г., 1,6 бензин - гори масло
Колега, за да гори 1л./1000км ауспуха трябва да пушлави постоянно син дим! Ако нямаш такъв признак, имаш теч! Не може едно от двете неща да не го забелязваш
Re: Голф 4,МК, 1999г., 1,6 бензин - гори масло
По-принцип видими течове няма колата. Наскоро смених гарнитура на капака, но това не даде отражение. Не пуши ауспуха.
Проблема го открих още преди година. Ама някои ми казваха, че било нормално.
Ще я закарам на монтьор да ги види тези неща.
Благодаря за коментарите и съветите!
Проблема го открих още преди година. Ама някои ми казваха, че било нормално.
Ще я закарам на монтьор да ги види тези неща.
Благодаря за коментарите и съветите!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта