Golf MK4 Смяна на ДВГ от 1.4 16V с 1.8T
Golf MK4 Смяна на ДВГ от 1.4 16V с 1.8T
здравейте колеги намислил съм се да си сменям двг-то на голфа 1.4 16в с 1.8 турбо и ме интересува дали са съвместими трябва ли да се преправя за да влезнат скоростите и мотора какво трябва да се смени по окачването и ходовата част и какво друго трябва да се преправя и прави дайте малко акъл и съвети че до сега с такова нещо не съм се занимавал
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Ако нямаш много пари и свободно време - недей.
По-добре продай твоята и купи 1.8Т - по-цивилизовано ще стане, а и ще ти отнеме по-малко време и средства.
Няма да се разминеш само с двигателя.
1.4 е доста слаб мотор и от завода излиза с по-слаби спирачки. Т.е ще сменяш и спирачките, и скоростите, и съединителя, и пружини, и инсталация...
По-добре продай твоята и купи 1.8Т - по-цивилизовано ще стане, а и ще ти отнеме по-малко време и средства.
Няма да се разминеш само с двигателя.
1.4 е доста слаб мотор и от завода излиза с по-слаби спирачки. Т.е ще сменяш и спирачките, и скоростите, и съединителя, и пружини, и инсталация...
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
това ми е ясно най вече ме интересува дали 1.8т влиза на местото на 1.4 без проблеми ако ли не какви са те и какво се преправя
- moimoimoi
- Мнения: 2418
- Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: В голф2 VR6 турбо
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
нищо не се преправя,само дето ще дадеш пари за още един голф 1.8т само че накрая ще имаш само един голф.
не разбирам защо си избрал трудния вариант, разбирам да искаш да сложиш некой голем двигател минимум 2.8 да си струва занимавката
според мен смената на двигател си струва само ако в същото купе фабрично не се предлага такъв двигател, или може би данъка те плаши?
не разбирам защо си избрал трудния вариант, разбирам да искаш да сложиш некой голем двигател минимум 2.8 да си струва занимавката
според мен смената на двигател си струва само ако в същото купе фабрично не се предлага такъв двигател, или може би данъка те плаши?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Ако идеш в сервиза на Хари Потър, става без проблеми и преправяния. Даже мотор няма да купуваш...
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Лично аз не съм правил подобна замяна на двигател, но и не бих се впуснал в това начинание.
Защо - по-добре виж темите на колеги, които са правили подобни присаждания на 1.8Т и ги разпитай за цените, които са заплатили за всичко, пък дори и със собствен монтаж.
При теб моторът е коренно различен и ще трябва доста да си поиграете - и време, и пари ще заминат, а най-лошото е, че може да не си напълно доволен от крайния резултат. Винаги са възможни спънки, проблеми и непредвидени ситуации, свързани с такъв проект.
Голф 4-ки с 1.8Т има вече и за по 4000 лв. - в какво състояние е друг въпрос
Не вярвам да спестиш много от подобна смяна.
Защо - по-добре виж темите на колеги, които са правили подобни присаждания на 1.8Т и ги разпитай за цените, които са заплатили за всичко, пък дори и със собствен монтаж.
При теб моторът е коренно различен и ще трябва доста да си поиграете - и време, и пари ще заминат, а най-лошото е, че може да не си напълно доволен от крайния резултат. Винаги са възможни спънки, проблеми и непредвидени ситуации, свързани с такъв проект.
Голф 4-ки с 1.8Т има вече и за по 4000 лв. - в какво състояние е друг въпрос
Не вярвам да спестиш много от подобна смяна.
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Smeagol написа:1.4 е доста слаб мотор и от завода излиза с по-слаби спирачки.
Не съм специалист, но това за спирачките ми изглежда доста странно да е така. Просто се замислям - каква връзка има мощността на двигателя със спирачките като става дума за едно и също купе. Аз имам голф4 1.4, и автомобил с такива спирачки досега не съм карал - педала е много лек и при най лекото натискане забива муцуната - даже бих казал, че от всичко останало май спирачките са най-доброто на този модел . Ако и двата автомобила с различните двигатели се движат например с 150км/ч, защо единия трябва да е с по-слаби спирачки, нима при същата скорост този с по-слабия двигател не се нуждае от същото спиране както и този с по-мощния двигател? Може и да не съм прав, но малко не мога да схвана логиката
- zografski
- Мнения: 2589
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Бърз отговор така е защото колкото повече ти върви колата, толкова по-добре трябва да спира
Като проследиш тази логика ще се съгласиш защо на по вървящите коли слагат по-големи дискове, все пак освен, че вървят много, трябва и да спират много
Като проследиш тази логика ще се съгласиш защо на по вървящите коли слагат по-големи дискове, все пак освен, че вървят много, трябва и да спират много
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
transform написа:Smeagol написа:1.4 е доста слаб мотор и от завода излиза с по-слаби спирачки.
