Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща щанга.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kostadin_spasov
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище-Яамбол

Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща щанга.

Мнениеот kostadin_spasov » Съб 10 май 2014 22:44


Привет колеги,горепосочената "каляска" Голф2 - 89та, 1.3 - искам да и кача реактивна /стабилизираща щанга. Очакванията ми са че ще е по-твърда в завои,по дупки и ще удължа живота с малко на предните тампони /на носачите/, :a045 НО въпросът е как най бързо и лесно да я кача без да разглобявам и свалям /трябвали да свалям магарето/, или да развия до някъде двата задни болта и да напъхам щангата и тампоните? Да подпра ли двигателя или да го вдигна на крик?
Питам за съвети при монтажа?
:th_up




Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща ща

Мнениеот moimoimoi » Нед 11 май 2014 10:06


на носачите трябва да имаш отвори за биалетките,трябват ти и биалетки де
отзад не се сещам къде точно се захващаше щангата но е с едни планки с тампон през който монава самата щанга


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща ща

Мнениеот stefan4o » Нед 11 май 2014 10:08


Ако не се лъжа щангата има 4 опорни точки - две на носачите и две на моста. Ако колегата има интерес мога да му снимам моята, както е на моста.


Потребителски аватар
kostadin_spasov
Мнения: 103
Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 17:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище-Яамбол

Re: Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща ща

Мнениеот kostadin_spasov » Нед 11 май 2014 13:35


Колеги знам къде се захваща,имам вси. за нея. НО питах може ли само да разхлабя двата задни болта на магарето към купето и да я напъхам или трябва повечко да се разглобява? Трябва ли да повдигна мотора и някакъв реглаж като събера трябвали ? :screwy


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща ща

Мнениеот kazakstaneca » Пон 12 май 2014 18:32


Къде ще извършваш монтажа е доста важно. Развиват се задните болтове на магарето да. Когато слагах на моя, такава щанга дори и предните разхлабих, всичко се държеше на една голяма греда в канала, която подпираше двигателя, аз лично не успях да я навра само с разхлабени задни болтове, макар да четох че ставало. Двигателя не се вдига, а просто се подпира за да не слиза по-надолу от колкото трябва като развиеш болтовете на магарето.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща ща

Мнениеот muns61 » Пон 12 май 2014 20:02


Няма да удължиш живота на нищо по окачването, ама поне ще придобиеш опит и ще излезеш от графата "юзър".


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф2 -89та, 1.3- качване на реактивна /стабилизираща ща

Мнениеот kazakstaneca » Пон 12 май 2014 20:58


Да, като цяло разликата е в това, че предницата става по стегната(стабилна), доста по стегнато е, онова, рязко накланяне като на лодка, при влизане в завой с по-височка скорост.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: BlackSpot, kosata72, mrsch66, владислав и 182 госта