Golf MK5 1.6 Проблем с датчик за ниско налягане на горивото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Umlenov
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 14 яну 2014 22:10
Автомобил:
Двигател:

Golf MK5 1.6 Проблем с датчик за ниско налягане на горивото

Мнениеот Umlenov » Нед 22 юни 2014 0:43


Здравейте колеги,

Имам следният проблем с моят Голф 1.6 ФСИ 2003 година.

Докато шофирах в София, преди 3 седмици ми светна чек лампата.
Естествено отидох на диагностика при която се установи грешка - Low fuel pressure sensore - ще кача снимка с точният номер на грешката.

След което смених въпросният датчик на стойност 140 лева, изчиистихме грешката, но тя продължи да се появява след точно определени километри - приблизително 30 км плюс - минус.
Няколко пъти ходих до въпросният сервиз, но нямаше решение а само отговор - ами не знаем тогава. (само един път се пробваха да търсят прекъснат кабел и да напръскат с контактен спрей датчика.)

Та сега продължава да ми дава грешката след определни километри. Писна ми да ходя и постоянно да давам по 10 лв за диагностика за да ми я трият, и започнах сам да си разкачам акумулатора за да я рестартирам. (ако не я рестартирам - след появане на грешката, колата започва да харчи с 2 литра повече от обикновенно).

Не знам какво да правя и към кого да се обърна - дайте съвет при кой майстор от София да отида за хубава диагностика и по-конкретно да бъде добър в тази сфера с датчици, електроника и бензинови мотори.

П.С. - Преди 3 месеца сменях бензинова помпа и модул за управлението й. (не знам дали е възможно, те да трупат грешка, и чак сега да се появява).




Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 5 1.6 - проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот dj_nako » Нед 22 юни 2014 9:02


Прочети моята тема и ми дай тел за връзка. Мисля че имаме общ проблем.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=419892


Umlenov
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 14 яну 2014 22:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 1.6 - проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот Umlenov » Нед 22 юни 2014 9:34


dj_nako написа:Прочети моята тема и ми дай тел за връзка. Мисля че имаме общ проблем.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=419892


Здравей, може би е сходен проблема - при мен обаче няма разлика във вървенето на колата, преди и след като светне чек лампата.
Дросела го чистих скоро и там нямаше проблем, за ламбда сондите съшо ми казаха, че работят добре.
По-скоро е проблема идва от някъде където се трупа и дава грешка след 30тият км.
Имам съмнения, че може да е от горивната помпа, или модула който го смених към нея (100 лв и го намерих изключително трудно).

Ще кача снимки на всичко довечера за да се добие представа.

Ако си намерил проблема, или добър майстор - 08990444777, аз писах на Ваското от форума да отида при него, той се връща след 5.7.2014


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 5 1.6 - проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот dj_nako » Пон 23 юни 2014 7:39


Чек-а ти светва 30 км след поява на грешката или светва веднага след като се появи тя, в случея тя се появява след като е изтрита?
При мен извадих буксата на датчика за ниско налягане и карах 10 км, появи ми се грешка за него веднага, но чек-а не светна, което ме наведе на мисълта че проблема при мен и вероятно при теб е Борд компютъра.

Снощи говорих с майстор ремонтирал системата ГДИ на Митсубиши, а тя е същата като ФСИ. Каза ми че щом има грешка от датчици, след като са сменени значи те просто показват различни параметри от нормалните за тях. Следователно значи при мен Помпата за високо налягане прави различно от нужното налягане пореди модула за управлението и защото само той е електронен а помпата механична, а при теб щом идва грешка за ниско налягане значи е от помпата в резервоара. Или казано:
Твоята помпа трябва да даде от 2 до 5 бара налягане. Ако тядаде 1 бар или 6 бара ще ти светне датчика за ниско налягане, но 1 или 6 бара пак стигат на помпата за високо налягане и колата си работи. Съвета ми е да ти се направи замерване преди датчика за ниско налягане, аджеба какво налягане прави помпата.

п.п. Напиши си коректно номера, че си дал повечко цифри, че да те питам няколко въпросчета за майстори и части.


Umlenov
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 14 яну 2014 22:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 1.6 - проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот Umlenov » Сря 25 юни 2014 0:22


Здравей колега - абе май си прав - скоро сменях бензинова помпа - мой приятел ми каза, че ще ми намери изгодна немска и не знам каква сложи реално. Иска ми 180 лева за нея. Какво налягане създава нямам си идея - но ме навежда на мисълта, че тя ебава цялата система и ми се иска да отида при майстор който абсолютно реално да ми каже - ако е помпата да е тя да я оправяме, ако е датчика да е той.

Според мен грешката се трупа от някъде - смисъл логично е да е от помпата и то след 30тина км. Вкарва си орпеделено високо/ниско налягане и хоп датчика дава грешка. От там тя се запаметява и почва да гори повечеко. Рестартирам я с акумулатора и така до следващите 30-40 км.

П.С. - Вчера извънградско ми светна чак след 90 км каране.

Какъв ти е съвета - да отида при майстор и да погледне бенз.помпата ли ?

Последна промяна от IvanMan на Сря 25 юни 2014 4:47, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 5 1.6 - проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот dj_nako » Сря 25 юни 2014 8:27


При моя и твоя случай пореди подадени грешки или измерени различни от нормалните стойности на датчиците за налягане на горивото се получава неотваряне на дросел при мен и висок разход при теб.
Сега на моята сменят клапана определящ колко налягане да излиза след помпата за високо налягане към датчика и всмукатела, та ако оттам се окаже проблема значи ЕКУ-то си е наред и проблема е Електро-механичен. Ако проблема не се окаже това управление на помпа - клапан, значи проблема е в ЕКУ-то (така ми казаха в сервиза)
Та и при теб може да се замери налягането което точно подава помпата от резервоара към помпата за високо налягане, чрез монтирането на щуцер по трасето и то е различно от нормалното значи е помпа. Ако обаче налягането е ОК, но пак се трупат грешки значи ЕКУ-то само си ги измисля и трови цялата система (смешно но възможно).

Има и възможност помпата да ти е наред, но поради някакъв друг вид проблем ЕКУ-то да не подава нужното напрежение на помпата и тя да не прави нужното налягане. Това го четох в немски форум, но не помня какъв бе точно проблема там. Имаше нещо че на помпата и трябват 12 волта а Комп-а подава само 6 или обратното и оттам се омазва всичко по реда помпа-датчици-комп-дросел и друго. Направи замерване на налягането и сподели.

п.п. Каза че си сменил датчика за ниско налягане но проблема е останал, следователно старият ти датчик е работел. Пазиш ли го, би ли ми го дал за проба, че проба грешка не ми се дават нови 140лв. Също така си сменил управлението - клапана на помпата. Здрав ли беше предния или нацяло с помпата беше дал фира?


Umlenov
Мнения: 11
Регистриран на: Вто 14 яну 2014 22:10
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 1.6 - проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот Umlenov » Нед 06 юли 2014 23:40


Проблема все още го има колеги.

Дайте идеи какво да проверя и при кой да отида от сервизните майстори :(


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Re: Golf MK5 1.6 Проблем с датчик за ниско налягане на гори

Мнениеот dj_nako » Пон 11 авг 2014 11:51


Колега има ли някакво раздвижване при проблема от последния месец_?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 207 госта