GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Mixxer
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 23 май 2013 23:17
Автомобил:
Двигател:

GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот Mixxer » Съб 26 апр 2014 23:21


Здравейте. Имам проблем с един такъв Голф и ми се изчерпват идеите. Проблема е следния - голфа пали и върви на бензин, но за кратко - след малко каране горивото свършва и толкова.... Преди мен при за тия симптоми са обвинили бензиновата помпа и са я сменили, вярно помпата не беше монтирана правилно - наложи се да я махам наново, сглобявам и захващам за дъното на резервоара, както и подмених маркучите от кожуха на помпата към двата щуцера от които отгоре на резервоара тръгват вече за напред. Първоначално и аз заподозрях помпата, НО тя самостоятелно, на нагнетателния маркуч прави налягане от 5 бара, което ме води на мисълта, че тя механично е ОК. После заподозрях регулатора на налягане в моно инжекцията - смених мембраната, но нямаше ефект... Изнерих се и сложих тройник на маркуча на вход на моно инжекцията и изведох един манометър захванат за чистачката да наблюдавам какво се случва. Вярно, работното налягане беше 0.8 бара - пак се ядосах и направих на струг на работа една чашка, но с резба на нея, така че да мога с едно болтче М6 да натягам пружината на регулатора на налягане и резултата беше точно 1.2бара налягане :biggrin Такаааа..... подкарвам аз голфу, НО при каране налягането постепенно спада до нула и той си гасне да го таковам у голфа :banghead Карайки го леко налягането пада бавно, изцеждайки го на 1-2-3-та скорост налягането пада по-бързо до нула и толкова. Нещата, които ми правят впечатление са следните:
1. при работа на място няма никакъв проблем - днес го държат точно половин час на място на обороти и нямаше никакъв проблем - налягането си беше все 1,2 бара
2. когато изцедя колата и на 3-та скорост налягането падне до нула и тя почне да придърпва аз връщам газта и колата на скорост продължава да се движи и да върти двигателя и въпреки това налягането не се покачва, НО ако докато се движи аз изключа от контакт изчакам 3-4 секунди и пак дам на контакт налягането се възтановява на 1.2 бара и колата продължава да се движи докато се повтори цикъла, който описах по-горе..... защо беее, защо :banghead :banghead :banghead
Реално колата когато започне да консумира малко повече бензин сякаш помпата спира бе и не компенсира докато не изключа и посл, утре ще закача един волтметър на куплунга на помпата и ще гледам какво се случва, но ми се изчерпват идеите вече...
Въпросите ми са:
1. От къде е тая тъпня с голфа, дали самото реле на помпата не прави чакмаци или самата помпа?
2. Тоя регулируем регулатор на налягане на моно инжекцията, ако си го направя на пасата (1.8 RP) и си поиграя с налягането с цел повишаване на мощността ще има ли ефект, че ме сърбят ръцете за един проект.....




Потребителски аватар
boichopavlov
Мнения: 186
Регистриран на: Чет 13 юли 2006 21:37
Автомобил: Touran
Двигател: BSX 2006
Местоположение: Плевен

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот boichopavlov » Нед 27 апр 2014 6:07


Смени си бензиновата помпа, възстанови регулатора на налягането и си свиркай.


Mixxer
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 23 май 2013 23:17
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот Mixxer » Нед 27 апр 2014 8:01


Добре де защо помпата? Нейната работа е константа - дали на място или карайки със 160км/ч тя си бачка по един и същ начин, ако не и стига дебит все пак като върна газта трябва да успява да компенсира, а тя го прави, но след като изключа и после пак включа на контакт. Регулатора какво да му възтановявам - той си държи 1.2бара налягане след намесата ми, толкова трябва да си държи по принцип. Не ми е проблем да кажа на човека "абе смени си новата помпа с по-нова" ама някак е тъпо да има един проблем, да се смени помпата, проблема да остава и аз да настоявам за нова помпа - преди да го направя трябва да съм 100% сигурен, че проблема е в нея, а тя, като и туря манометър на нагнетателния маркуч прави 5 бара, за сравнение на моя пасат едвам 2,3-2,5бара успява да направи. Всяка една помпа има два основни показателя - налягане и дебит, тая определено прави голямо налягане, което ме води на мисълта, че е добре или ако не е добре кое точно в нея прави проблема???


