Проблем с студеният старт на Голф 2 КР
такаааааа значи:
Нагревателя на биметалната пластина няма нищо общо със студения старт!!!
Когато колата е студена, кафявия датчик на главата пуска минус до 5-та дюза.
А докато въртиш на стартер се пуска плюс на 5-та дюза!
вече казах "
ДИФЕРНЦИАЛНИЯ РЕГУЛАТОР!!!!
когато мотора е студен трябва да има Х налягане към инж. А като е топъл У налягане!
Твоя е блокирал в положение У!!!! Т.е. колата ти е "бедна" при суден мотор!!!
Надявам се да си ме разбрал!!!
Нагревателя на биметалната пластина няма нищо общо със студения старт!!!
Когато колата е студена, кафявия датчик на главата пуска минус до 5-та дюза.
А докато въртиш на стартер се пуска плюс на 5-та дюза!
вече казах "
ДИФЕРНЦИАЛНИЯ РЕГУЛАТОР!!!!
когато мотора е студен трябва да има Х налягане към инж. А като е топъл У налягане!
Твоя е блокирал в положение У!!!! Т.е. колата ти е "бедна" при суден мотор!!!
Надявам се да си ме разбрал!!!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 172 госта