Здравейте колеги,имам следният проблем...когато съм на 1ва и потегля бързо,стигнам до 4000-4500 оборота,превключвам на 2ра и колата заглъхва(по-някога гасне дирекно).Сменил съм бензинова помпа (колата има и газ) както кабели,свещи и бобина.Обиколих няколко сервиза,но никой не може да ми даде точна причина,за проблема.Можело да бъде от дебитомер,ландасонда,тоци,бензинов филтер и ред други.Лошото в случая е,че не искам да сменям толкова много неща, ако има начин да ги огранича,след като се допитам до вас колеги. Та,моля за съвети,или ако някой колега е имал подобен проблем,нека ми даде насока. Поздрави
Колата е с мотор 1.6 101к.с
Golf MK3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
- d0min1s
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 19 окт 2012 9:54
- Автомобил: Golf 3 1.6 101hp
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Golf MK3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
Последна промяна от d0min1s на Чет 17 юли 2014 22:34, променено общо 2 пъти.
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf mk3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
И аз чакам отговори с интерес.
Имам същият модел и при мен някога го прави тоя номер, само прекъсна във високите и се дави(не е гаснала до сега).
От кога си с този проблем, кога са сменяни свещи/кабели, бубина/?
Как е от 4-та към 5-та има ли ряз или пак прекъсва?
Също ако да речем си на 4-та с около 3000об. и настъпиш педала на гаста до долу, какво става набира рязко или пак дави се/прекъсва.(При мен ако натисна рязко педала не става нищо, просто чувам как двигателя се дави леко, но не набира...)
При мен е интересно че като е на 4000 и от там премина на 5-та с газ нищо не става смисъл няма ряз. Как е при теб?
Пиша всичко това, за да можем да дадем по пълна информация към някой от по-разбиращите от този тип двигател.
Не знам как е при теб, моята никога не е имала газ
Имам същият модел и при мен някога го прави тоя номер, само прекъсна във високите и се дави(не е гаснала до сега).
От кога си с този проблем, кога са сменяни свещи/кабели, бубина/?
Как е от 4-та към 5-та има ли ряз или пак прекъсва?
Също ако да речем си на 4-та с около 3000об. и настъпиш педала на гаста до долу, какво става набира рязко или пак дави се/прекъсва.(При мен ако натисна рязко педала не става нищо, просто чувам как двигателя се дави леко, но не набира...)
При мен е интересно че като е на 4000 и от там премина на 5-та с газ нищо не става смисъл няма ряз. Как е при теб?
Пиша всичко това, за да можем да дадем по пълна информация към някой от по-разбиращите от този тип двигател.
Не знам как е при теб, моята никога не е имала газ
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf mk3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
9182 написа:Как е от 4-та към 5-та има ли ряз или пак прекъсва?
Също ако да речем си на 4-та с около 3000об. и настъпиш педала на гаста до долу, какво става набира рязко или пак дави се/прекъсва.(При мен ако натисна рязко педала не става нищо, просто чувам как двигателя се дави леко, но не набира...)
При мен е интересно че като е на 4000 и от там премина на 5-та с газ нищо не става смисъл няма ряз. Как е при теб?
Здравейте,
Аз съм с по стария двигател АЕК, но и при мен ги имаше тези проблеми.
Сменихме кабели, свещи, дистрибуторна капачка, палец и температурен датчик - и ефект никакъв. Е те въпросните сменени части без датчика си бяха вече за смяна.
Накрая се оказа, че е от Бобината която бях сменял преди 4-години - нямаше напукано не избиваше ток от ней, при поливане с вода не прекъсваше двигателя. А само като загрееше самата бобина - предполагам нещо вътре в ней се разширавало и е водело за проблема.
Съвет от мен пробвайте с проверена бобина с която е сигурно че работи.
Поздрави!
Re: Golf mk3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
Мерси отговора и аз имам подобни съмнения за бубината.
Бубините на АЕК и АФТ еднакви ли са?
Бубините на АЕК и АФТ еднакви ли са?
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: Golf mk3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
Би трябвало да са еднакви, при всички четери цилиндрови двигатели с дистрибуторна капачка вграждани при голф 3. По вид и производител сигурно се различават, но да могат да се сменят пр. 1.4 на 2.0 и обратно.
- d0min1s
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 19 окт 2012 9:54
- Автомобил: Golf 3 1.6 101hp
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf mk3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
9182 написа:И аз чакам отговори с интерес.
