Golf MK3 проблем с акУмулатора
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Голф 3 проблем с акУмулатора
По книжка го дават 72а, аз лично моето AFH го карах с 72-ка, мисля че няма да е проблем и с 42 да го караш, то е важен стартовия ток май май.
-
- Мнения: 531
- Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
- Автомобил: VW Golf 5
- Двигател: 1.9 TDI 2007
- Местоположение: София
Re: Голф 3 проблем с акУмулатора
Да попитам и аз тук, за да не отшарям отделна тема. Става въпрос за акумулатора на Голф 5 1.9 TDI. От доста време насам намеква, че ще си ходи - колата е с оригиналната си Варта, понастоящем на 7 години. Първо като захладня малко, почна да пищи при палене. Днес при първия опит стартера почти незъвъртя. Спрях лампи,радио, къде каквото мога та запали. Въпроса е, има ли смисал да се мъча да търся от някой зарядно, за да го зареждам предвид възрастта му, или направо да набия едни пари за нов?
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
- Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3 проблем с акУмулатора
Отиди да ти го измерят с товарна вилка първо, за да си сигурен, че е от него. Ако пада под 10V под товар е пътник. Също и зареждането на алтернатора да ти измерят.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Голф 3 проблем с акУмулатора
В случая с товарна вилка нищо няма да се разбере, то е ясно, че ще пада напрежението под 10V, ако не пада под 10V двигателя ще запали, освен ако не е лоша връзка. Първо трябва да се направи опит акумулатора да се зареди на зарядно, защото може да е изтощен и тогава да се правят замервания с товарна вилка или направо на автомобила. Ако след зареждането има проблеми с падането на напрежението ясно е - нов
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ivo764 и 167 госта