Предварително да кажа,че колата е с код на двигателя AEK. Та започвам да се изповядвам
По принцип,когато завъртя ключа на контакт,се чуда едно тик-так през цялото време докато не запаля (не знам дали това тик-такане е само при мен). Е вчера,завъртал ключа на контакт и тик-такането го нямаше. Викам си аз може да не е голям проблем,но върти,върти,върти но не пали Викам си аз може да е от алармата. Заключвам колата,пак я отключвам и ооооо слава богу това тик-такане се чуваше и запалих нормално както винаги. Така но днес беше по-зле. Въртя на контакт,тик-такането го няма,съответно,не мога да запаля. Заключвам колата,отключвам я и пак не го чувам и пак не мога да запаля Вадя акумулатора за 10-15 минути,промяна няма. Бутаме колата,не пали. Забравих да кажа,че като дам на контакт,стрелката на оборотомера си прави каквото си иска,преди не беше така. Пускаме ток от друга кола,не пали. Точно когато решихме да я дръпнем божественото тик-такане се появи и запалих ама докато се прибера до вкъщи,в рамките на 3 километра изгаснах около 5-6 пъти. Съмнявам се в имобилайзера и утре мисля да отида при някой майстор да го махне. В случай,че не е имобилайзера от какво друго може да бъде,някой има ли си представа. Забравих да кажа също така,че колата не губи мощност,само често прекъсва и ако не поддам газ,гасне.
Надявам се да сте разбрали
Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Това за имобилайзера и аз си го мислех, докато не стигнах до тази част:
Това навява мисли и за бобина.
Супер Ицо написа: Забравих да кажа,че като дам на контакт,стрелката на оборотомера си прави каквото си иска,преди не беше така.
Това навява мисли и за бобина.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Що се отнася до имобилайзера,колко пари струва премахването му? Има ли вариант да се махне алармата,но централното заключване на си остане? Да допълня алармата е на VANIS.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Това тиктакане ми се струва,че е от допълнително поставен имобилайзер,явно се е скапал и ти прекъсва тока към бобината и другите електроники.
Другото е клемореда да е заминал и да не дава ток до това чудо.Пробвай да поразмърдаш ключа докато си на контакт и виж дали ще се появи това тиктакане
Другото е клемореда да е заминал и да не дава ток до това чудо.Пробвай да поразмърдаш ключа докато си на контакт и виж дали ще се появи това тиктакане
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Така,сега отидох да пробвам дали ще запали и ето какво стана. Както каза Bai Sando,като включих на контакт нищо не се чуваше,размърдах ключа и хоп,започна да тик-така и запали от раз. Така горе-долу 5-10 секунди и стрелкана на оборотомера скокна рязко и колата изгасна. Опит втори - без да вадя ключа,връщам го в начално положение и въртя на стартер. Звук никакъв,но запали без проблеми и не изгасна. Опит трети: заключвам алармата,пак я отключвам - стартер звук имаше 2-3 секунди и спря. Въпреки това запали и не изгасна.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Или бобина или клеморед А може и датчик колянов вал
Но най-добре я закарай при алармаджия да види за допълнително поставяни релета и имобилайзери към алармата.И без това колата си има фабричен такъв и според мен допълнителния би създавал само проблеми.
Но най-добре я закарай при алармаджия да види за допълнително поставяни релета и имобилайзери към алармата.И без това колата си има фабричен такъв и според мен допълнителния би създавал само проблеми.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Това и ще направя. Притеснявам се обаче,че утре имам неотложна работа до Бургас и ще се наложи общо да карам около 70 километра отиване-връщане. Дано няма проблеми
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Лоша работа,колеги... Първоначално,майстора каза че е от алармата и днес разбрах че работата е по-сериозна и свързана с компютъра
ПС: Пробвахме със нова бобина,не е от нея.
ПС: Пробвахме със нова бобина,не е от нея.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Как от компютъра?Как го разбрахте,според мен преди да сменяш компютър пробвай с друг датчик на коляновия вал,от кола със работещ такъв.Когато почне да се скапва прави подобни мизерии
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: Golf 3 GT 1996г. - проблем при палене
Казаха,че са направили всичко каквото са могли,но не могат да се справят с моят проблем. Утре колата ще бъде при друг по-опитен майстор. На според тях проблема е в компютъра. Дано другият майстор да докаже противното
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта