Здравейте колеги :) Проблема се изразява в някакво стържене между 1000 и 2000 оборота и ми се чува от към хидравличната помпа или от водната. Колата е с три ремъка, а именно ангренажен и два трапецовидни (генератоа е единия, а другия са водната и хидравличната). Мотора е RP и не знам как да сваля трапецовидния ремък на водната и хидравличната за да проверя за луфтове или да завъртя няколко оборота на ръка и да видя какво е. Проблема се появява при топъл двигател. Нещо друго преди 2-3 седмици при големите наводнения в София, на околовръсното при Икея влязох в 50-60 см вода и колата изгасна. Моментално я запалих и я изкарах от там, но явно някой от лагерите е заминал. Ще съм благодарен ако ми помогнете да я излекувам и да ми кажете кои болтове да развия за да освободя въпросния ремък.
Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Последна промяна от radik90 на Пон 19 май 2014 7:39, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трапецовиден ремък Г2
един много лесен метод,взимаш една по голяма отверка единия краи слагаш на корпуса на алтернятора а на дръжката слагаш ухото като внимавяш да не стане някоя беля , така ще чуеш от къде идва шума. аз имах подобен проблем с гадно стържене като загрее,оказа се капака на ремъка
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Трапецовиден ремък Г2
Обзалагам се, че ти е пренатегнат ангренажния ремък и ти вият лагерите на паразитния вал.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Трапецовиден ремък Г2
и това също е възможно
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Трапецовиден ремък Г2
Аз лично разхлабвам болт 17 и гайките 13 и 23, а след това с болт 22 отпускам помпата.
Конкретно болт 16 при мен (а предполагам и при теб) не е с кръстата отверка, а пак е 6-тостен и иска сравнително малко 'гедоре' с удължение, за да се хване контра на гайката.
всички болтове и гайки са с ключ 13.
Но щом белята е при загрял мотор настина много възможно е да е пренатегнат ангренажен ремък.
Re: Трапецовиден ремък Г2
Благодаря ви колеги :) Днес нямам време, но утре ще видя къде е проблема и ще пиша. Надявам се да не е ангренажния, той е сменян преди 3 години със ролката и от тогава не е пипан вече 30к км.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Трапецовиден ремък Г2
По-скоро се надявай да е от него, защото проблема ще се оправи с леко разхлабване на обтяжната ролка и ще си спестиш допълнителни главоболия.
Re: Трапецовиден ремък Г2
Проблема се оказа, че е в алтернатора :) От тук вече трябва да видя по форума дали е възможно сам да си го рециклирам или да търся майстор. Благодаря ви колеги още веднъж!
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 11:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Лагерите ли ти бяха заминали - в смисъл лекинко стържеха? Ако е така, да знаеш, че може да са поспекли по валове и отвори и да излезнат със много голям зор. При мен така бяха станали, че като се опитаха да ги извадят с бая бой и зор, накрая се скъса единия от проводниците , не помня точно какво стана, но се получи точно, защото лагерите бяха спекли в гнездата си, така че внимавай с ремонта!
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
Аз това тъпо Valeo ще го разкарвам и без това с хиляда зора докарва 13,8V. Мисля да слагам Bosch, евентуално ще сменя шайбата и така :) Стърженето си се чува и на ръка като се завърти, но пък не оказва почти никакво съпротивление.
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
ако ще сменяш алтернатора сменяй го направо с 90амперова
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: Съб 20 юни 2009 18:55
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 2, 1,8 mono RP Трапецовиден ремък
ако ще сменяш алтернатора сменяй го направо с 90амперова
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 179 госта