Отскоро съм с Голф 3(1.8/ААМ/1996г.),и реших да си инспектирам състоянието на палеца и дистрибуторната капачка,понеже колата е нов внос.
Както знаете,капачката се държи от две стоманени шини (скоби/както искате го разбирайте).При мен едната (от към страната на радиаторите) се откача лесно.Втората обаче е залепена за блока,и поради факта че зад нея минава един сноп кабели,покрити с шлаух,просто откача ли я,няма закачване впоследствие.
Изисква се усилие и напън,а нямам пространство и опора,ръцете са ми големи и трябваше да си правя специална стоманена тел,за да закача обратно скобата.Замалко да я скърша.
После опитах да сваля палчето,дърпайки го нагоре,но без успех.Имах чувството,че ако упражня по голямо усилие,ще го счупя....Има ли някакъв пиниз тук,щото не вярвам всичко да е толкова НЕ userfrendly
Долу на делкото има болт.Предполагам той се отвърта,завърта се така делкото че да могат да се откачат/закачат двете скоби ???
После има едно малко маркуче минаващо над бубината,което при мен висеше.Аз го наврях в един бял мундщук,който се намира между двата маркуча захранващи радиаторчето на парното.Тук ли му е мястото на това маркуче,или трябва да си виси в пространството ?
За улеснение и по лесно визуално възприятие прилагам снимки:
Въпрос за инспекция на делко Голф 3/1.8/ААМ
Re: Въпрос за инспекция на делко Голф 3/1.8/ААМ
Болта не пипай.Завъртиш ли делкото местиш предварението.
Скобите(пружини) се махат /слагат с "бутане",може и с помощни средства
Скобите(пружини) се махат /слагат с "бутане",може и с помощни средства
Re: Въпрос за инспекция на делко Голф 3/1.8/ААМ
Явно ще трябва да го местя и да си отбелязвам с нещо положението иначе с мойте пръсти е абсурд да успея да бутна отново задната скоба.Направо съм се измъчил и напсувал.Не мога да повярвам че е измислено толкова неграмотно
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Въпрос за инспекция на делко Голф 3/1.8/ААМ
Първо се увери че слагаш точно капачката върху делко-то,има си "зъбче".Първо щракаш вътрешната скоба,после външната.Палецът има "контра"и при мен се е налагало да го чупя при смяна.
- Ivo 1983
- Мнения: 502
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 12:02
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за инспекция на делко Голф 3/1.8/ААМ
Мястото на маркучето е там - това ти е въздуха за вътрешна циркулация, като си пуснеш да циркулира само въздуха, който е в купето
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 110 госта