Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
- daka-93
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 0:06
- Автомобил: Татко Мобил
- Двигател: AWT
- Местоположение: В движение
Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Колеги някой ще ми обесни ли къде са разликите и къде се губят тези 15 кс и какво ще трябва да сменя на моя двигател който е 1,8 75 за да стане 1,8 90 к.с Визуално двигателите са абсолютно еднакви но ... като динамика не
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
И моят PN е абсолютно еднакъв визуално със ABS, а е само 69к.с. Даже и не искам да знам къде се губят, защо ти е на теб? Какво смяташ да причиняваш на колата си?
- daka-93
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 0:06
- Автомобил: Татко Мобил
- Двигател: AWT
- Местоположение: В движение
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Да повиша мощността до 90 к,с след което шлайф на главата и цилиндрите
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Разликата е във степента на сгъстяване.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
И какво ще направиш като шлайфаш цилиндрите? Ще сложиш ремонтен комплект бутала за 500 лева ли?
Колега, това е само една от разликите, която е следствие от други разлики.
Разликата е във степента на сгъстяване.
Колега, това е само една от разликите, която е следствие от други разлики.
Последна промяна от stefan4o на Пет 23 май 2014 21:59, променено общо 1 път.
- daka-93
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 13 ное 2011 0:06
- Автомобил: Татко Мобил
- Двигател: AWT
- Местоположение: В движение
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
това за шлайфа е в последствие може и да не се направи
Колега как да направя степента на сгъстяване като на АБС
Колега как да направя степента на сгъстяване като на АБС
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Ще цитирам колегата Крис, надявам се не се сърди:
Ето какво снех от 1 руска книга
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г
AAM ABS
Мощност 55kW/5000 min -1 88kW/5500 min-1
Въртящ момент 140Nm/2500 min-1 145Nm/2500 min-1
Ст. на сгъстяване 9 :1 10:1
Газоразпределение
Отваряне смук. клапан 4° след ГМТ 5° след ГМТ
Затваряне смук. клапан 26° след ДМТ 41° след ДМТ
Отваряне изпуск. клапан 24° преди ДМТ 37° преди ДМТ
Затваряне изпуск. клапан 2° преди ГМТ 1° преди ГМТ
Габаритни размери бутало
Размер „а” 22,2 mm 22,2 mm
Размер „b” 8,1 mm 4,4 mm
Диаметър бутало “c” 56,8 mm 56,0 mm
Диаметър “d” 20,0 mm 20,0 mm
Според книга “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г /извинявам се нямам руски символи/
„а” растояние м/у чело на бутало и долна част под канала на маслоубиращсегмент
„б”растояние м/у чело на бутало и горна част на канала на 1 ви сегмент
„с”диаметър’външен’ на буталото в участъка на буталният болт
· сложен за обясняване – разстояние м/у долната страна на отвора за бутален болт и реброто на буталото под треитя сегмент
Комресия 9-12 bar 10-13 bar
До 1994 г 9-12 bar 9-12 bar
Min компресия 7,0 bar 7,5 bar
До 1994 г 7-7,5 bar
Диаметър изпускателни и смукателни клапани – еднакъв
Дължина на изп.клапани до 1994г -91,85 mm 91,90 – 0,90 mm
Дължина на см.клапани до 1994г .-91,15 mm 91,20 – 0,40 mm
Moмент на запалване 4 -8 ° преди ГМТ/825-1025 min-1 4 -8 ° преди ГМТ/700-900 min-1
Всички данни са от : “PASSAT 88-96”Руководство по експлуатации,техобслуживанию и ремонту” изд.Петрозаводск „Машстрой’ 1999г
- agumba
- Мнения: 826
- Регистриран на: Пон 07 мар 2011 20:34
- Автомобил: Honda Civic 7ма генерация
- Двигател: 1600 VTEC 110 hp
- Местоположение: Ст.Загора
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Най-много, да си прецакаш двигателя, и да си седнеш на задните части! Вервай ми, ABS 90 коня, съвсем не е кой-знае колко по-пъргав, или по-мощен от твоя, почти няма да усетиш разликата. Е да, една разлика със сигурност ще има - ще харчи повече от твоя, особено на градско!
А в цитата на колегата по-горе, виждам лека грешка - мощността на АВС е 66 киловата, а не 88!
А в цитата на колегата по-горе, виждам лека грешка - мощността на АВС е 66 киловата, а не 88!
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Направо си намери 90 коньов и го смени
Аз лично никога не бих инвестирал за ремонт или пък било то за покачване на мощността на такъв мотор.
Неоправдано е финансово просто.Но ти си знаеш най-добре де
Аз лично никога не бих инвестирал за ремонт или пък било то за покачване на мощността на такъв мотор.
Неоправдано е финансово просто.Но ти си знаеш най-добре де
- pesho_sl
- Мнения: 693
- Регистриран на: Сря 09 яну 2008 18:16
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: AGR 1998
- Местоположение: Варна
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Основни разлики:
1. В челата на бутала - от където идва и разликата в степента на сгъстяване;
2. В изпускателните колектори - на ABS са по-големи от на ААМ - самите тръби са с по голямо Ф-и :P
3. Разлика в изпускателната система след изпускателните колектори - на ААМ 45мм, на АBS 50мм.
За това се сещам аз, понеже карам същия мотор - ААМ. Скоро ми изпадна един ABS с пукнат блок и се замислих да го взема за 50-тина лева и да си прехвърля само буталата (тъй като съм си сменил вече изпускателните колектори), но ... според мен са пари на вятъра. Ако е читаво ААМ-чето може да върви доста прилично за "изключително мощния" си мотор, който "Хайнц" е решил да дефорсира (съдя по моята талига).
1. В челата на бутала - от където идва и разликата в степента на сгъстяване;
2. В изпускателните колектори - на ABS са по-големи от на ААМ - самите тръби са с по голямо Ф-и :P
3. Разлика в изпускателната система след изпускателните колектори - на ААМ 45мм, на АBS 50мм.
За това се сещам аз, понеже карам същия мотор - ААМ. Скоро ми изпадна един ABS с пукнат блок и се замислих да го взема за 50-тина лева и да си прехвърля само буталата (тъй като съм си сменил вече изпускателните колектори), но ... според мен са пари на вятъра. Ако е читаво ААМ-чето може да върви доста прилично за "изключително мощния" си мотор, който "Хайнц" е решил да дефорсира (съдя по моята талига).
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Т.е. главите на Аам и АБС са взаимозаменяеми и нямат разлики?
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Необорудвана глава за AAM и ABS излиза с един и същи парт номер.
Оборудвана глава (с клапани, повдигачи, вал и т.н.) излиза с различен номер, ама то е ясно защо - различен разпр. вал за AAM и ABS .
Оборудвана глава (с клапани, повдигачи, вал и т.н.) излиза с различен номер, ама то е ясно защо - различен разпр. вал за AAM и ABS .
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
parno написа:Т.е. главите на Аам и АБС са взаимозаменяеми и нямат разлики?
Точно така. В пълнежа е разликата, както адашът е посочил.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
След 10 год. как я изровихте тази тема? Разликата е в буталата и разпределителния вал - имаше тема из форума- на ABS буталата са с по-плитка камера. ААМ е "дефорсак" да може да работи с бензин 91октана.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Разлика между AAM и АBS двигателя и промяна на ААМ в ABS
Главата от АБС оборудвана ляга на блока от ААМ. Ням а промяна в поведението на колата така ,че да - взаимозаменяеми са
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 36 госта