Два дена се изкривих с 2 маъстора за да се сменят сегментите,гумичките на клапаните и гарнитурите,след като вече се сглоби всичко паленето беше много трудно но запали.
Първите 5 мин. се чуваше тракане като дизел но се преобразува в едно стържене-свистене,колата не даржи обороти,при палене отива на 1000 оборота при което постепенно спада на 900 но почва да си играе между 500-600 и 1300 и гасне в някои моменти,направи ми впечатление че бордовия не отчита моментен разход а и лампата на габаритите над ключа примигва имате ли идея зот каде идва всичко,дали не е от компа.Колата е VW Golf 3 GTI 2E
проблеми след смяна на сегменти Golf3 GTI
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Пон 19 фев 2007 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ре
3 пъти ги проверих,закарах я на сервиз пък ще видим