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот pas1.8mi » Вто 29 апр 2014 19:31


За да спада до "0",или помпата спира(релето ...) или инжектора остава отворен по някаква причина!


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот javor_bg » Вто 29 апр 2014 19:44


Колега, виждам , че доста си поизстрадал. Наистина съм съгласен напълно с тебе за идеята с волтметъра и с колегата над мене за СПИРАНЕТО на релето. Знаеш ли какво мисля, че е най-лесното да се направи ? Да се захрани помпата постоянно с дълъг кабел и ВЕДНАГА ще се разбере дали не й стига захранване.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот vaskoto1 » Вто 29 апр 2014 20:00


нова помпа.


Mixxer
Мнения: 21
Регистриран на: Чет 23 май 2013 23:17
Автомобил:
Двигател:

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот Mixxer » Вто 06 май 2014 6:46


Нова помпа друг път :biggrin
Каква епопея преживях, майкоооооуууу :scare3 Цялата дандания в основата си е породена от бай ганьовщина и простотия и в крайна сметка се наложи освен като монтьор да се проявя и като Хорейшио. Та... имам си аз пресантиман, че проблема не е в помпата и както споменах по-горе държах преди да кажа на човека "смени си новата помпа" да съм сигурен кое точно в старата не е наред и след сума сглобявания и разглобявания накрая разпилях абсолютно всичко и колкото и да мразя започнах да мисля.... налях в един леген бензин и започнах да гледам поведението на помпата и освен всичко отидох да взема старата помпа защото две помпи правят един и същ проблем в крайна сметка. Отивам при чичото на собственика (момчето купи колата от чичо си преди 2-3 месеца) и му искам старата помпа да видя за какво иде реч и какво да видя - дава ми дъртия фъс някаква помпа ама тя няма нищо общо със оригиналната и след подробен разпит каква е историята (измежду която бях убеждаван, че проблема е в кофти бензин, помпата нищо и нямало, била перфектна ама оня не бил чувал и тн и тн) разбирам аз, че нашия като взел голфа преди 12 години през годините на два пъти прецаквал помпа щото веднъж годишно я сипвал за 10лв бензин я не.... В крайна сметка дава ми нашия помпата в една торба, в която има и други джунджурии и потеглям аз към гаража. Пробвам аз "старата-нова" помпа и виждам, че тя работи, но бензина изтича през корпуса, пробвам новата помпа и виждам, че за да работи то тя трябва да е поне половината потопена в бензин - затова хората за направили оня кожух, за да не те задължават да държиш резервоара наполовина пълен :mhihi и тогава ми светва - ми то оня дъртия капут, като "измайсторявал" помпата, която кой знае откъде намерил (защото не му се дават пари за нова-оригинална) изхвърлил уплътненията на кожуха бе! И получавам прозрение - когато колата седи на място помпата ляга що-годе в кожуха си, който се пълни от връщащото гориво и уплътнява не добре, но достатъчно за да се напълни кожуха. Като се движи колата, обаче, помпата играе в кожуха и бензина просто се излива и няма нужното ниво за да работи помпата като хората. Бърз поглед в торбата с джунджуриите и намирам оригиналните уплътнения, слагам ги и о, чудо - всичко заспа, работи, държи налягане и всичко останало - една проба 1,2,3-та скорост до прекъсвач и го пратих по живо по здраво :th_up


Потребителски аватар
javor_bg
Мнения: 722
Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: GOLF 3 1.8 AAM необяснимо поведение на бензин.

Мнениеот javor_bg » Чет 08 май 2014 8:17


Ебаси приключението !



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 179 госта