колеги извинявам се ако бъркам местото но преди година си купух за пореден път голф 3 принципно съм доволен нямам забележки изобщо към марката но със този 1.6 се видях в чудо до сега.
Проблема е следния колата работи на 100 градуса почти винаги а да оставим на страна като почне некав дик ... трябва да пускам парното на топло : ) , отидох на сервиз сменихме сичко датчици а у провериха е дали надува оказвасе че не оправихме и парното беше се спукало казанчето и оттам дърпаше водата и се осъмнихме че проблема е там и останах с впечатлението че колата е ок .. да ама ето че след поредно каране 2-3 седмици.. колата пак работи на 95-100 ..с тенденция ако се понапъне малко да отива към 110?
Кажете ми ако имате подобен проблем или такъв откаде идва ?
Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
Това е правилния раздел.
А това е темата в която пише как да изглежда заглавието на темата и защо.
Шаблон за заглавията на теми в Техническите раздели!
Оправил съм заглавието
А това е темата в която пише как да изглежда заглавието на темата и защо.
Шаблон за заглавията на теми в Техническите раздели!
Оправил съм заглавието
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
1. Малко граматика в повече при писането.
2. Уточни си кода и годината .Има 2 вида 75 кс.с 1,6л . АБУ - моно и АЕЕ мултипойнт /4 инжекции/.
3. Вентилатора ти вклюва ли се и при какава температура ? Бавната скорост работи ли и ли директно включва на висока?
4. измери с термметър температурата в казанчето и я сравни с показанието на таблото. Има вероятност таблото да лъже ,или датчика да го лъже., а в същност всичко да си е наред. Термометъра в казанчето е вярното показание,
5.При 110 гр бълбука ли течността в казанчето и опитва ли се да избие през клапана. Провери си клапана на капачката дали е в ред.
6. Водната помпа набор на автомобила ли е? Ако е - сменяй
2. Уточни си кода и годината .Има 2 вида 75 кс.с 1,6л . АБУ - моно и АЕЕ мултипойнт /4 инжекции/.
3. Вентилатора ти вклюва ли се и при какава температура ? Бавната скорост работи ли и ли директно включва на висока?
4. измери с термметър температурата в казанчето и я сравни с показанието на таблото. Има вероятност таблото да лъже ,или датчика да го лъже., а в същност всичко да си е наред. Термометъра в казанчето е вярното показание,
5.При 110 гр бълбука ли течността в казанчето и опитва ли се да избие през клапана. Провери си клапана на капачката дали е в ред.
6. Водната помпа набор на автомобила ли е? Ако е - сменяй
Последна промяна от kris11 на Пет 18 юли 2014 21:37, променено общо 1 път.
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
Благодаря за инфото !
- gottom
- Мнения: 14
- Регистриран на: Сря 16 юли 2014 21:02
- Автомобил: VW Golf IV 1.6 16V
- Двигател: AUS 2000
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
Няколко добавки към добрия коментар на колегата Крис:
Ако инсталяцията няма течове (при спрян и работещ двигател), тоест не губи охладителна течност, с изключение на парата от клапана на разширителния съд, проблемът е в недостатъчен топлообмен към оклоната среда. (Провери за всеки случай да не тече семерингата на водната помпа.)
Причините може да са следните:
1. Неизправен термостат.
2. Неизправен контрол на вентилатора. (Ако проблемът се случва при високи скорости > 90 км/ч тази причина отпада)
3. Външна или вътрешна корозия или силно замърсяване на радиатора. Може да се случи при използване на долнопробен антифриз или чиста вода в продължение на години. Кал или друго замърсяване по външната част на радиатора.
5. Блокиране на входящите въздушни отвори към радиатора и вън от двигателния отсек от разни декоративни "тунинг" елементи (и това съм виждал)
6. Неизправна или неподходяща водна помпа или вътрешно запушване на системата.
Показанието на таблото идва от температурния сензор, който е монтиран близо до двигателния блок, която температура е важна за двигателя. Измерената температура в разширителния съд не е валидна.
Първо бих източил системата, демонтирал термостата и бих го проверил дали се отваря достатъчно в канче с вряла вода. PGkSfPbGr3Y След 12-та мин. После бих продухал системата със сгъстен въздух включително и радиатора. Не използвай налягане повече от 2 бара. Провери радиатора за силна корозия или замърсяване и ако трябва го измий внимателно с пароструйка. Като се убедиш че си отстранил проблема налей подходящ антифриз с антикорозионни добавки.
Успех.
Ако инсталяцията няма течове (при спрян и работещ двигател), тоест не губи охладителна течност, с изключение на парата от клапана на разширителния съд, проблемът е в недостатъчен топлообмен към оклоната среда. (Провери за всеки случай да не тече семерингата на водната помпа.)
Причините може да са следните:
1. Неизправен термостат.
2. Неизправен контрол на вентилатора. (Ако проблемът се случва при високи скорости > 90 км/ч тази причина отпада)
3. Външна или вътрешна корозия или силно замърсяване на радиатора. Може да се случи при използване на долнопробен антифриз или чиста вода в продължение на години. Кал или друго замърсяване по външната част на радиатора.
5. Блокиране на входящите въздушни отвори към радиатора и вън от двигателния отсек от разни декоративни "тунинг" елементи (и това съм виждал)
6. Неизправна или неподходяща водна помпа или вътрешно запушване на системата.
Показанието на таблото идва от температурния сензор, който е монтиран близо до двигателния блок, която температура е важна за двигателя. Измерената температура в разширителния съд не е валидна.
Първо бих източил системата, демонтирал термостата и бих го проверил дали се отваря достатъчно в канче с вряла вода. PGkSfPbGr3Y След 12-та мин. После бих продухал системата със сгъстен въздух включително и радиатора. Не използвай налягане повече от 2 бара. Провери радиатора за силна корозия или замърсяване и ако трябва го измий внимателно с пароструйка. Като се убедиш че си отстранил проблема налей подходящ антифриз с антикорозионни добавки.
Успех.
- heady88
- Мнения: 40
- Регистриран на: Вто 15 юли 2014 21:53
- Автомобил: Passat B6 V6 Phaeton V10
- Двигател: V6 TDI
- Местоположение: Plovdiv
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
в крайна сметка проблема се оказа от тялото на термостата което беше се спукало отдолу и сълзеше , губеше вода и затова започваше да загрява колата , благодаря на всички за отделеното време и писане :)
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
тази лайняна пластмаса .Новата няма да изкара много- следи внимателно
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Golf MK3 1.6 75hp Проблем с охдителната система?
Тая пластмаса и самия таралеж само чисто нов да знаеш
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 147 госта