Не съм специалист, но това за спирачките ми изглежда доста странно да е така. Просто се замислям - каква връзка има мощността на двигателя със спирачките като става дума за едно и също купе. Аз имам голф4 1.4, и автомобил с такива спирачки досега не съм карал - педала е много лек и при най лекото натискане забива муцуната - даже бих казал, че от всичко останало май спирачките са най-доброто на този модел . Ако и двата автомобила с различните двигатели се движат например с 150км/ч, защо единия трябва да е с по-слаби спирачки, нима при същата скорост този с по-слабия двигател не се нуждае от същото спиране както и този с по-мощния двигател? Може и да не съм прав, но малко не мога да схвана логиката
Щети обясня ако позволиш Мощния мотор е по тежък набира бързо и иска силни спирачки,ако са слаби няма да спираш както с твоя двигател а ще спираш след 2-3 метра наи грубо казано.Това е много по вярваи ми в някоя извънредна ситуация
-
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 14:24
- Автомобил: Golf 4 1.4 16V
- Двигател: AHW 1999
- Местоположение: silistra
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Наистина не съм гледал спирачките на друг голф4 с по-голям двигател, единствено се сетих и аз за по-голямата тежест на двигателя. Но все пак това, че другия набира по-бавно според мен не е оправдание да има по-слаби спирачки, тук говорим за моментна скорост, дали единия ще я вдигне за 10 сек., а другия за 15сек., като я достигнат и двата трябва да спрат нали? И да речем, че има по-добри спирачки(каквото и да означава това), като гумите и на двата автомобила са еднакви и с ABS система, колко "по-добри" ще бъдат спирачките на автомобила със същото купе, но по-мощен двигател? Не споря, щом го казвате явно е така
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
transform написа:Наистина не съм гледал спирачките на друг голф4 с по-голям двигател, единствено се сетих и аз за по-голямата тежест на двигателя. Но все пак това, че другия набира по-бавно според мен не е оправдание да има по-слаби спирачки, тук говорим за моментна скорост, дали единия ще я вдигне за 10 сек., а другия за 15сек., като я достигнат и двата трябва да спрат нали? И да речем, че има по-добри спирачки(каквото и да означава това), като гумите и на двата автомобила са еднакви и с ABS система, колко "по-добри" ще бъдат спирачките на автомобила със същото купе, но по-мощен двигател? Не споря, щом го казвате явно е така
С малките спирачки ако ги натиснеш с висока скорост по силно може и да се запалят не че другите не могат но ще издържат 2-3 спирания повече.На мощните коли се слагат и вентилирани дискове Аз не претендирам да съм голям спец виж и в Гугал
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
По - големият двигател , предполага по - голяма тежест,добра динамика , еластичност и ускорение.
Понякога , обаче се налага и бързо отнемане на скоростта.
За това на спортни автомобили се монтират по - големи дискове(дори са изработени от различен материал от нашите) , по големи спирачни апарати(с няколко бутала) , дефакто с по - голяма работна площ.
Всичко се прави с цел няколко метра по - малко , но е наложително.
За това и на 1.8т е с по -различни дискове , предполага се , че е "нацепена батка".
Понякога , обаче се налага и бързо отнемане на скоростта.
За това на спортни автомобили се монтират по - големи дискове(дори са изработени от различен материал от нашите) , по големи спирачни апарати(с няколко бутала) , дефакто с по - голяма работна площ.
Всичко се прави с цел няколко метра по - малко , но е наложително.
За това и на 1.8т е с по -различни дискове , предполага се , че е "нацепена батка".
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
може би данъка те плаши? да наистина това му е плюса не че на 1.8т данъка е кои знае колко скъп но сравнени с 1.4 си е доста от горе
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
Ако правиш конверсия цената на данъка ще ти се стори нищожна
Още повече, че колата ти става непродаваема с нелегитимни документи - без пререгистрация на новия мотор.
С трици маймуни не се ловят са казали хората...
Още повече, че колата ти става непродаваема с нелегитимни документи - без пререгистрация на новия мотор.
С трици маймуни не се ловят са казали хората...
Re: Смяна на ДВГ на голф 4-1.4 с 1.8т
оставиго данака за сега наи вече ме интересува да ли 1.8т пасва на тампоните и на мястото на 1.4 и скоростите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта