Здравейте,колеги.Очевидно колата ми има някакъв проблем и бих искал да ме ориентирате от какво естество е предвид симпотимите.
Преди няколко дни както си карам ми светва на таблото Check Engine-a и ми изписва Emission Workshop , като всеки човек проверих в гугъл за к'во иде реч и видях няколко съвета какво да се провери - речено,сторено.Слязох пред блока и разкачих ЕГР-а,почистих го и пръснах с контактен спрей,след което всичко загасна по таблото.На другия ден направих една диагностика в БОШ и излезе като грешка ЕГР-а и ламбда сонда,като ми казаха,че за ламбдата е било нещо моменто и си е наред,а след като аз им обясних,че съм разкачал ЕГР-а ми казаха,че и грешката е от това и да не се притеснявам...изтриха всичко и си тръгнах.Обаче на другия ден рано сутринта тръгвайки за работа забелязах,че колата отзад при студен двигател пуши бяло (маслото не съм забелязал да намалява) и след като загрее спира,обаче пък като е загрята работи на 600-700 оборота и мотора работи като дизелов...на околовръстното на 5-та скорост с 80 км/ч настъпвайки педала на газта до долу не се случва нищо и по последния наблюдения гори бензина като за световното (някакъв звезден разход от 15/100).
Описанието на проблема излезе доста дълго,за което се извинявам,но исках да съм максимално точен в обяснението.Ако някой има идеи,моля да сподели,че щом в БОШ не можаха да ми кажат какво и е...
Благодаря предварително
Проблем с Голф 4 1.6 16V
- dido_81
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 07 дек 2008 11:21
- Автомобил: VW Golf 4 FSI
- Двигател: BAD 2002
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
при мен колата работи така,когато е изгоряла една от бобините!!!
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Първо кажи кода на мотора , "имаш" ли кабели към свещите или си от другия тип , грешката на коя сонда излиза?
Този тип мотори работят около тези обороти , които си описал , когато се включи компресора на климатика , тогава се вдигат.
Този тип мотори работят около тези обороти , които си описал , когато се включи компресора на климатика , тогава се вдигат.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Грешката не знам на коя сонда излиза,след като в сервиза ме увериха,че с нея всичко си е наред,не съм и гледал. Кода на мотора е AZD и предполагам,че нямам кабели към свещите(поне на пръв поглед).Мотора изглежда ето така :
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Не претендирам за компетентно мнение, но като карах 4 - ката си, 1.6, вярно АКЛ, в София по задръстванията често даваше разход от порядъка на 12. Сега при все, че всичко е запушено нищо чудно да трябва да дава и повече. Дори с 5-ца 1.9 дизел сутрин ми дава към 8 докато се добера до работа откакто запушиха всичко. Отдело на 5-та скорост, при около 80 км/ч неможеш да очакваш чудеса като ускорение.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Колега,първо - не карам колата градско по задръстванията и затворените булеварди (маршрута ми е кв.Витоша - Околовръстното) , второ - при 80 км/ч на 5-та скорост като настъпиш трябва да има някакъв респонс от колата,при мен не се случва нищо,ама нищичко...все едно не съм настъпил газта.
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: Чет 23 окт 2008 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Колега провери си свещите и бубините
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Свещите ок,ама бубините на принципра проба-грешка ли да ги проверявам или има някакъв начин?
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Ако е от бобините ще имаш грешка, свети лампата за чек енджин.
ЕГР-а си го чистил или си чистил буксата трябвало е и дросела да изчистиш, ако си го свалял и тръбичката до дросела.
ЕГР-а си го чистил или си чистил буксата трябвало е и дросела да изчистиш, ако си го свалял и тръбичката до дросела.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Само буксата съм разкачал и чистил,а за другите неща не знам как и не смея.Възможно ли е всичките симптоми да са породени от ЕГР-а и не трябва ли ако е в него проблема,след изчистване на грешката на ваг-ком тя да се появи повторно?
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Възможно е ЕГР бачка до 3х. оборота, с чистенето на буксата нищо не се променя.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
М*мка им на тези електроники
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Би ли написал какво се е случило след това, защото имам особен интерес по тази тема. Мерси, предварително.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
Проблема още не е разрешен,просто колата не се кара в момента.Средата на месеца и предстои влизане в сервиз за повечко неща и ще споделя в темата какъв е бил проблема
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Проблем с Голф 4 1.6 16V
По колата е сменено :
-ламбда сонда
-свещи NGK
-бобина на 1ви цилинъдр
-цялостна диагностика и проверка на системи около 5 пъти
-почистен дросел
И проблема все още остава,липса на мощност,висок разход и пушене като е студена.Максималната скорост на колата е 120 км/ч и то след дълги уговорки да ги вдигне.
Предполагам вече отиваме на отваряне на двигател и търсене на проблема (криви клапани).
-ламбда сонда
-свещи NGK
-бобина на 1ви цилинъдр
-цялостна диагностика и проверка на системи около 5 пъти
-почистен дросел
И проблема все още остава,липса на мощност,висок разход и пушене като е студена.Максималната скорост на колата е 120 км/ч и то след дълги уговорки да ги вдигне.
Предполагам вече отиваме на отваряне на двигател и търсене на проблема (криви клапани).