От както съм я взел при спиране ,било то плавно или рязко ,спирачките скърцат/свистят,не много силно,но достатъчно да дразни... Та,това нормално ли е за този модел ? При други голфове не съм забелязал такива звуци от спирачките... И ако не е нормално къде да търся проблема ? Може ли да е от спирачната течност примерно ако я сменя дали ще се оправи ?
Другото което искам да питам - колата я взех на около 107 хил. км .Според вас това реални километри ли са за 94г. ? На мен не ми звучат много реално. Одометъра е цифров. И до колко километра е живота на тези коли/двигатели като цяло ? Защото ако е вярно това,което си мисля,че за една 15 годишна кола 200 /300км са нормален пробег, а живота на колата е 4/500 хил. значи не и остава мн животец
Golf 3 ,94 г - Нормално ли е спирачките да скърцат ?
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Golf 3 ,94 г - Нормално ли е спирачките да скърцат ?
Последна промяна от stypkata на Пет 30 мар 2007 13:41, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
За да ти свирят спирачките значи или са много твърди накладките (феродото) или са изпечени от прегряване.
Проблема е не само свиренето, а най-вече в това, че не спират!
Ако щеш вярвай, хвърлих (подарих след 1000 предупреждения) твърди накладки на 3 седмици и ги смених с меки! Разликата в спирането е огромна!
И 3 дни след смяната ме нацелиха отзад, щото каката с Голф3-то не можа да спре! Но пък аз не влезнах под камиона пред мен!
А спирачната течност по закон божи се сменя на 2 години! Не, че моята не зафаща трета, де...
За километрите: Едва ли са реални! Промяната им струва 20-тина лева и отнема 10 мин с демонтажа и монтажа на таблото после.
Относно ресурса на двигателя, обаче, не се притеснявай! Ако е гледана колата, не е прегрявана и е сипвано хубаво масло можеш до 7-800 000 да не разбереш, че имаш и такъв агрегат в машинката си!
Проблема е не само свиренето, а най-вече в това, че не спират!
Ако щеш вярвай, хвърлих (подарих след 1000 предупреждения) твърди накладки на 3 седмици и ги смених с меки! Разликата в спирането е огромна!
И 3 дни след смяната ме нацелиха отзад, щото каката с Голф3-то не можа да спре! Но пък аз не влезнах под камиона пред мен!
А спирачната течност по закон божи се сменя на 2 години! Не, че моята не зафаща трета, де...
За километрите: Едва ли са реални! Промяната им струва 20-тина лева и отнема 10 мин с демонтажа и монтажа на таблото после.
Относно ресурса на двигателя, обаче, не се притеснявай! Ако е гледана колата, не е прегрявана и е сипвано хубаво масло можеш до 7-800 000 да не разбереш, че имаш и такъв агрегат в машинката си!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
1.Спирачките-сменял ли и предни накладки??2Ако не за смяна са!Ако си сменял-махай ги-фалшиви са ,ще ти заминат дисковете...Те ще заминат и в първия случай....Скърчането означава ни повече ни по-малко лющене на метални стружки от дисковете!
2.Километраж-естествено че не е на 107 000-поне 100 000 са смъкнати обратно-най често така правят,моли се да не са смъкнали 200 000.Радвай се ако ти стои надписа TOTAL в горния ляв ъгъл на километража.Има голяма вероятност колата да е под 300 000 км,което е много добре.Виж и гумата на педалите-ако е силно изтрита 200 000 са гарантирани,ако пък е съвсем запазена-по-лошо значи е сменяна заради максимално изтриване-над 300 000 км.
3.Колко е живота на една кола е много относително-виж с търсачка и намери постинга на един колега как се избира автомобил на старо и как се преценяват качествата и годините му....много е ценно!!!
И не бързай да се косиш!Голфа се ремонтира много лесно и евтинко!Части има мнооооого!