Имам същият модел и при мен някога го прави тоя номер, само прекъсна във високите и се дави(не е гаснала до сега).
От кога си с този проблем, кога са сменяни свещи/кабели, бубина/?
Как е от 4-та към 5-та има ли ряз или пак прекъсва?
Също ако да речем си на 4-та с около 3000об. и настъпиш педала на гаста до долу, какво става набира рязко или пак дави се/прекъсва.(При мен ако натисна рязко педала не става нищо, просто чувам как двигателя се дави леко, но не набира...)
При мен е интересно че като е на 4000 и от там премина на 5-та с газ нищо не става смисъл няма ряз. Как е при теб?
Пиша всичко това, за да можем да дадем по пълна информация към някой от по-разбиращите от този тип двигател.
Не знам как е при теб, моята никога не е имала газ
Колега утре ще пробвам и ще ти кажа,дали при мен е същото,както при теб!
Колкото до кабелите,свещите и бобина преди 2 месеца ги смених
- d0min1s
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 19 окт 2012 9:54
- Автомобил: Golf 3 1.6 101hp
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf MK3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
Смених Горивния филтър и колата започна да върви,няма го заглъхването.От 4та към 5та има ряз,аа когато съм на 3та с 3000об. и настъпя колата не се дави колега :)
Re: Golf MK3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
Здравей колега, радвам се че си разрешил проблема.
Искам да видя разликите в твоя с моят проблем.
Преди да смениш горивния филтър колата имаше ли ряз от 4-5 към пета и като я настъпиш на 4-та или на 5-та да долу (от 2500 да речем) почваше ли да се наема бързо или почваше да се дави много или както е при мен почти нищо не става. Т.е. аз трябва много плавно да натискам педала на газта и разбира се много бавно се развива действието.
Аз ходих на диагностика при мен грешките излязоха на темп. датчик и датчик на коляновия вал.
Искам да видя разликите в твоя с моят проблем.
Преди да смениш горивния филтър колата имаше ли ряз от 4-5 към пета и като я настъпиш на 4-та или на 5-та да долу (от 2500 да речем) почваше ли да се наема бързо или почваше да се дави много или както е при мен почти нищо не става. Т.е. аз трябва много плавно да натискам педала на газта и разбира се много бавно се развива действието.
Аз ходих на диагностика при мен грешките излязоха на темп. датчик и датчик на коляновия вал.
- d0min1s
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 19 окт 2012 9:54
- Автомобил: Golf 3 1.6 101hp
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Golf MK3 1996г AFT- Проблем при високите обороти
[quote="9182"]Здравей колега, радвам се че си разрешил проблема.
Искам да видя разликите в твоя с моят проблем.
Преди да смениш горивния филтър колата имаше ли ряз от 4-5 към пета и като я настъпиш на 4-та или на 5-та да долу (от 2500 да речем) почваше ли да се наема бързо или почваше да се дави много или както е при мен почти нищо не става. Т.е. аз трябва много плавно да натискам педала на газта и разбира се много бавно се развива действието.
Аз ходих на диагностика при мен грешките излязоха на темп. датчик и датчик на коляновия вал.[/quo te]
Да имаше ряз от 4 към 5...набираше си,само от 1 към 2 правеше проблем.Имам приятел,който имаше проблем с вървежа на колата си...даваше газ,ноо едвам едвам набираше.Смени датчик на коляновия вал и реши проблема си.Може би,трябва да започнеш,от този датчик.
Искам да видя разликите в твоя с моят проблем.
Преди да смениш горивния филтър колата имаше ли ряз от 4-5 към пета и като я настъпиш на 4-та или на 5-та да долу (от 2500 да речем) почваше ли да се наема бързо или почваше да се дави много или както е при мен почти нищо не става. Т.е. аз трябва много плавно да натискам педала на газта и разбира се много бавно се развива действието.
Аз ходих на диагностика при мен грешките излязоха на темп. датчик и датчик на коляновия вал.[/quo te]
Да имаше ряз от 4 към 5...набираше си,само от 1 към 2 правеше проблем.Имам приятел,който имаше проблем с вървежа на колата си...даваше газ,ноо едвам едвам набираше.Смени датчик на коляновия вал и реши проблема си.Може би,трябва да започнеш,от този датчик.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 97 госта