Golf MK3 проблем с акУмулатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2589
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: Голф 3 проблем с акУмулатора

Мнениеот zografski » Вто 17 юни 2014 15:31


По книжка го дават 72а, аз лично моето AFH го карах с 72-ка, мисля че няма да е проблем и с 42 да го караш, то е важен стартовия ток май май.




gugun4u
Мнения: 531
Регистриран на: Сря 21 авг 2013 11:16
Автомобил: VW Golf 5
Двигател: 1.9 TDI 2007
Местоположение: София

Re: Голф 3 проблем с акУмулатора

Мнениеот gugun4u » Сря 22 окт 2014 12:24


Да попитам и аз тук, за да не отшарям отделна тема. Става въпрос за акумулатора на Голф 5 1.9 TDI. От доста време насам намеква, че ще си ходи - колата е с оригиналната си Варта, понастоящем на 7 години. Първо като захладня малко, почна да пищи при палене. Днес при първия опит стартера почти незъвъртя. Спрях лампи,радио, къде каквото мога та запали. Въпроса е, има ли смисал да се мъча да търся от някой зарядно, за да го зареждам предвид възрастта му, или направо да набия едни пари за нов? :bishop


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6176
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL+Golf 4 Variant
Двигател: DGTE 2018+AHF 1999
Местоположение: Varna

Re: Голф 3 проблем с акУмулатора

Мнениеот vanesto » Сря 22 окт 2014 12:32


Отиди да ти го измерят с товарна вилка първо, за да си сигурен, че е от него. Ако пада под 10V под товар е пътник. Също и зареждането на алтернатора да ти измерят.


transform
Мнения: 227
Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
Автомобил: Golf 4 1.4 16V
Двигател: AHW 1999
Местоположение: silistra

Re: Голф 3 проблем с акУмулатора

Мнениеот transform » Чет 23 окт 2014 19:03


В случая с товарна вилка нищо няма да се разбере, то е ясно, че ще пада напрежението под 10V, ако не пада под 10V двигателя ще запали, освен ако не е лоша връзка. Първо трябва да се направи опит акумулатора да се зареди на зарядно, защото може да е изтощен и тогава да се правят замервания с товарна вилка или направо на автомобила. Ако след зареждането има проблеми с падането на напрежението ясно е - нов :drunk



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ivo764 и 167 госта