2.Километраж-естествено че не е на 107 000-поне 100 000 са смъкнати обратно-най често така правят,моли се да не са смъкнали 200 000.Радвай се ако ти стои надписа TOTAL в горния ляв ъгъл на километража.Има голяма вероятност колата да е под 300 000 км,което е много добре.Виж и гумата на педалите-ако е силно изтрита 200 000 са гарантирани,ако пък е съвсем запазена-по-лошо значи е сменяна заради максимално изтриване-над 300 000 км.
3.Колко е живота на една кола е много относително-виж с търсачка и намери постинга на един колега как се избира автомобил на старо и как се преценяват качествата и годините му....много е ценно!!!
И не бързай да се косиш!Голфа се ремонтира много лесно и евтинко!Части има мнооооого!
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
стои си ....
http://img404.imageshack.us/img404/7374/abcd0009ff0.jpg
А колко горе долу как вървят цените на оригиналните дискове и накладки нови ?До спирачките до колкото помня не стигнахме ,защото няколко дни след като взех колата и смених всички консумативи ми светна лампата на маслото трябваше да шлайфаме колянов вал ,което си е половин основен ремонт,излезе ми 800лв и нямах намерение а и възможност да сменякам каквото и да било друго по колата.Повече от 1500лв не ми се даваха по ремонти...Тя ми излезе четворка на пари..
Педала на спирачката не съм го забелязал в какво състояние е,но скоростния лост е под всякаква критика..Сякаш кучета са го ръбали...
Мерси за отговорите
http://img404.imageshack.us/img404/7374/abcd0009ff0.jpg
А колко горе долу как вървят цените на оригиналните дискове и накладки нови ?До спирачките до колкото помня не стигнахме ,защото няколко дни след като взех колата и смених всички консумативи ми светна лампата на маслото трябваше да шлайфаме колянов вал ,което си е половин основен ремонт,излезе ми 800лв и нямах намерение а и възможност да сменякам каквото и да било друго по колата.Повече от 1500лв не ми се даваха по ремонти...Тя ми излезе четворка на пари..
Педала на спирачката не съм го забелязал в какво състояние е,но скоростния лост е под всякаква критика..Сякаш кучета са го ръбали...
Мерси за отговорите
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Ако не са ти много износени дисковете- т.е. няма голямо ръбче по краищата, и не ти тресе при спиране, не се хвърляй от сега на смяната им. По добре си вземи спешно накладки, а дискове на следващата смяна.
Хубави накладки спокойно можеш да намериш до 50 лева.
Е, има и много по-скъпи, разбира се!
Кое е най-доброто на сносна цена не смея да коментирам, защото ще се превърне в спор като за кое е най-доброто масло! Но съвет: Не взимай Делфи Локхийд, нищо, че името звучи добре! Аз тях махнах.
Хубави накладки спокойно можеш да намериш до 50 лева.
Е, има и много по-скъпи, разбира се!
Кое е най-доброто на сносна цена не смея да коментирам, защото ще се превърне в спор като за кое е най-доброто масло! Но съвет: Не взимай Делфи Локхийд, нищо, че името звучи добре! Аз тях махнах.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
radotom написа:Ако не са ти много износени дисковете- т.е. няма голямо ръбче по краищата, и не ти тресе при спиране, не се хвърляй от сега на смяната им. По добре си вземи спешно накладки, а дискове на следващата смяна.
Хубави накладки спокойно можеш да намериш до 50 лева.
Е, има и много по-скъпи, разбира се!
Кое е най-доброто на сносна цена не смея да коментирам, защото ще се превърне в спор като за кое е най-доброто масло! Но съвет: Не взимай Делфи Локхийд, нищо, че името звучи добре! Аз тях махнах.
Ок мерси,за сега ще търся накладки АТЕ или Текстар ,надявам се че ще мога да ги намеря в Бургас. Иначе колата според мен спира добре..Нито тресе нито нищо друго притесняващо...
