Колеги, може ли без датчика за отчитането на налягането за хидравликата на волана?
Днес при смяна на маркуча на високото налягане са го скъсали и сега е с един болт.Намерил съм въпросния датчик,но ще го сменят в понеделник.При каране в това състояние може ли да
натрупа някакви грешки,да мени оборотите или нещо друго?
Благодаря предварително!!!
Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
Не е толкова фатално, не се притеснявай. Дори да запише грешка, тя спира да е от значение след като закачиш работещия датчик на мястото му.
- nebeto
- Мнения: 988
- Регистриран на: Пет 18 дек 2009 17:46
- Автомобил: VW Passat B4 1.9TDI
- Двигател: AFN 1996
- Местоположение: Варна
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
сефте чувам за такъв датчик.Kакво се корегира с този датчик?
Благодаря.
Благодаря.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
При високо налягане на хидравличната течност (примерно задържан волан до край), вдига оборотите на двигателя за да компенсира натоварването от помпата ;)
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
Това има ли нещо общо? Примерно като паркирам и колата е на място, и въртим волана първоначално се чува лек шум от хидравликата, мисля, че е от помпата! Течност си има! Малко над макс. Дали има проблем?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
Почти всички помпи на VW имат лек шум (виене) при въртене на волана. Принципно виенето се дължи на износване на помпата - колкото повече се износва, толкова повече започва да вие. Ако се заслушаш във воя на помпа на Пасат В3 примерно, ще разбереш, че твоята е перфектна .Когато помпата започне да тече или волана започне да се върти малко по-трудно или помпата вие дори на празен ход, без да пипаш волана - време и е за ремонт или смяна с друга.
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
В крайна сметка може ли да се кара без този датчик?
Новият датчик вдига оборотите на 1200/1300 без да се върти волана и колата
пак е без датчик.
Новият датчик вдига оборотите на 1200/1300 без да се върти волана и колата
пак е без датчик.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
Аз не виждам механичен проблем колата да се кара и без него. Голяма част от Голф 4 заводски нямат такъв. Дали компютъра ще записва някаква грешка и това ще се отразява на работата му, не мога да кажа.
- javor_bg
- Мнения: 722
- Регистриран на: Вто 25 сеп 2007 19:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
Не би трябвало да има проблеми.
- jordancho
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 19:15
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: AGZ 1999
- Местоположение: Пловдив
Re: Датчик за налягането за хидравликата на волана Голф4 АКЛ
Някой може ли да каже, на кой канал във Vag-kom-a мога да проверя показанията на този датчик за налягането ?
Последно избутана от jordancho на Пет 01 яну 2016 23:30.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: boar и 182 госта