Сутринта Голфа изпуши кофти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Сутринта Голфа изпуши кофти

Мнениеот vit_autosofia » Вто 03 апр 2007 4:23


joker написа:
yanis написа:Привет колеги. От една седмица карам Г3, бензин, но едва днес сутринта ми направи впечатление, че като го запалих от ауспуха запуши повече от нормалното. Иначе после се оправи и нямаше проблеми с вървенето? Що е то? Благодаря много за съветите!

Имах абсолютно същия проблем.....Вложки на клапаните...10-12 лв+труд...ако намериш приятел да ти ги смени без да сваля главата(разбира се ако с водачите на клапаните всичко е наред)може и без пари за труд...Няма страшно!Щом не пуши докато караш след това!
А механизмът на сутрешното изпушване е прост-в покой покрай стеблото на клапана и силно разширената и износена вложка се стича повечко масло в цилиндъра...запалваш и то изпушва много силно...после вече го няма защото не може да влезе при движение в толкона голямо количество наведнъж..Вложки брат!!!!Сигурен симптом!

Всеки уважаващ себе си майстор,при смяна на гумички на клапаните ще свали главата.Сети сам защо.




Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Сутринта Голфа изпуши кофти

Мнениеот joker » Вто 03 апр 2007 6:58


[[/quote]
Всеки уважаващ себе си майстор,при смяна на гумички на клапаните ще свали главата.Сети сам защо.[/quote]
Отлично знам защо....въпросът е че е трудно да се намерят майстори ,който себе си да уважават пък камо ли клиента!?
А какво ще стане от лош шлайф на главата и калапав монтаж на водачи на клапаните(при условие,че оригиалните не са за смяна) и особено замяната им (почти в 99% от случаите) с калпави ментаци и некадърно(също 99%)припасване на клапаните,а и като сложиш тук таме разместен куплунг или скъсано кабелче по елинсталацията от дърварска работа на майстора поради интелектуална и трудова инсуфициенция.....а направи равносмекта дали ще пипаш заводското ако не е наложително!


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2542
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: Сутринта Голфа изпуши кофти

Мнениеот vit_autosofia » Вто 03 апр 2007 7:41


joker написа:[

Всеки уважаващ себе си майстор,при смяна на гумички на клапаните ще свали главата.Сети сам защо.[/quote]
Отлично знам защо....въпросът е че е трудно да се намерят майстори ,който себе си да уважават пък камо ли клиента!?
А какво ще стане от лош шлайф на главата и калапав монтаж на водачи на клапаните(при условие,че оригиалните не са за смяна) и особено замяната им (почти в 99% от случаите) с калпави ментаци и некадърно(също 99%)припасване на клапаните,а и като сложиш тук таме разместен куплунг или скъсано кабелче по елинсталацията от дърварска работа на майстора поради интелектуална и трудова инсуфициенция.....а направи равносмекта дали ще пипаш заводското ако не е наложително![/quote]


Има разлика между мастор и майстор.И между лекар и доктор :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Сутринта Голфа изпуши кофти

Мнениеот joker » Вто 03 апр 2007 7:48


[
Има разлика между мастор и майстор.И между лекар и доктор :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote]


ТОЧНО ТАКА!Ама поне при майсторите нещата не са така фатални(само с финансови последствия) като при лекарите :oops:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: newgeneration и 229 госта