На моя маховик има само една резка между 2-та палеца, като на въпросната резка идва всичко на белези и това е ГМТ.
Въпроса ми е, кой белег е ориентира за 6-те градуса. Всичко що намерих из нета е с точка и резка, а аз тая точка я нямам
Ограденото в червено са така наречените от мен палци,а в зеленото не ми е точката,а резката.
Golf MK3 GTI 2E Помощ за центровка на запалването-Решено
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Golf MK3 GTI 2E Помощ за центровка на запалването-Решено
Последна промяна от Raikov на Пон 30 юни 2014 23:10, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19555
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Цъ!
Резката в зелено хубаво си я забелязал, но чепчетата с червено не участват в мача по никакъв начин!
Би трябвало да имаш не резка и точка, а 2 резки, като над едната поше '0' а над другата 'I'.
Иначе може да гледаш и прореза на шайбата от другата страна на вала ;)
Там също имаш белег. Само за центровка на запалването е.
Но без стробоскоп няма да стане раЛтата ...
Резката в зелено хубаво си я забелязал, но чепчетата с червено не участват в мача по никакъв начин!
Би трябвало да имаш не резка и точка, а 2 резки, като над едната поше '0' а над другата 'I'.
Иначе може да гледаш и прореза на шайбата от другата страна на вала ;)
Там също имаш белег. Само за центровка на запалването е.
Но без стробоскоп няма да стане раЛтата ...
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Имам всичко и знам как се работи с уредите,но имам само една резка втори белег нямам.
Ето така изглежда маховика
Дупката на кутията ми изглежда така
Ето така изглежда маховика
Дупката на кутията ми изглежда така
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Хубаво гледай има и 0 не е толкова ясна като белега за 6 градуса но я има до него.
На снимката със номер 2 в ъгъла е оградена със зелено загледай се хубаво и ще я видиш.
На снимката със номер 2 в ъгъла е оградена със зелено загледай се хубаво и ще я видиш.
- toci_81
- Мнения: 189
- Регистриран на: Чет 10 апр 2008 16:18
- Автомобил: Golf 5 Plus TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Ботевград
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
здр колега. и при мен е така маховика.2е мотор и на мен ми е интересно защо я няма нулата.
- stefan4o
- Мнения: 19138
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Вместо да гледаш маховика няма ли да ти е по-лесно да погледнеш шайбата отпред на коляновия вал? Там също има белези.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Гледам цял ден и 0 не открих, а по чертата идва на белези.
Шайбата отпред има една цепка, а пластмасовия капак има само една стрелка.
Едит- Колега, ограденото със зелено там се намира резката при мен.
Това е което се вижда при мен.
Шайбата отпред има една цепка, а пластмасовия капак има само една стрелка.
Едит- Колега, ограденото със зелено там се намира резката при мен.
Това е което се вижда при мен.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Като сменчшах съединител на 1.8 м.и.,същият като на 2.0,напраших снимка на маховика.
http://store.picbg.net/pubpic/77/64/c80ef9749cfc7764.jpg
Виждат се двата маркера(резки).Май 2Е е само с Хол-сензор,няма датюик на колянов вал...така че би трябвало да е същият маховик.
http://store.picbg.net/pubpic/77/64/c80ef9749cfc7764.jpg
Виждат се двата маркера(резки).Май 2Е е само с Хол-сензор,няма датюик на колянов вал...така че би трябвало да е същият маховик.
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Лошото е,че дълбоката резка за 6 градуса я нямам.
Има ли друг начин за центровка да му е.. майката?:x
Сега я прикарах пак...
На шайбата на колянов,разпределител и делко е на белези
Едит
Установявам, че маховика ми е като на 2.0 АДИ с една черта
Има ли друг начин за центровка да му е.. майката?:x
Сега я прикарах пак...
На шайбата на колянов,разпределител и делко е на белези
Едит
Установявам, че маховика ми е като на 2.0 АДИ с една черта
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Ами защо ти е изобщо "резката" за предварение,зацепваш по ГМТ -както си показал на снимките,би трябвало да е точно.Или може би искащ да ползващ стробоскоп....
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Да ползвах стробоскоп...
Някой си беше оставил ръцете преди мен, 1 зъб презацепена и делкото въртяно как им дойде... имаше проблем с паленето, разхода и динамиката, но всичко е оправено.
Довечера ще пиша решението на проблема с тая тъпотия
Някой си беше оставил ръцете преди мен, 1 зъб презацепена и делкото въртяно как им дойде... имаше проблем с паленето, разхода и динамиката, но всичко е оправено.
Довечера ще пиша решението на проблема с тая тъпотия
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е
Оказва се,че някои 2Е нямат" 0" и "|" а само "|" което е ГТМ.
За предварението се ползва некъв спешъл туллс на ФВ,но естествено има играчи, които са хванали цаката и без спешъла.
Единия и другия маховик са еднакви като диаметър и решението е много просто, разтоянието от "0" до "|" е 12 мм правим си белега и там са 6 градуса.
Примерната снимка е за 1.8 гти,но имаше описание за 2.0
За момента паленето и динамиката се подобриха значително,за разхода по натам.
Дано на някой е полезно,аз съм доволен от резултата.
За предварението се ползва некъв спешъл туллс на ФВ,но естествено има играчи, които са хванали цаката и без спешъла.
Единия и другия маховик са еднакви като диаметър и решението е много просто, разтоянието от "0" до "|" е 12 мм правим си белега и там са 6 градуса.
Примерната снимка е за 1.8 гти,но имаше описание за 2.0
За момента паленето и динамиката се подобриха значително,за разхода по натам.
Дано на някой е полезно,аз съм доволен от резултата.
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е Решено
Значи..и ти си "връткал" делкото?Навремето,при смяна на ангренаж,аз също сгреших с 1 зъб на паразитния вал,изместих си дистрибутора ,няма ядове досега...но си мисля-дали да не презацепя отново.Иначе колянов и разпределителен са зацепени точно,паразитният "мръдна" при обтягането,центровах делкото по средата на палеца и резката на корпуса му.
Имам някакъв самоделен стробоскоп,центровах и с него...но накрая го финосвах по динамика...така и не го вкарах в "сервизен" режим тоя 1.8 моно...
Имам някакъв самоделен стробоскоп,центровах и с него...но накрая го финосвах по динамика...така и не го вкарах в "сервизен" режим тоя 1.8 моно...
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 16:13
- Автомобил: Audi A4 B5 face quattro
- Двигател: AJL Turbo 180 hp
- Местоположение: София
Re: Помощ за центровка на запалването Голф 3 гти 2Е Решено
Нищо не съм правил аз,така съм си я карал . Беше мръднала един зъб на вала , а с Ваг-кома като я вкарах в авариен предварението при 2300 оборота беше "0"
Сега го направих на 8-9 градуса приблизително защото съм с газов инжекцион и така на газ се мърда бая по добре от преди.
Сега го направих на 8-9 градуса приблизително защото съм с газов инжекцион и така на газ се мърда бая по добре от преди.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта