Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL тресе и прекъсва след палене
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Нед 02 ное 2008 15:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL тресе и прекъсва след палене
Здравейте, имам следния проблем и моля за помощ, ако някой се е сблъсквал с него. Като запаля колата на студено и работи все едно на 3 цилиндъра. Като позагрее за няколко секунди ги намества и няма проблеми. След което не можех да вдигна повече от 2000 оборота - колата претрисаше и все едно прекъсваше. Също така когато е на место сама си мени оборотите от 800 ги качва на 1200. Ламбда сондата е сменяна и свещите са проверявани. Колата има Газов инжекцион. Ходих на майстор и имаше натрупани грешки в компютъра. След като ги изтриха колата работеше много добре, но когато прехвърли на газ и изгасне и изтине, пак прави същите номера. Ходих 2 пъти на газова диагностика и като пипнат всичко се оправя, но до следващия ден. Сега колата прекъсва във високите обороти, все едно свършва газта, това е усещането. На какво може да се дължи всичко това и какво трябва да направя. Дросела и дебитомера са почиствани преди няколко месеца.
- Venci83
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет 06 яну 2012 15:59
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AKL
- Местоположение: Varna Burgas
Re: Golf 4 1.6 101 к.с. мотор AKL - прблем при палене и обор
От прочетеното разбирам че проблема ти е в газовото. Закарай я при някой който разбира от газови уредби.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 26 май 2011 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Здравейте, може ли да споделите дали намерихте решение на проблем. Аз съм със същия модел и същия проблем. Сменях сонда, свещи, инжектори, диагностики и на следващия ден пак същото...
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Със какъв газов инжекцион си? Има ли го прекъсването и когато си на бензин?
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 26 май 2011 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Няма прекъсване на бензин, вече смених и бобина, но пак същото. Към 3000 оборота колата започва да придърпва сериозно и колкото повече даваш газ, толкова повече оборотите и скоростта падат. Имам чувството че или се дави или не и достига нещо, целия мотор се тресе. Иначе инжекциона е Mega Jet.
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Провери за читави газаджии. Чувал съм за тези в Горна баня добри неща.Щом на бензин го няма възможно е да е откъм газовата и т.н
- amigovn
- Мнения: 113
- Регистриран на: Чет 30 окт 2014 20:54
- Автомобил: Golf 3 Yahting GT
- Двигател: 1997 аек
- Местоположение: варна
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
ако намериш решение пиши за насоки.че и при мен има подобни симтоми....
- Serjinio20
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 22:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
колеги,
с какви газови инжекциони сте?
имах същия проблем като вас.Колата тресеше, не искаше да се форсира, никаква мощност на бензин.Но обърне ли на газ почва да работи като часовник.Смених свещите, смених о-пръстените на колектора, даже дюзи носих да се чистят и никакъв резултат.Доста ходене по мъките общо взето, докато един ден не се нервирах и не изкубах кабелите на газовия инжекцион. МАЙсТОРИТЕ газаджий не свалят колектора, а просто набутват инсталацията и става един бербат, бяха се допряли две жички и даваше на късо на 2 дюза - колата тотален мъртвец!
айде при газаджиите , смяна на инсталацията,оказа се че и компа им бил дефектен.Смениха 3(явно и те дефектни) и на края сложиха някакъв нов модел с който уж заработи добре, но пък спря да обръща.Само си мигат копчетата и не обръща на газ.. и т.н и т.н
газовата е ТАМОТА или ТАМОНА беше абеее пълен боклук с 2 думи.Ако слагате инжекциони , слагайте качествени, че после всичко излиза през носа
с какви газови инжекциони сте?
имах същия проблем като вас.Колата тресеше, не искаше да се форсира, никаква мощност на бензин.Но обърне ли на газ почва да работи като часовник.Смених свещите, смених о-пръстените на колектора, даже дюзи носих да се чистят и никакъв резултат.Доста ходене по мъките общо взето, докато един ден не се нервирах и не изкубах кабелите на газовия инжекцион. МАЙсТОРИТЕ газаджий не свалят колектора, а просто набутват инсталацията и става един бербат, бяха се допряли две жички и даваше на късо на 2 дюза - колата тотален мъртвец!
айде при газаджиите , смяна на инсталацията,оказа се че и компа им бил дефектен.Смениха 3(явно и те дефектни) и на края сложиха някакъв нов модел с който уж заработи добре, но пък спря да обръща.Само си мигат копчетата и не обръща на газ.. и т.н и т.н
газовата е ТАМОТА или ТАМОНА беше абеее пълен боклук с 2 думи.Ако слагате инжекциони , слагайте качествени, че после всичко излиза през носа
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 26 май 2011 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Аз съм с газова Megajet. На бензин няма никакви ядове, но на газ ми разказва играта, вдигне ли 120 и умира. Започва да прекъсва да придърпва и да се тресе цялата сякаш нещо отпред ше се скъса или ше гръмне. Същото го прави и като изкачвам баир, без значение с каква скотост съм и на каква предавка :(
- Erazer
- Мнения: 64
- Регистриран на: Съб 21 мар 2009 14:07
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Бургас
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Пробвахте ли със смяна на О-пръстените на всм. колектори.
