Клапата за рециркулация не е само за рециркулация :) Обяснявал съм го и в друга тема, но явно не си я намерил - клапата има още една функция - при движение с по-висока скорост, притваря притока на въздух отвън, за да не завърта вентилатора по-бързо, от колкото контролера иска. Нарича се Air Flow flap . Реално погледнато нямаш проблем с моторчето,когато го ползваш като рециркулация, защото там то отива от единия до другия край и си се мести ок. Само че когато го местиш бавно (с промяната на скоростта), ако има износване по пистата, ще ти запише грешката тогава. Затова мотора работи, а има грешка. Не е проблем да си го караш и така.
По повод Standing time signal - контролера чете ключа за палене на колата или по-точно положението му. Идеята е, че той разбира дали си запалил по следния принцип - при подаване на "контакт" т.е. да светнат лампите, той регистрира това напрежение. След това като завъртиш на стартер, той регистрира, че си въртял на стартер и приема, че си запалил и след някакво време пуска компресор и перки. Когато тази работа не се получава, както трябва, контролера бие такава грешка. Може да е от клемореда, може да е прекъснат кабела до контролера, може да е от имобилайзер и т.н. и т.н. Реално погледнато и тя не трябва да те притеснява - няма никакво отношение с работата на контролера и компресора. Когато този сигнал го няма, контролера си пуска компресора след определено заводски зададено време и не го бърка, че сигнала липсва.
Golf MK4 1.8T Кодове грешка климатроник + Неработещи мигачи
- GLAMARA16V
- Мнения: 29
- Регистриран на: Вто 29 дек 2009 23:30
- Автомобил: Golf MK4
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: Априлово/София
Re: Golf MK4 1.8T Кодове грешка климатроник + Неработещи миг
Ясно. Благодаря за инфото колега :) Надявам се че ще е полезно и на други колеги :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 192 госта