Колеги пак по4на дами свети лампата за маслото в тая жега,след яко каране на ниски обороти смених вси4ко освен таблото.Несам карал колата само дами гледат електрониката изоб6то до сеа.Дали там 6теми
намерят кусура?
Лампата за маслото свети
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: здрасти
AYCO написа:Колеги пак [color=red]по4на дами [/color]свети лампата за маслото в тая жега,след яко каране на ниски обороти смених вси4ко освен таблото.Несам карал колата само дами гледат електрониката изоб6то до сеа.Дали там 6теми
намерят кусура?
Абе дай информация за ДВГ за колата...на газ ли е,на бензин,колко годишна!!!Ама пиши на правилен български,че да те разберем.Пишеш във форум ,а не на SMS.
И проблемът мирише на основен ремонт!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19564
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: здрасти
joker написа:И проблемът мирише на основен ремонт!
Ми там е работата, че той колегата май почти го е направил...
AYCO написа:смених маслена помпа,лагери на мейдиния жал,биелнии основни лагери
Като гледам, не си проверил, обаче датчиците за налягане на маслото.
Баси, ако се окажат те...
Не, че подмяната на посочените неща са били напразно... ако са направени с читави материакли, значи си си подмладил с много мотора, ама е доста солено, деа!
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 12:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пюовдив
- Контакти:
здравеите.
Абе хора смених да4иси с нови,пак свети.А Единя от колегите ми говори за основен ремонт,ми как след като варви много ама много и няма никакав разход на масло,и компресиа сяло.12.Мотора мие АБС.Но колата е внос от италиа с климатик няма газ само бензин.Смених вси4ко по мазилната 4ас.Много се извинявам за това 4е пиша неправилно.ИЗВИНЕНИЯ и ако продалжите дами давате савет штесам благодарен мн. а които открие кусура ми аз знам как даму
варна.
варна.
- zfa159
- Мнения: 7882
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: SX4 M16A B4 Syncro AGG
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Както предполагам си прочел проблема ми е същия ама с разликата че аз нищо не съм сменял по мазилната система освен двата датчика.Сменях маслото (беше минерално и новото пак е минерално) и установих следното :
-проблема го имам само на извънградско.
-ако колата загрее повече и е по-продължително време натоварен двигателя и държи темп. от порядъка 95-100 градуса маслото се прегрява и светва лампата.
-ако колата държи по-ниска температура (около 90 градуса да кажем) лампата не се обажда въобще.
-реших да сменя маслото със синтетично или по-точно полу-синтетично (въпросното Мотул) понеже на тези масла им дават по-стабилен вискозитет и когато загреят повече се държат по-добре от обикновенните минерални масла.
Цената на този Мотул е около 10-11лв. литъра някъде доколкото проверих.
Както твоята кола,така и моята имат датчик,който следи налягането на маслото веднага след масления филтър и ако при 2000 оборота е под 2 атмосфери надава вой а това с прегряло минерално масло (15W40) е съвсем възможен резултат а и безспорно старите двигатели са си поотворили вече луфтчета из биелни и основни лагери и т.н.Повечето коли нямат такъв датчик,който да реагира дали има налягане от порядъка 2 атмосфери а просто следят дали има налягане някакво или няма никакво (повеч1ето датчици реагират на около 0.5атм).Именно затова другите коли с минералното масло нямат проблеми макар,че двигателите им не са на по-малко км от нашите.
Ако при мен не помогне смяната на маслото следва и смяна на маслената помпа и нататък докато успея да го преборя
Успех!
-проблема го имам само на извънградско.
-ако колата загрее повече и е по-продължително време натоварен двигателя и държи темп. от порядъка 95-100 градуса маслото се прегрява и светва лампата.
-ако колата държи по-ниска температура (около 90 градуса да кажем) лампата не се обажда въобще.
