Golf MK3 1.6i 101hp 1996 придърпва при ниски обороти
Golf MK3 1.6i 101hp 1996 придърпва при ниски обороти
Здравейте колеги! Бих искал да споделя проблема си с вас, ако някой е имал същия да даде съвет. Колата е Golf 3 1.6i 101hp 1996 год. Основно проблема е, че при ниски обороти 1000-2000 колата придърпва постоянно и на студен и на загрял двигател, също така на студен двигател при запалено състояние като пусна газта колата започва да трепери и накрая изгасва. А и разхода на гориво е много висок.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13434
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 3 1.6i 101hp 1996 придърпва при ниски обороти
а диагностика и грешки. А живи данни от сондата?
- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: Golf MK3 1.6i 101hp 1996 придърпва при ниски обороти
При мен ми придърпваше между 1200 и 2200 оборота някъде, това само когато загрее мотора (при студен нямаше проблеми)след форсиране след 3000 оборота проблема се решаваше за няколко минути и сагата започваше отначало. След оглед на инвентара установих, че дистрибуторната капачка е тотално за смяна - палчетата бяха направо изядени, палеца и той беше опечен, а бобината ми имаше 3 видими пукнатини (като я свалих установих, че са 7 ), бобината я смених, защото ми правеше много кофти номера в дъждовно време - гаснеше, трудно палеше и т.н.
В крайна смета смених - бобина, палец и дистрибуторна капачка. Проблемът остана, но определено се оправи вървежа над 2000 оборота (събудиха се няколко коня :) ), още същата вечер форсирах на тъмно и забелязах, че някои от кабелите на свещите приветстват леко и то точно когато се усеща този забив (при мен дори и на празен ход), смених и тях - всичко стана 6-ца (пу, пу - да чукна на дърво ). Свещите съм ги сменял преди около година и като ги огледах не ми се сториха за смяна.
Изчетох много нещо за този проблем и при мен се оказаха кабелите, но май при различните колеги е различно.
Успех и дано си решиш проблема.
В крайна смета смених - бобина, палец и дистрибуторна капачка. Проблемът остана, но определено се оправи вървежа над 2000 оборота (събудиха се няколко коня :) ), още същата вечер форсирах на тъмно и забелязах, че някои от кабелите на свещите приветстват леко и то точно когато се усеща този забив (при мен дори и на празен ход), смених и тях - всичко стана 6-ца (пу, пу - да чукна на дърво ). Свещите съм ги сменял преди около година и като ги огледах не ми се сториха за смяна.
Изчетох много нещо за този проблем и при мен се оказаха кабелите, но май при различните колеги е различно.
Успех и дано си решиш проблема.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта