Скъса се ремъка..

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Скъса се ремъка..

Мнениеот Lud » Чет 23 авг 2007 12:53


Здравейте
снощи се като се пребисах към вкъщи и светна лампичката ,че не се зарежда акумулатора.. разбрах ,че се е скъсал ремъка и неспрях.. карах я 2км така.. температурата не се покачи за това продължих.. нещо може ли да се е случило?
Днес смених ремъка и си вървеше..

колата е Golf 2 1.6 карборатор




Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 23 авг 2007 12:55


карал си на акумулатор...не мисля че има проблеми...


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Чет 23 авг 2007 12:55


..има ли промяна в двигателя, как ти се струва-шумове, тракания?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Чет 23 авг 2007 12:57


realityman написа:..има ли промяна в двигателя, как ти се струва-шумове, тракания?


говорим за алтернатор не за ангренаж 8)


Потребителски аватар
Lud
Мнения: 139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 20:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Lud » Чет 23 авг 2007 13:03


няма тракане..

значи няма проблем така ли?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 23 авг 2007 13:04


Нищо й няма на колата.


Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Чет 23 авг 2007 13:04


щом не е ангренажния - нямаш проблем!
:wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 23 авг 2007 13:34


единствения ти проблем е да се почерпиш,че имаш хубав акумулатор....щом си карал на фарове без зарядка....и най-важното-сутринта си запалил без проблем....хубав акумулатор-браво!!!


Потребителски аватар
RadoSi
Мнения: 156
Регистриран на: Сря 21 юли 2004 1:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот RadoSi » Чет 23 авг 2007 22:42


еми не е хубаво че си направил така .. тъй като на ФВ този ремак е и за водната помпа .. а датчика за водата е на изходящия маркуч. Тък като водата остава в двигателя и не циркулира .. датчика неможе да регистрира покачване на температурата. А такова е имало .. Дано да е било хладно времето.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 23 авг 2007 22:45


RadoSi написа:Дано да е било хладно времето.

Мммда! Днес в Пловдив беше много хладно времето :(
А за колегата с ремъка: Наблюдавай много внимателно антифриза, маслото и какъв цвят ти е пушека от ауспуха!
Точно по причината, дето ти е написал колегата АдашSi :lol:


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 23 авг 2007 22:48


да така си е колега..един познат с чичо си :разбирач: решили да сменят този ремък въпросния който върти водната помпа,генератора, обаче го завъртяли така че водната помпа въртяла в обратна посока и не след дълго двигателя се окоти разбира се... :lol:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19550
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Чет 23 авг 2007 22:49


jagler написа:обаче го завъртяли така че водната помпа въртяла в обратна посока
:shock :shock :shock Братче! Запознай ме с тези хора!
Те са ГЕНИИ!!!


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1203
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-5.5
Двигател: ALZ 2002
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Чет 23 авг 2007 23:17


единия ми беше колега ,ама сега не е вече...а чичо му много се хвърля че ги разбирал работите... :lol: и аз ми беше чудно как са го завъртяли ремъка гледам и не мога да повярвам смъкнали хода на генератора до мин. и го сложили на шайбата на водната помпа ,но от вътрешната страна...и така обърнали движението им обратно...луда работа :lol:


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пет 24 авг 2007 20:44


Колега ти си луд :screwy С какъв акъл ще продължиш да караш при положение че нямаш охлаждане бе човек :?: Ако е като 1.3 водната помпа да ти опъва ангренажният ремък карай колко ти душа(акумулатор) сака ама в твоя случай :049: :049: :049:


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Пет 24 авг 2007 20:57


щом върви и не чука добре все пак е VW да не забравяме!не съм много запознат но защо тоз ремък да върти и да се оптяга от водната помпа!защо си мисля че това го прави ангренажа :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 75 госта