-реших да сменя маслото със синтетично или по-точно полу-синтетично (въпросното Мотул) понеже на тези масла им дават по-стабилен вискозитет и когато загреят повече се държат по-добре от обикновенните минерални масла.
Цената на този Мотул е около 10-11лв. литъра някъде доколкото проверих.
Както твоята кола,така и моята имат датчик,който следи налягането на маслото веднага след масления филтър и ако при 2000 оборота е под 2 атмосфери надава вой а това с прегряло минерално масло (15W40) е съвсем възможен резултат а и безспорно старите двигатели са си поотворили вече луфтчета из биелни и основни лагери и т.н.Повечето коли нямат такъв датчик,който да реагира дали има налягане от порядъка 2 атмосфери а просто следят дали има налягане някакво или няма никакво (повеч1ето датчици реагират на около 0.5атм).Именно затова другите коли с минералното масло нямат проблеми макар,че двигателите им не са на по-малко км от нашите.
Ако при мен не помогне смяната на маслото следва и смяна на маслената помпа и нататък докато успея да го преборя
Успех!
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
бахти сагата...
1. датчиците на какво налягане са? ако са на 1.8 бара.. 0.3 бара, спомена за налягане 2бар на 2000 оборота.. шанса кат се поозори колата да светка е сериозен.
пак пиша..
хубаво налягане на маслото е около 2 бара на тихи при загряла кола..
Тва със смяната на маслата е временно..
има и добавки на СТП за подобряване на маслото вършат работа.. за време...
но според мен отиваш на отваряне на мотора...
1. датчиците на какво налягане са? ако са на 1.8 бара.. 0.3 бара, спомена за налягане 2бар на 2000 оборота.. шанса кат се поозори колата да светка е сериозен.
пак пиша..
хубаво налягане на маслото е около 2 бара на тихи при загряла кола..
Тва със смяната на маслата е временно..
има и добавки на СТП за подобряване на маслото вършат работа.. за време...
но според мен отиваш на отваряне на мотора...
Re: Приятели даитеми съвет.
Колеги,реших да пиша в този форум,за да не отварям нова тема.
Така че въпроса ми е къде се продава масло Motul 15w50 в Пловдив.Ако някой знае ще съм много благодарен
Така че въпроса ми е къде се продава масло Motul 15w50 в Пловдив.Ако някой знае ще съм много благодарен
- zdravko
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Приятели даитеми съвет.
dabeda написа:Колеги,реших да пиша в този форум,за да не отварям нова тема.
Така че въпроса ми е къде се продава масло Motul 15w50 в Пловдив.Ако някой знае ще съм много благодарен
В един сервиз, който се намира близо до Мега Марина на Пещерско шосе. Малко, преди да стигнеш бензиностанцията преди Мега Марина гледай отляво за един сервиз - има големи знамена на МОТУЛ пред него, но се пада малко навътре от булеварда, а с кола се влиза само о тзадната улица. Абе не го обясних добре, ама ако не си разбрал питай ме на лични.
и аз го имам абсолютмо същия проблем само на извън градско след продълйително товарене почва да пищи вече имам 3-и комплекта датчика,до ремонти още не сам стигнал тай като налягането е в нормите.като си сменях маслото слойих 10W40 и в сервиза ми казаха ,че това масло нее за моята кола голф 3 ААМ и мисля и аз да ви послушам за това масло MOTUL ,ама каде в Добрич мога да го намеря?някой вериги бензиностанции дали не го предлагат?
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: Приятели даитеми съвет.
dabeda написа:Колеги,реших да пиша в този форум,за да не отварям нова тема.
Така че въпроса ми е къде се продава масло Motul 15w50 в Пловдив.Ако някой знае ще съм много благодарен
ул.Звезда до последния вход на блока.....
ето ти карта http://bgmaps.com/map.asp?sid=da15ced843ddad6b92715b049797f133&city=plovdiv&str=&num=&grid=m5k&nType=57&oName=&oType=57&Map17_21.x=83&Map17_21.y=74