Jetta 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
BojidarIvanov
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 19 юли 2013 19:53
Автомобил:
Двигател:

Jetta 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Мнениеот BojidarIvanov » Сря 11 юни 2014 13:49


Здравейте, колеги. Имам един въпрос за джетата 89г 70коня карбуратор изчистен, тампон чисто нов, нови свещи, нови кабели, ново делко купища неща смених в ниските върви но след 4хил "умира там където трябва да и е силата . Ако някой може да помогне с мнение ще съм мн благодарен.. НЕ НАМЕРИХ ЗАДОВОЛиТЕЛНА ТЕМА ако не е за тук я изтрийте




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13429
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Запушено гърне или????

Мнениеот kris11 » Чет 12 юни 2014 11:28


при запушено гърне пробива меката връзка.
Дрънчи ли гърнето ?Излизат ли парчета вата?
Угъл на изпреваране проверяван ли е???

И не си за този раздел - за Голф раздел си.Там ще ти обърнат повече внимание.


Потребителски аватар
BojidarIvanov
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 19 юли 2013 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Мнениеот BojidarIvanov » Съб 14 юни 2014 14:27


Гърнето дрънчи, меката връзка не е пробита, не излиза вата а за този ъгъл не ми е ясно май не е проверяван къде да гледам?? Ако не аз утре ще сваля задното да видя как ще е и ще пиша


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Джета 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Мнениеот ivanovkbg » Съб 14 юни 2014 16:27


Колега, възможно е да е запушено гърнето.
На скоро на път ми се случи да гръмне средното гърне, защото ватата тръгнала да излиза и запушила изхода и газовете няма от къде да излязат. Преди това колата беше жив мъртвец — повече от 90 и 3000 оборота не можеше да вдигне. След като гръмна, се отпуши и тръгна съвсем нормално.
За съжаление, когато правих средното гърне не предвидих, че може да има вата и в крайното — сега пак не иска да върви и определено задното гърне е запушено и скоро ще го свалям да го чистя.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Джета 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Мнениеот stefan4o » Съб 14 юни 2014 16:42


Ти пък - след 4000 оборота се отпушвала да върви :mhihi Да не се бъркаш с някоя друга марка?
Както ти каза Крис - виж си центровката, но не с транспортир (с него се мерят други ъгли) ами със стробоскоп и някой, който знае кое и как да гледа на него.
Не си играй да сваляш гърнета, според мен е безсмислено на тоя етап.


Потребителски аватар
BojidarIvanov
Мнения: 28
Регистриран на: Пет 19 юли 2013 19:53
Автомобил:
Двигател:

Re: Джета 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Мнениеот BojidarIvanov » Нед 15 юни 2014 14:28


Стефчо казах че до 4хиляди върви а на горе не иска, а не че след 4 хил върви нещо не си ме разбрал, центровка уш и правиха не ми придърпва нито ми чука аванс колата пали от рас аз съм от Кюстендил не знам къде мога да я откарам пак да я видат тая центровка...


borko1912
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 28 юни 2011 16:30
Автомобил: Vw Golf 2 1.6 PN
Двигател:
Местоположение: Rousse

Re: Джета 1.6 70 к.с. 89 г. Запушено гърне или?

Мнениеот borko1912 » Чет 26 юни 2014 19:44


Здравей , виж центровка на карба и предварение ?

на карба го правиш с газ анализатор като гледаш да е 0.5% 1.2%
на предварението да е 18 градуса + 2 / 3 аванс за газ , ако имаш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 194 госта