D1D00 написа:Колеги и аз мисля да махна катализатора и на негово място да сложа резонатор, но при мен ще стане ли тази работа не знам като огледах катализатора при ABD-to е вкарана там ламбда сондата,при този модел не е преди катализатора, има ли такъв резонатор с отделно място за ламбда сонда ?, или изобщо да се откажа от тази идея със махането на катализатора. Карам я на бензин, не на газ за това ламбда сондата е важна в моя случей.
Отделно пък бяха ми казали че като се махне катализатора изгорелите газове по бързо излизат на вън, и ламбда сондата не й остава много време да ги диагностицира и от там може да бърка някакви стойности, не знам това до колко е вярно
.
Сложих резонатор преди 7-8 дена.При мен имаше същия проблем със сондата(Бора 1.6 16v AUS).Майсторът я остави след резонансното гърне.Направи я с една тръбичка,абе страшно културно.Нямам никакви проблеми с компютъра.Лошото е,че няма къде да я кача,за да ти я снимам.
Колата направо утихна.Сложих качествено(доста дебело)гърне.Взех малко по-скъпото(по преценка на майстора),но е с една дюза.Тя представлява една мрежеста пластина в самото гърне(тип пеперуда).
Колата взе да набира доста по-добре.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk