Здравейте колеги,
Понеже джетата сутрин гаснеше - държеше много ниски обороти преди да е загряла ( казаха ми , че трябва да се смени карбуратора нещо не бил в ред и не може да се ремонтира ) се принудих да натегна жилото на газта много леко - колкото да дава леко газ и да държи стабилни обороти за да не гасне.
Та въпроса ми е какво може да стане от леко натегнато жило?
Сега съм поръчал карбуратор и го чакам да пристигне но мисълта ми е има ли проблем ако си е така жилото за да не сменям карбуратора?
Благодаря.
Проблем ли натегнато жило на газта? Джета/Голф 2
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 22 мар 2011 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем ли натегнато жило на газта? Джета/Голф 2
За проблем не зная дали може да има, но ти пробва ли да регулираш карбуратора преди да поръчаш "нов"(който може да се окаже в същото или в по-лошо от твоето състояние)? Карбураторите на Пиербург имат реглажни винтове, само не зная при екотроник как е хавата (дано не ми се налага и да научавам). Все пак сподели с кой мотор е колата?
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: Вто 22 мар 2011 7:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Проблем ли натегнато жило на газта? Джета/Голф 2
Колега пробвах да регулирам карбуратора, но ми обясниха , че не може тъй като бил електронен и се командва от някакъв електронен блок. Кoлата е 1.6 бензин с пиербург 2ее.
Решението беше да се блокира някаква клапа от самия карбуратор в едно положение и да се натегне малко жилото.
Сeга оборотите са ми добре и колата работи нормално, но само не знам това жило дали няма да направи проблем тъй като е леко натегнато.
Иначе карбуратора съм го поръчал и за момента нямам намерение да го слагам тъй като сега и този си ми работи след тази модификация.
Ако разбера , че ще има проблем с това натегнато жило ще отида да го сменят карба.
Решението беше да се блокира някаква клапа от самия карбуратор в едно положение и да се натегне малко жилото.
Сeга оборотите са ми добре и колата работи нормално, но само не знам това жило дали няма да направи проблем тъй като е леко натегнато.
Иначе карбуратора съм го поръчал и за момента нямам намерение да го слагам тъй като сега и този си ми работи след тази модификация.
Ако разбера , че ще има проблем с това натегнато жило ще отида да го сменят карба.
- Glove
- Мнения: 2042
- Регистриран на: Сря 03 май 2006 23:35
- Автомобил: VW Golf MK2 GTI
- Двигател: AUM
- Местоположение: Варна
Re: Проблем ли натегнато жило на газта? Джета/Голф 2
Единственото което ще се получи е увеличен разход на гориво и може да започне да се държи непослушно по някое време. А ако ще сменяш карборатора погледни тук, в твоят случей може да се ползва.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта