Golf MK3 1.6 АЕК проблем с оборотите

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: Golf MK3 1.6 АЕК проблем с оборотите

Мнениеот MiTe » Пон 28 юли 2014 9:17


Ами да по-добре беше с кранчето имаше само едно падане на оборотите,но тогава го пробвах и при около 60 км/ч натиснах съединителя и само тогава паднаха.Имаше и 2-3 изпуквания през ауспуха само това беше други проблеми с него нямаше.Имам и друг въпрос капачката и палеца са в доста лошо състояние и са за смяна възможно ли е от там да идва проблема.




Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Re: Golf MK3 1.6 АЕК проблем с оборотите

Мнениеот Gencho87 » Пон 28 юли 2014 20:09


Щом са в лошо състояние направо ги смени, дори и да не се отстрани проблема ще ти се подобри работата на мотора. Не е голяма инвестиция, аз скоро смених кабели, бубина, палец и капачка. Палеца и капачката ще ти излязат около 50 лв. на Бош, каквито са оригиналните за наще мотори. При мен имаше едно досадно придърпване като загрее, оказаха се кабели, но преди тях смених палеца и капачката и забелязах подобрение в работата, понеже моите също бяха за смяна - палеца беше опечен, а палчетата на капачката бяха издълбани. Придърпването си остана, след смяната на палец и капачка затова минах нататък по трасето и си установих проблема - кабелите. :11

Съвет: Ако решиш да си купуваш нови консумативи (капачка и палец) може да си вземеш капачката без черната шапка, излиза около 7, 8 лв. по евтино, а твоята да я прехвърлиш на новата капачка :th_up

ПС. А чистил ли си дебитомера, щото ако не отчита точно колко въздух минава към дросела също могат да се получат аномалии, аз няколко пъти в годината като чистя стъпковия, чистя и дебитомера със специален спрей за дебитомери или ако не поне с такъв за дросели. При мен си циркулира малко мазни пари и въздуховода ако не го почиствам става доста мазничък, дори понякога, някоя капка стига да въздушния филтър. Също може да се поослушаш дали не смуче не регламентиран въздух от някъде.


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: Golf MK3 1.6 АЕК проблем с оборотите

Мнениеот MiTe » Пон 28 юли 2014 20:40


Палеца и капачката ще ги сменя веднага щом се освободя.Кабелите ги сменях пролетта.А я кажи какъв е този спрей за дебитомера за него не се бях сетил че може да ми прави мизерии


Потребителски аватар
Gencho87
Мнения: 337
Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
Автомобил: VW Golf MK3 GT
Двигател: AEK 1.6 1995
Местоположение: Разград

Re: Golf MK3 1.6 АЕК проблем с оборотите

Мнениеот Gencho87 » Пон 28 юли 2014 20:52


Спрея за дебитомер - http://img21.prodavalnik.com/images_prodavalnikcom/29145229_1_585x461.jpg - не искам да изглежда като реклама, просто съм доволен от продукта.
Тоя за дросели обаче не го намирам из нета, но като попиташ в някой магазин не може да нямат.

ПС. Не съм забравил, че ти обещах снимка на стъпковия, който ползвам от Ауди, но просто лепенката се е изтрила и нищо не си личи - http://www.avtoservizi.com/announcement/pictures/d5c02f935c07d5a59210e3d46e43f614.jpg - ето такъв е, но принципа на действие е чрез друг механизъм вътре, няма тая малката клапичка като на оригиналния сребрист за АЕК, но при мен баца.

Също да кажа, предполагам знаеш, но да не стане някой сакатлък :a045 - дебитомера не се търка с нищо, по каквато и да била причина - чисти се само с пръскане и се оставя да изсъхне сам от спрея :th_up


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: Golf MK3 1.6 АЕК проблем с оборотите

Мнениеот MiTe » Вто 29 юли 2014 13:06


Мерси много колега ще пробвам със спрея и ще пиша какво е станало,но намирам логика проблема да е в дебитомера защото миналата есен го сменях защото на моя се беше отчупила едната пластинка вътре и наистина сега като се замисля откакто го смених започна номерата с оборотите.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ishodov и 62 госта