Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен ход
Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен ход
Здравейте колеги! От скоро съм притежател на Jetta 1.8 mi, 90 коня, по талон кода на двигателя е RP. Та за проблема направо. Както си карам и изведнъж оборотите на празен ход се вдигат на около 1500-2000, че и повече, като съм на скорост все едно колата се изтрелва. . Това го прави и на бензин и на газ. За да ги намаля когато съм на газ пипам от изпарителя врътката за празния ход или от тройника за да влязат в норма. След няколко дни се получава така, че сутрин не иска да запали и трябва пък да отвъртам и подам от изпарителя повече газ.А на бензин си е супер. Онзи ден сутринта при студен мотор я запалих на газ, имаше нормални обороти, кракът ми беше допрян на педала на газта и изведнъж усетих как потъна педала, много странно беше и пак вдигна високите оборотиСпоред мен един вид вече си е както трябва. След известно време пак се получава същия проблем. Преди малко бях откачил "+" клема на акумулатора за 2 часа, на бензин работи супер, но на газ не, и по-точно работи нормално до момента в който натисна педала на газта...започва да тресе и губи обороти и след 3-4 секунди се нормализират. Четох темите за стъпковото моторче и ТПС, но не съм много запознат, понеже съм нов. Ще съм много благодарен ако някой даде съвет на какво се дължи проблема и как да го отстраня проблема. Благодаря предварително.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
Опитай да покараш малко на банзин,ако не се прояви проблема с форсирането,значи имаш проблем с настройката на АГУ-то!Ако Лмбда сондата ти е включена,я изключи!Заради некоректни показания от нея,се омазва работата и на двете горива!Провери предварението на запалването,да не е прекалено голямо!
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
......... Четох темите за стъпковото моторче и ТПС, но не съм много запознат, понеже съм нов. Ще съм много благодарен ако някой даде съвет на какво се дължи проблема и как да го отстраня проблема. Благодаря предварително.........
Като не си запознат бягай на диагностика! Знаеш ли колко много фактори определят работата на това моторче?
Като не си запознат бягай на диагностика! Знаеш ли колко много фактори определят работата на това моторче?
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
Здравейте колеги. Случи се следния проблем тази сутрин със същата Джета, запалих на газ и много добре си работеше, по пътя обърнах на бензин малко да покарам и така. След като обърнах на бензин обаче колата започна да глъхне и да гасне, като натискам педала да форсирам забива муцуната и не върви въобще,после угасва.Обърнах пак на газ и беше същото....гасне,а като подам газ форсира се много малко тресе се чак колата и гасне, все едно се дави. Откачих "+" клема от акумулатора за 10 минути и след това все едно не е имало проблем. Да попитам все пак за мнения докато отида на диагностика, записал съм си час но е чак за след 3 дни.
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
Ламбда сонда! Същия проблем имаше колата с подаване на газ гаснеше. Наистина я давиш с бензин.
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
Да това се оказа колега. Ламбда сондата е била включена (така я купих колата)и обърква работата с грешни показания от газта, а така омазва работата и на бензин. Сега съм я откачил и няма проблеми засега.
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
Понеже аз съм със същия мотор, можеш ли да ми обясниш къде се включва и изключва сондата и да направиш снимка да ми покажеш как изглежда буксата. Искам да пробвам няколко неща, а не ми се ходи на майстор пак :)
Re: Jetta 1.8mi 1991г. RP- много високи обороти на празен хо
Нямаш грижи колега :) Ламбда сондата се намира точно под моното, на изпускателните колектори,от нея излиза кабелче.На снимката съм я отбелязъл с червен "+". Иначе при мен кабелчето, което излиза от самата сонда влиза към обувка с други кабели,които предполагам отиват към компа, та от тази обувка я откачих. Не знам дали при другите е така, понеже колата е от по-скоро в мен,не знам дали предния собственик не е пипал нещо по тази част. Надявам се съм бил полезен.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: ktamen и 197 госта