Махане на катализатор на Г3
Махане на катализатор на Г3
Ще имали някъв проблем (технически) ако се махне катализатора се замени с траба на Г3?
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
- bulr1dr
- Мнения: 397
- Регистриран на: Пет 07 апр 2006 14:45
- Автомобил: Mk1 Cab 1987 + MkV R32 2008
- Двигател: от 1600 до 3200
- Местоположение: София
Мисля че доста е изписано но все пак... ако го махнеш и сложиш само тръба колата ще стане доста по шумна и ще се скапят по бързо гърнетата. Получават се също и вибрации в купето. Наи добрия вариянт според мен е да го замениш с резонатор а не с тръба -> хем се отпушва колата хем не гърми и не дрънчи мн мн
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
Аз съм с тръба поради простат причина че ми искаха 40 лв. за резонантно гърне. А и май скоро ще е деня в който ще трябва пак да си метна катализатора.
За скапването на гърнетата мисля че може да се спори.
Каква е причината да се скапят гърнетата като няма катализатор или резонантно гърне? Какво се променя?
При махане на катализатора газовете излизат с малко по висока скорост, т.е. малко по-бързо. При слагане на резонантно гърне според мене се намаля само шума.
Значи според мене когато си без катализатор и си с тръба ударните вални в гърнетата са по-големи, но от друга страна тези ударни вълни изкарват по-добре конденза. В случая без катализатор с резонантно гърне ударните вални са по слаби защото ватата на резонантното гърне ги поема, от там е нормално резонантното гърне да се скапи преди гърнената и едновременно с това гърнеата изгниват от застояване на конденз.
Тва си са някви мой теории.
Най добре е автомобила да си се кара както е проектиран.
Иначе в другите два варианта мисля, че разликата е шума.
За скапването на гърнетата мисля че може да се спори.
Каква е причината да се скапят гърнетата като няма катализатор или резонантно гърне? Какво се променя?
При махане на катализатора газовете излизат с малко по висока скорост, т.е. малко по-бързо. При слагане на резонантно гърне според мене се намаля само шума.
Значи според мене когато си без катализатор и си с тръба ударните вални в гърнетата са по-големи, но от друга страна тези ударни вълни изкарват по-добре конденза. В случая без катализатор с резонантно гърне ударните вални са по слаби защото ватата на резонантното гърне ги поема, от там е нормално резонантното гърне да се скапи преди гърнената и едновременно с това гърнеата изгниват от застояване на конденз.
Тва си са някви мой теории.
Най добре е автомобила да си се кара както е проектиран.
Иначе в другите два варианта мисля, че разликата е шума.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 151 госта