Колата е голф 3 вр6 2.8 ,преди месец някаде забелязах ,че на загрял двигател при пълна гас на 1 предавка свети лапмата за маслото ,а на 2-ра премигва няколко пъти .Когато вземе да премигва ,усещам че намаля вървежа почти на половина.По щеката на маслото има мехерчета след като съм я настъпвал.На двигател загрял до 50-60 градуса няма проблем върви си перфектно и не свети лампата.Засега си пускам перката принудително с прекъсвач.Смених и маслото и филтъра ,но промяна няма.
Някакви мнения по въпроса?
ПС:ако може без да ме плашите с ремонтите ,че още на 2рия ден след като взех колата сменях двигател :)
Ако темата не е за тука моля модераторите да я преместят :)
Golf MK3 2.8 VR6-проблем с налягането на маслото
- teddy
- Мнения: 716
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 8:29
- Автомобил: golf 4
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Vr6-проблем с налягането на маслото
Най-лесното е да премериш налягането на маслото с манометър! Като възможни варианти на пръв етап е запушена цедка на маслената помпа или самата тя е за смяна, тъй като може да се е износила или да засича някой клапан по нея.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Vr6-проблем с налягането на маслото
jonjoo2 написа:на загрял двигател при пълна гас на 1 предавка свети лапмата за маслото
двигател загрял до 50-60 градуса няма проблем
А сега да кажеш дали си сипал Shell 15W40?
От варел?
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2.8 Vr6-проблем с налягането на маслото
Имай в предвид,че маслената помпа е почти плътно до картера,дори където е тя има едно кръгче което е най ниската точка.Моя картер го бях направил само равен но помпата беше счупена а цедката беше смачкана.
Та наведи се и погледни първо да нямаш щети отдолу и ако имаш погледни първо там,че болката от износен двигател е по малка
Помпата е с поръчка към 400лв.
Гарнитурата ако я скъсаш е към 60лв.
Та наведи се и погледни първо да нямаш щети отдолу и ако имаш погледни първо там,че болката от износен двигател е по малка
Помпата е с поръчка към 400лв.
Гарнитурата ако я скъсаш е към 60лв.
- jonjoo2
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 06 юни 2011 15:26
- Автомобил: Vw Golf
- Двигател: Vr6 2.8
- Местоположение: ВАРНА
Re: Vr6-проблем с налягането на маслото
radotom написа:jonjoo2 написа:на загрял двигател при пълна гас на 1 предавка свети лапмата за маслото
двигател загрял до 50-60 градуса няма проблем
А сега да кажеш дали си сипал Shell 15W40?
От варел?
карам някакво 10w40 в тубичка от бензиностанцията ,сега съм на някаво английско пак 10в40
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.8 Vr6-проблем с налягането на маслото
Иво, според мен проблема при колегата ще да идва от рязко спадане на налягането при загряло масло, не от смукателя на помпата.
Че имаш проблем и че мотора ти е на границата - имаш!
Но ако това са единствените симптоми, проблема частично може да се 'маскира' чрез смяна на маслото.
Ако смяташ честичко да си пробваш прекъсвача, определено трябва да минеш на значително по-висок клас масла: 15W50 или 5W50.
Въобще - втората цифра трябва да ти е по-голяма.
Тя ти показва вискозитета на маслото при загрял мотор.
Провери и дали си ти е там охладителя на маслото.
Разбира се, правилния вариант е отваряне, при нужда шлайф на валове и със сигурност подмяна на лагерите им, ама при тези моторетки чувам, че си е цифра!
jonjoo2 написа:карам някакво 10w40 в тубичка от бензиностанцията ,сега съм на някаво английско пак 10в40
Че имаш проблем и че мотора ти е на границата - имаш!
Но ако това са единствените симптоми, проблема частично може да се 'маскира' чрез смяна на маслото.
Ако смяташ честичко да си пробваш прекъсвача, определено трябва да минеш на значително по-висок клас масла: 15W50 или 5W50.
Въобще - втората цифра трябва да ти е по-голяма.
Тя ти показва вискозитета на маслото при загрял мотор.
Провери и дали си ти е там охладителя на маслото.
Разбира се, правилния вариант е отваряне, при нужда шлайф на валове и със сигурност подмяна на лагерите им, ама при тези моторетки чувам, че си е цифра!
- jonjoo2
- Мнения: 20
- Регистриран на: Пон 06 юни 2011 15:26
- Автомобил: Vw Golf
- Двигател: Vr6 2.8
- Местоположение: ВАРНА
Re: Голф 3 2.8 Vr6-проблем с налягането на маслото
Здравейте ,колеги!
Вчера свалях маслената помпа с мисълта да видя клапанчето,дали не е останало в отворено положение ,но беше си беше добре.Погледна и зъбните колелца но и те нямаха проблем.Изнервен от това ,че не открих проблема ,сглобих всичко и отидох да я пробвам дали съм сглобил всичко както трябва (че все нещо друго развалям ).
Покарах я 20-30мин настъпвах я на първа, на втора,на трета и пак отначало минах 20-30 километра и нищо не светна и си вървеше нормално.Днес пак я карах и всичко си 6+
Явно нещо е било запушено ,поне така си го обеснявам
Вчера свалях маслената помпа с мисълта да видя клапанчето,дали не е останало в отворено положение ,но беше си беше добре.Погледна и зъбните колелца но и те нямаха проблем.Изнервен от това ,че не открих проблема ,сглобих всичко и отидох да я пробвам дали съм сглобил всичко както трябва (че все нещо друго развалям ).
Покарах я 20-30мин настъпвах я на първа, на втора,на трета и пак отначало минах 20-30 километра и нищо не светна и си вървеше нормално.Днес пак я карах и всичко си 6+
Явно нещо е било запушено ,поне така си го обеснявам
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта