Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
- pesho_kalibrata
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 09 окт 2011 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
Здравейте колеги , имам следният проблем с голфа за 2 месеца или за около 4000 км. скъсах 3 вътрешни леви карета от които едното беше оригиналното , едно GSP и едно SKF . Въпросът ми е дали е от каретата тъй като са китайски , или е крива полуоската, или има нещо разбито по предницата което да разваля симетрията или съосието , незнам как точно да си го обесня и къде да търся проблема или пък от самите карета да е , късат се без да тракат (без симптоми) П.С. колата е със спортно окачване Койловър. Някой колега ако се е сблъсквал с този проблем или може да ме светне по темата ще съм му много благодарен ! :)
- anonym0us
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Нед 01 яну 2012 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ηετρϰζ
Re: Проблем с вътрешни карета Голф 4 1.4 16в
Разковничето, на проблема е "Спортното окачване" Няма да мога да се обоснова, но на тези пътища, с такова окачване, нищо чудно и бонбетата, да са ти напукани даже
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с вътрешни карета Голф 4 1.4 16в
Незнам защо реши че проблема е в спортното окачване но повярвай знам много коли с такова и не си изхвърлят ходовата част на всяка смяна на маслото а в случая и за по малко!
- pesho_kalibrata
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 09 окт 2011 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с вътрешни карета Голф 4 1.4 16в
по малко от смяна на маслото , една смяна на маслото 3 карета а има още 5 000 км до следваща смяна на масло , някой ако има идея нещо да сподели , между другото може да има нещо вярно минавам през големи кратери докато да ида до вилата на село
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с вътрешни карета Голф 4 1.4 16в
От една друга тема
Ето от тази http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=383471
zfa159 написа:Не страда от каретата, страда от полуоските .Когато не се смени скъсан вътрешен маншон на карето или пък не е сглобено като хората, влиза вътре вода, въпреки греста,к арето ръждясва и шлиците на полуоската се изронват. Недостатък на всички Голф 4, без значение от двигателя е, че полуоската е по-мекия материал и ест. нейните шлици заминават, а не тези на карето - случвало ми се е на 1.4 16V, 1.6 101 коня, 1.8 125 коня, ТДИ 90 коня и ТДИ 110 коня... Самото каре иначе трудно може да се прецака.
Ето от тази http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=383471
- pesho_kalibrata
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 09 окт 2011 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Проблем с вътрешни карета Голф 4 1.4 16в
И аз почвам да се замислям да не би в полуоската да е проблема , но маншоните и 2-то на полуоската не са скъсани а са много здраво захванати с оригиналните скоби и няма как да влиза вода и да ръждясват , и аз като колегата от другата тема малко по рязко тръгнах на 1-ва и колата започна да се форсира след това и да стои на едно място , още обмислям да не е загуба на някакво съосие или крив носач можеби ?
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с вътрешни карета Голф 4 1.4 16в
Варианта който се сещам при смяната на следващото ако си го сменил вече е да махнеш така наречената зегерка на полуоската,да почистиш с триъгълна пила шлиците на полуоската и като вкараш карето да видиш дали има някакви луфтове.
Защото колко трябва да е криво че да притиска каретата(външното и вътрешното) че да го чупи толкова често.
В крайна сметка на каретата ролята им е да могат полуоските да се движат в определени граници,така че дали си си вдигнал колата като кънтри или картера ти се влачи по земята няма абсолютно никакво значение или поне не толкова голямо,трябва да е толкова криво че да не можеш да хванеш права посока като пуснеш волана или нормалното движение на колата ти да е по скоро с вратите на страни от колкото направо за да търсиш проблема в някаква голяма разлика в съосието.
Защото колко трябва да е криво че да притиска каретата(външното и вътрешното) че да го чупи толкова често.