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 26 май 2011 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pernik
Re: Golf MK4 1.6 101 к.с. AKL прблем при палене и обороти
Това не съм го пробвала, но като цяло проблема преди беше повече като изкачвам баир, сега почна и на равно, а от време на време го прави и на бензин. Вече незнам къде и при кого да отида.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
VW Bora 1.6 AKL проблем при палене-тресе и прекъсва
Здравейте, колеги.
Имам малък проблем с колата(Bora, 1.6AKL), който е следния.
При палене на студен мотор, двигателя работи нестабилно — мени обороти, прекъсва и понякога гасне. Интересно е, че когато поработи 1-2 минути на място се изфорсира до към 2000 обороти и от там нататък проблем няма. Един път запалена, през целия ден проблеми няма. Важно е да спомена, че проблема се появи след поставянето на ГИ, преди това я карах само на бензин и проблеми е нямало. Според газаджията — проблем в настройката на ГИ няма. Също и друг малък проблем се забелязва на по-висока скорост, ако я настъпиш по-рязко придръпва 1-2 пъти и чак тогава тръгва да върви. За сега съм сменил само свещи.
Колеги, дайте някакви идеи къде да търся проблема :).
Имам малък проблем с колата(Bora, 1.6AKL), който е следния.
При палене на студен мотор, двигателя работи нестабилно — мени обороти, прекъсва и понякога гасне. Интересно е, че когато поработи 1-2 минути на място се изфорсира до към 2000 обороти и от там нататък проблем няма. Един път запалена, през целия ден проблеми няма. Важно е да спомена, че проблема се появи след поставянето на ГИ, преди това я карах само на бензин и проблеми е нямало. Според газаджията — проблем в настройката на ГИ няма. Също и друг малък проблем се забелязва на по-висока скорост, ако я настъпиш по-рязко придръпва 1-2 пъти и чак тогава тръгва да върви. За сега съм сменил само свещи.
Колеги, дайте някакви идеи къде да търся проблема :).
-
- Мнения: 840
- Регистриран на: Вто 14 авг 2012 22:48
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: AKL 2000
- Местоположение: Plovdiv
Re: VW Bora 1.6 AKL проблем при палене-тресе и прекъсва
Колега, проблема при мен беше същия след поставянето на ГИ. О-пръстените на всмукателните колектори - от тях беше моя проблем, след смяната им се оправи. Газаджиите го знаят и защо не ги сменят , не зная. Струват 15 лв в Ауто+, зелени на Виктор Реинц.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Bora 1.6 AKL - тресе при първо палене и гасне
Здравейте, колеги.
Имам проблем с Бората, 1.6 AKL. Проблемът е, че първото палене за деня е ужасно — колата пали, но започва да тресе, оборотите започват да падат постепенно и накрая гасне, в момента на гаснене се чува някакво съскане от към двигателя, но не знам точно от къде идва. При второто палене вече може и да не угасне. Загреели един път и проблеми няма. Също така — не е ли позагряла поне малко е невъзможно да се кара — забива предницата при подаване на газ, придръпва и не иска да върви. Всичко това изчезва след като позагрее. Закачах я на VAGCOM — грешки няма. Също от време на време ако и подадеш малко по-рязко газ и се чува някакво изщракване откъм дросела. Загряла се случва да придръпне при по-рязко подаване на газ, но във високите обороти и него го няма. Колата има ГИ и според майстора му, всичко е наред при него, снощи я закачахме.
За сега съм сменял само свещи.
Колеги, дайте някакви идеи от къде може да идва проблема?
Четох, че може да е от температурният датчик — откачах го, но промяна няма.
Имам проблем с Бората, 1.6 AKL. Проблемът е, че първото палене за деня е ужасно — колата пали, но започва да тресе, оборотите започват да падат постепенно и накрая гасне, в момента на гаснене се чува някакво съскане от към двигателя, но не знам точно от къде идва. При второто палене вече може и да не угасне. Загреели един път и проблеми няма. Също така — не е ли позагряла поне малко е невъзможно да се кара — забива предницата при подаване на газ, придръпва и не иска да върви. Всичко това изчезва след като позагрее. Закачах я на VAGCOM — грешки няма. Също от време на време ако и подадеш малко по-рязко газ и се чува някакво изщракване откъм дросела. Загряла се случва да придръпне при по-рязко подаване на газ, но във високите обороти и него го няма. Колата има ГИ и според майстора му, всичко е наред при него, снощи я закачахме.
За сега съм сменял само свещи.
Колеги, дайте някакви идеи от къде може да идва проблема?
Четох, че може да е от температурният датчик — откачах го, но промяна няма.
Re: VW Bora 1.6 AKL, тресе при първо палене и гасне
здравей колега, и аз имам същия проблем, само че с голф 4 1.6 апф, на ваг ком грешки няма, сменях температурен датчик но промяна никаква, един колега има също голф 4 и при него беше така, той сменя бубина, О пръстени на всмукателните колектори и датчик на разпределителния вал и проблема му изчезна, незнам само кое от трите неща е било от значение или и трите заедно, ако скоро е слагана газовата уредба едва ли са ти сменяли О пръстените, може да е от тях, провери си бубината на тъмно вечер, запали колата и вдигни капака, може да прескачат изкри от бобината или кабелите, провери си и датчика, попринцип на ваг ком може и да не ти излезне, нов е скъпичък,
сподели ако имаш развитие, и аз съм на същото положение.
успех
сподели ако имаш развитие, и аз съм на същото положение.
успех
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта