Въпроса ми е следния смених повдигачите на клапаните защото тракаха след смяна на маслото и минаване на около 1000 км с него пак почнаха да тракат. Възможно ли е да е от маслото от самите повдигачи купени са от Ауто +. Забелязах че при запален двигател като се извади щеката на маслото двигателя променя оборотите но не духа през отвора като се върне щеката всичко е ок.
Тракането може ли да се намали с някаква добавка към маслото което е 10W40 и това нормално ли е като се извади щеката да мени оборотите. Г2 1.8 РВ
Мерси предварителни
Повдигачи на клапаните
- lucifer_pl
- Мнения: 82
- Регистриран на: Нед 03 апр 2005 21:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
И моите тракат, тяхната кожа, защото шлайиста малко много се постарал с "припасването" на клапаните.
Карам с 10W40 и аз. Всъщност, от събота, след като го смених с Мотул-че, не съм се заслушвал, но не виждам причини да не тракат пак
А промяна в звука на двигателя след като дръпнеш щеката мисля, че е нормална... разбира се, в разумни граници!
При мен, а и при теб тръбата за картернто налягане има връзка и с тръбопровода за входящия въздух. Като извадиш щеката, променяш (сваляш) налягането в картера.
Карам с 10W40 и аз. Всъщност, от събота, след като го смених с Мотул-че, не съм се заслушвал, но не виждам причини да не тракат пак
А промяна в звука на двигателя след като дръпнеш щеката мисля, че е нормална... разбира се, в разумни граници!
При мен, а и при теб тръбата за картернто налягане има връзка и с тръбопровода за входящия въздух. Като извадиш щеката, променяш (сваляш) налягането в картера.
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
Повдигачите се проверяват при загрят до номиналната си температура двигател. Работещ на празен ход двигател се форсира и се задържа в продължение на 1 минута на 2500об/мин. и след това рязко се отпуска педала на газта. Ако в този момент се чуе кратковременно( около 2сек ) притракване на повдигачите след това утихнат - приема се, че работят нормално. Ако тракането е продължително и особено във всички режими на работа на двигателя - най-вероятно има проблем, който трябва да се открие и отстрани.
Тракането се получава, когато хидравличният повдигач не успява да компенсира луфта между клапана и разпределителния вал. При загрят и спрян двигател се отваря капака на клапаните и всеки повдигач се проверя поотделно, като се превърта на ръка двигателя така, че гърбицата на разпред. вал за проверявания повдигач да сочи вертикално нагоре ( т.е. повдигача не е натиснат от вала ). Натиска се с дървен и пластмасов клин повдигача надолу с усилие няколко килограма и се мери луфта между вала и повдигача. За двигател 1.8л. с код RP този луфт трябва да бъде не повече от 0.1мм. Ако е повече - сменя се повдигача.
Тракането се получава, когато хидравличният повдигач не успява да компенсира луфта между клапана и разпределителния вал. При загрят и спрян двигател се отваря капака на клапаните и всеки повдигач се проверя поотделно, като се превърта на ръка двигателя така, че гърбицата на разпред. вал за проверявания повдигач да сочи вертикално нагоре ( т.е. повдигача не е натиснат от вала ). Натиска се с дървен и пластмасов клин повдигача надолу с усилие няколко килограма и се мери луфта между вала и повдигача. За двигател 1.8л. с код RP този луфт трябва да бъде не повече от 0.1мм. Ако е повече - сменя се повдигача.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз съм със същият двигател и имах същият проблем. Също така при темп. на маслото (Мотул 10/40) от 90градуса на горе ми пищеше системата за ранно предупреждение. Вчера смених лагерите на коляновия вал и буталата - колата утихна неузнаваемо нямам тракане на повдигачите и следствие тишината на двигателя (чуват се само инжекторите) установих че са ми за смяна и лагерите на алтернатора
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 2:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Повдигачи на клапаните
lucifer_pl написа:Въпроса ми е следния смених повдигачите на клапаните защото тракаха след смяна на маслото и минаване на около 1000 км с него пак почнаха да тракат. Възможно ли е да е от маслото от самите повдигачи купени са от Ауто +. Забелязах че при запален двигател като се извади щеката на маслото двигателя променя оборотите но не духа през отвора като се върне щеката всичко е ок.
Тракането може ли да се намали с някаква добавка към маслото което е 10W40 и това нормално ли е като се извади щеката да мени оборотите. Г2 1.8 РВ
Мерси предварителни
до скоро карах голх двойка...винаги са ми чукали повдигачи,не съм ги сменял,започнах да го карам с Мотул 15W50 постепенно чукането намаляваше и лед три смени напълно спря.....
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Нед 23 яну 2011 12:28, променено общо 1 път.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- golfarata
- "Селски тунинг"
- Мнения: 1196
- Регистриран на: Вто 27 фев 2007 1:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На село
е здрасти колега аз ползвам репс...л. / без реклама / 15/40 за издухали / уплътнени / мотори. нови повдигачи и пак шевната машина трака / лекичко и? / маслото е личен избор. ама не говориме за бегачка 200+ на 1,5 години? сложи 0/40 и виж! лампата за маслото няма да спре да свети...................... а колата върви...........прави са майсторите свали главата,че иначе до 10 000 и гумички нови и горелката на маслото е непрекъсната......
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 219 госта