И последен въпрос - как мога да разбера кои спирачки скърцат ? Или трябва да сменя всичките ( задни и предни) .
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
znainainai написа:Колега сменят се комплект предни накладки или задни накладки не по една или две накладки ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КОМПЛЕКТ(това ще рече и от 2те страни ляво и дясно на всяко колело а също така и на 2те колела на която и да е от осите на автомобила)
Е аз питах дали може поне 2 по 2 Примерно само предни или само задни ? Защо да сменям и четирите ако задните са добре ...Но как да разбера дали предните или задните да сменям ? Не мога да преценя по скърцането.......
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега сменят се предни - комплект и задни - комплект.
Най-добре почни от предните.Провери дисковете дали имат ръб и ако трябва и тях смени.Задните комплекта са и по-евтини от предните но вършат по-малко работа и по-трудно се хабят.
Ако продължи да скърца след смяна на предните - очевадно е било от задните.
Оптимистичното е че си сигурен че колата ти ще спира след това като по книга!
Най-добре почни от предните.Провери дисковете дали имат ръб и ако трябва и тях смени.Задните комплекта са и по-евтини от предните но вършат по-малко работа и по-трудно се хабят.
Ако продължи да скърца след смяна на предните - очевадно е било от задните.
Оптимистичното е че си сигурен че колата ти ще спира след това като по книга!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
stypkata написа:znainainai написа:Колега сменят се комплект предни накладки или задни накладки не по една или две накладки ЗАДЪЛЖИТЕЛНО КОМПЛЕКТ(това ще рече и от 2те страни ляво и дясно на всяко колело а също така и на 2те колела на която и да е от осите на автомобила)
Е аз питах дали може поне 2 по 2 Примерно само предни или само задни ? Защо да сменям и четирите ако задните са добре ...Но как да разбера дали предните или задните да сменям ? Не мога да преценя по скърцането.......
Колега прочети внимателно това което съм написал а именно предни ИЛИ задни!!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Хора! Давате съвет, че се сменя комплект на преден и/или заден мост. В същото време човекът ви казва, че се кани да сложи АТЕ, евентуално...
Че къде сте виждали да се продава само по една или 2 накладки?!? Комплекта е винаги от по 4 бр.
За сменящите колеги: Не забравяйте, момчета, че има разлика в накладките за различните типове дискове. И като диаметър на диска, и като дебелина ( т.е., дали са вентилирани или не)
Че къде сте виждали да се продава само по една или 2 накладки?!? Комплекта е винаги от по 4 бр.
За сменящите колеги: Не забравяйте, момчета, че има разлика в накладките за различните типове дискове. И като диаметър на диска, и като дебелина ( т.е., дали са вентилирани или не)
- Дашо
- Пернишки бек
- Мнения: 6104
- Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън
radotom написа:....
За сменящите колеги: Не забравяйте, момчета, че има разлика в накладките за различните типове дискове. И като диаметър на диска, и като дебелина ( т.е., дали са вентилирани или не)
Добре,колега,а аз как да разбера на мен точно какви накладки ми трябват
Въпроса ми може да ти се стори наивен и лаичен,но досега не съм се разплравял с накладки.
- K22
- Мнения: 1978
- Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
- Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
- Двигател: 2200 Д 2005
- Местоположение: Плевен
radotom написа:Хора! Давате съвет, че се сменя комплект на преден и/или заден мост. В същото време човекът ви казва, че се кани да сложи АТЕ, евентуално...
Че къде сте виждали да се продава само по една или 2 накладки?!? Комплекта е винаги от по 4 бр.
За сменящите колеги: Не забравяйте, момчета, че има разлика в накладките за различните типове дискове. И като диаметър на диска, и като дебелина ( )
Е па ти много учено го даваш-т.е., дали са вентилирани или не
Освен това понякога има случай на несиметрично износване на двете накладки на едното колело-сменяте и двете, а годната оставяте за зор-заман.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: victory1983 и 156 госта