Golf 4 1.6 16v скоростната кутия ERT вие
Golf 4 1.6 16v скоростната кутия ERT вие
голф 4 1.6 16v със скоростна кутия ERT. Преди месец започна да придърпва и след 700км. започна да се чува виене. Оказа се, че има скъсани 3 нита на короната, които са пукнали корпуса на кутията, зъбите на короната и зъбчатките бяха здрави и без видимо износване. След заварка на корпуса, пренабиване на ремонтен комплект болтове и подмяна но един лагер придърпването изчезна, но остана едно леко виене. Чува се както на скорост така и по инерция без значение дали съединителя е натиснат или не. Майстора ми каза, че може зъбите на короната да са леко изкривени и затова да вие,но щяло да спре. Според мен зъбите могат да се износят или счупят,но не да се изкривят. Бях в сервиза когато наби конусния лагер в корпуса и стегна четирите болта на планката,която е към вала и когато се опита да го завърти това ставаше с леко усилие. Моля по компетентните за мнение. Как да разбера дали звука е от короната или от лагер.
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: голф 4 1.6 скоростната кутия вие
Както ти казах и в другата тема , при мен се получи същото.
Не ми се занимава отново да я отваряме , но аз видях на едно място леко износване , но не намерих читава част да я сменя (а трябваше бързо да я затворя , защото се налагаше да пътувам).
Нямах пукнат корпус , наранени елементи от нитовете , но.....
Шумът при мене също е много лек и си карам така близо 10 000 км.
Нито да се увеличи , нито намалее , нито да спре.
Слагах втори вид масло , слагах скъпа тефлонова добавка... резултат няма.
Карай си я така и се радвай , че вече не придърпва.
Не ми се занимава отново да я отваряме , но аз видях на едно място леко износване , но не намерих читава част да я сменя (а трябваше бързо да я затворя , защото се налагаше да пътувам).
Нямах пукнат корпус , наранени елементи от нитовете , но.....
Шумът при мене също е много лек и си карам така близо 10 000 км.
Нито да се увеличи , нито намалее , нито да спре.
Слагах втори вид масло , слагах скъпа тефлонова добавка... резултат няма.
Карай си я така и се радвай , че вече не придърпва.
- nfworld
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 30 юли 2010 11:29
- Автомобил: VW GOLF III 1.6 GT
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.6 скоростната кутия вие
Здравейте колеги,
Понеже и аз ще трябва да правя тази манипулация искам да попитам колко излиза поставянето на ремонтния комплект болтове.
А за да съм по темата, сменявани ли са лагерите в скоростната кутия или само тези на диференциала. Щом вие независимо от положението на съединителя, вие ли на място на свободна? А вие ли в движение но пак на свободна?
Понеже и аз ще трябва да правя тази манипулация искам да попитам колко излиза поставянето на ремонтния комплект болтове.
А за да съм по темата, сменявани ли са лагерите в скоростната кутия или само тези на диференциала. Щом вие независимо от положението на съединителя, вие ли на място на свободна? А вие ли в движение но пак на свободна?
Re: голф 4 1.6 скоростната кутия вие
болтове 170лв ремонт 200лв масло 50лв заварка на корпуса + МЕТАЛпластик 30лв един лагер 12лв
Re: голф 4 1.6 скоростната кутия вие
Виенето се чува при отпускане на газта и по инерция на свободна.При подаване на газ и ускорение изчезва или намалява до степен,че да не го чувам от двигателя,при форсиране на място няма виене.според мен,ако е лагер не би трябвало да спира да вие при натоварване.Най усезаемо е виенето при спиране на свободна или по инерция,когато движението се предава от колелата
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: голф 4 1.6 скоростната кутия вие
При мен е по същия начин.
Вдигал съм колата ,чува се от към дифа.
Малко е сложно да се определи откъде точно , защото звука се разнася.
Карам доста дълго време така и не ми пука.
Вдигал съм колата ,чува се от към дифа.
Малко е сложно да се определи откъде точно , защото звука се разнася.
Карам доста дълго време така и не ми пука.
Re: голф 4 1.6 скоростната кутия вие
другата седмица ще я карам при майстора да смени лагерите на диференциала, за който майстора каза, че са добре, когато я отваря. Аз мисля, че когато се скъсат няколко нита на короната това натоварва и лагерите на диференциала, а и тези на пиньона. При ремонта смениха само един лагер на вторичния вал. Според майстора шума е от промяната на контактното петно между короната и пиньона. Карам така 1500 километра и няма промяна. Четох в ремонтната инструкция на голф 4, че се прави реглаж между пиньона и короната като се подлагат дистанциони шайби под лагерите и така се регулира контактното петно. Също пише, че е необходим и индекаторен часовник. А при майстора не видях нито индикаторен часовник нито латун за дистанционите шайби. Някой знае ли как точно се регулира контактното петно. Дали се подлага и на лагера на пиньона (там попринцип имаше оригинална дистанциона шайба), но когато проверя контактното петно, ако има нужда да се подлага незнам дали ще мога да изавдя лагерната черупка колкото пъти се наложи без да я нараня. Лошото е, че при не добра регулировка може да се счупят или износят зъбите.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 249 госта