В крайна сметка на каретата ролята им е да могат полуоските да се движат в определени граници,така че дали си си вдигнал колата като кънтри или картера ти се влачи по земята няма абсолютно никакво значение или поне не толкова голямо,трябва да е толкова криво че да не можеш да хванеш права посока като пуснеш волана или нормалното движение на колата ти да е по скоро с вратите на страни от колкото направо за да търсиш проблема в някаква голяма разлика в съосието.
- pkmz
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
Каретата на тези коли са много здрави по принцип, ако всичко е оригинално, дори се чудя как въобще си имал проблем. Познавам германец с такъв автомобил на 450 000 км не е пипал карета. Според мен майсторите не разбират. В много теми съм го споменавал дори мисля да дам предложение да се приеме закон, в който да се дават на съд хора, които немърливо оправят окачването или задвижването на автомобили, което може да доведе до сериозно ПТП. Колеги ходете в качествени сервизи, ако има въобще такива.
- pesho_kalibrata
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 09 окт 2011 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
колега , аз пък точно обратното съм чул , че точно 1,4 16в имат много слаби карета и го доказах , за има-няма 3 000 км скъсах 3 карета , сега съм с 4-то , майсторите че не разбират не разбират съгласен съм но това е механика , няма какво да му разбираш демонтираш старото каре , монтираш новото 10 болта има няма и пак в движение незнам дали е от каретата проблема 3 различни марки карета съм сменил 1-вото беше китайско разбирам от китай нищо хубаво неможе да очаквам , второто СКФ по марково , доказана марка и то се счупи за 2 000 км г/д и сега се принудих да сложа 2-ра ръка каре от 1,6 голф да видим колко ще издържи
- pkmz
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
Моят автомобил е по километраж на 250 000 км и каретата не са пипани. Единствено съм сменял един маншон, беше леко скъсан. Да иначе тези мотори по принцип са напражени да изкрат 200000 км, но ако смениш сегменти и гумички на клапани може и 300000 км да мине без проблем, но с каретата проблем за сега няма.
- pkmz
- Мнения: 38
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 16:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
Друго важно нещо което се сещам е, че като сменях маншона не е пипано карето. Старият го изрязахме и поставихме латексен маншон, което дава възможност да не се разглобява карето което е важно. Ако го разглобиш после почват проблемите и може би наистина е по-добре да се вземе от друг автомобил оригинално.
- Sashko_Trg
- Мнения: 2756
- Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
- Автомобил: Audi A4 Avant
- Двигател: 2 0 TDI
- Местоположение: Търговище
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
Колега аз бях с проблем като твоя, спортното окачване няма нищо общо, както казват колегите горе маншона ми беше скъсан на вътрешното каре. Не *б*вах и карах така, докато в един момент не изпатърка нещо отдолу и колата спря и като дам на скорост се чува вътре как кутията върти а полуоската не може да захапе. В последствие закарах я на майстор, той свали полуоската която беше с изронени шлици и в същото време една голяма дупка на маншона на вътрешното каре. Айде в моргата 200 лева за полуоска с 2 карета 2-ра употреба, като в магазина ми обявиха цена от 800 лева за комплект, защото по-отделно не се продават, а не исках да купувам разни китайски боклуци и така до ден днешен нямам проблеми.
П.П Така че отивай да сменяш докато не е спряла на пътя като моята и не го умувай чак толкова много!!!
П.П Така че отивай да сменяш докато не е спряла на пътя като моята и не го умувай чак толкова много!!!
- pesho_kalibrata
- Мнения: 73
- Регистриран на: Нед 09 окт 2011 9:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: Golf MK4 1.4 16V Проблем с вътрешни карета
И при мен се получи същото като при колегата Сашо , и си прав колега няма смисъл от китайски карета , нямах скъсан маншон проверявах си ги наскоро преди да се скъса и накрая направих като теб от морга купих 2-ра ръка каре и засега спи града , няма файда от китайските боклуци по 3 000 км карат МАКС , даже тези ДЖИ ЕС ПИ 300 км и се разглоби и паднаха съчмите , счупи се ограничителната шайба на съчмите и от там се събраха съчмите на едно и парчета :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта